3/3 oireet ja ajatukset

Menin sinne sänkyyn pyörii ja sain unta varmaa kahen tunnin päästä, huhhuh. Nyt on taas lääkekaappi täydennetty ja Gaviscolit ostettuna. Se on kyllä ihan ihme aine :) :) auttaa noin sekunnissa. Kuhan muistaa olla hengittämättä nenän kautta, kun juo siitä pullosta, muuten tulee ykä :D

Kyselin tänään muuten siitä vaaleenpunertavasta vuodosta, niin limatulppaa. Kenelläs muulla sitä olikaan, niin tiedoksi jos ei ole selvinnyt jo :)

Muistelinkin että Windy se oli :) Sehän uusiutuu, sanoivat että niin kauan kun ei mene side läpimäräksi (= lapsivettä tod näk) eikä kirkasta verta (= ÄKKIÄ sairaalaan) niin mitään hätää ei ole :) Ja tosiaan kun ei kipuja oo ollu ni en oo osannu huolestua, tulipahan nyt tarkistettuu :)

Olipa tullut viikonlopun aikana paljon viestejä. Monilla refluksikoilla itse asiassa maitotuotteet (varsinki hapanmaitotuotteet) pahentaa närästystä, voi pahentaa vaikka juomisen jälkeen hetkellisesti tuntuis paremmalta. Eli kannattaa sitäkin miettiä.

Mulla hirveet allergiat, henki ei kulje, yskä, limaisuus, päänsärky, väsy.

Ja koko ajan kuuma, vaikkei oo viel ees helteet.

juu limatulppa uusiutuu kyllä että ei tarvii huolestua vaikka lähtiskin aikasin, sen jälkeen ei kannata kuitenkaan hirveesti mennä uimaan ettei mee vettä väärään paikkaan aiheuttamaan infektiota :)

Täälläkin kärsitään närästyksestä, etenkin iltaisin ja öisin. Banaani tuntuu auttavan. Rennie maistuu pahalta mutta pakko ottaa kun olo muuten niin tuskainen.:depressed:

3 päivää lomaan. Pakko mennä ostamaan närästyslääkettä, en kestä enää. Smoothie aiheuttaa mulle kaueen närästyksen enkä halua luopua siitä. Lauantaita odotan jo kun päästään vauvatarvike shoppailemaan ja miehen kanssa syömään ulos pitkästä aikaa:)

Levottomat jalat valvottaa. Jännä että aina pitää olla joku juttu, nyt kun närästys on pikkaisen helpompana niin nyt pitää sit sätkiä pitkin yötä. Mielummin se närästys, se sentään lähtee lääkkeellä. :/

Täällä taas banaani on ensimmäisiä ku alkaa närästää :D Samoin monissa artikkeleissa kehuttu tomaatti.. Niin se toimii eri tavalla vaan kaikilla.
Eilen laitoin edellisillasta fiksuuntuneena pienen, kevyen illallisen (se tapporästys tuli, kun ahdoin itteni ihan täyteen) ni tokihan sitä sitte piti iltapalaksi vielä kiskoo iso kulhollinen hedelmäjogurttia :D Siinä se sokeri.. Heh. Hups.

Mullakin (nyt kai ensimmäistä kertaa elämässä) levottomat jalat vaivaa. Tai ainakin tuo toinen jalka tuntuu sellaiselta.. oudolta.. inhottavalta.. Pakko nousta liikkumaan, ei pysty makaamaan tai istumaan paikallaan pitkään. Voihan se tietty olla, että se on vaan jotenkin jumissa, venyttely auttaa aina hetkellisesti. Vaan onhan tuo ärsyttävä vaiva. Piti illalla katsella telkkuakin seisaaltaan.. :P
Noh. Istuminen tappaa.

Iltaisin ja joskus yölläkin levottomat jalat vaivaa. Mulla on auttanut jalkojen ylös nostaminen, esim seinää vasten. Onhan siinä aina oma hommansa ähräytyä mukavaan asentoon tai yrittää nousta ylös :D

minä ja maha, alkaa alkukantaiset vaistot käynnistyä :grin Itsellä ei sentään ihan noin rajuna mutta vauvan itku kyllä häiritsee tavallista enemmän, jollain tavalla hermostuttaa.

Mulla taas on sitä, että jos vaikka telkkarissa tai jossakin livenä nään jotakin suloista, kuten vaikka vauvoja, niin nänneistä tulee tippoja sellasta kirkasta nestettä :D

Huoh ei osaa sanoa enää mistä johtuen sitä nestettä vuotaa, kokoajan taitaa joku olla vinossa :p :/

joo mullaki siskon vauvan hyssytteleminen saa puolet enempi maidon valumaa.. tai jos just pidemmän aikaa kuulee vaucan itkua.. jeeh ytäälläki närästys huipussaa.. yöllä sammakko asennos polviltaa maha ilmassa ku supistelee ja tuntuu iha oudolta ja samalla hitaasti juo maitoa :D siinä mun resepti oloihi

Mullakin tulee maidonnousu tuntemuksia kun kuulee pienen vauvan itkua. Kauheen kiva täällä osastolla jossa on melkein joka huoneessa vastasyntynyt ja seinät paperia... Onneksi on liivinsuojat :grin

Onks jollakin todettu rannekanavan oireyhtymää? :anyone
Mulla perjantaista asti puutunu oikeesta kädestä sormet ja nyt menny yöt ihan mahdottomiksi, kun särkee koko käsi ranteesta ja välillä melkein kyynerpäästä sormenpäihin :arghh: Sormet on jäykät ja turvoksissa ja kaikki tekeminen sattuu.. Öisin heräilly nyt kipeiden käsien takia, kun heti jos on erehtynyt ne jotenkin koukistamaan, särky ja puutumus herättää ja ainoa mikä hetkellisesti auttaa, on kun roikotan käsiä sängyn laidan yli.. :sad001 Luin siis tosta oireyhtymästä jostain ja diagnosoin itse itseni - neuvolaan soittelen huomenna asiasta.. Jännetupentulehdukseksi en usko, niistäkin kun on kokemusta.. Ihan hanurista! :banghead: Hampaiden pesustakin on tullu haastavaa, kun pitää vaihdella kättä..
:arghh::arghh:

Kalaäiti & Kyytiläinen 34+0

Onks jollakin todettu rannekanavan oireyhtymää? :anyone
Mulla perjantaista asti puutunu oikeesta kädestä sormet ja nyt menny yöt ihan mahdottomiksi, kun särkee koko käsi ranteesta ja välillä melkein kyynerpäästä sormenpäihin :arghh: Sormet on jäykät ja turvoksissa ja kaikki tekeminen sattuu.. Öisin heräilly nyt kipeiden käsien takia, kun heti jos on erehtynyt ne jotenkin koukistamaan, särky ja puutumus herättää ja ainoa mikä hetkellisesti auttaa, on kun roikotan käsiä sängyn laidan yli.. :sad001 Luin siis tosta oireyhtymästä jostain ja diagnosoin itse itseni - neuvolaan soittelen huomenna asiasta.. Jännetupentulehdukseksi en usko, niistäkin kun on kokemusta.. Ihan hanurista! :banghead: Hampaiden pesustakin on tullu haastavaa, kun pitää vaihdella kättä..
:arghh::arghh::confused:

Kalaäiti & Kyytiläinen 34+0

Onko toi siis samantyyppinen kun hermopinne?.en jaksa googletella.. :) mulla ihan samat vaivat ollu ja kävin hermoratatutkimuksissakin syksyllä, mitään ei löytynyt mutta kädet puutuu öisin ja niveliä särkee etenkin aamuisin.. raskausaika pahentanu oireita:inpain:

Takaisin