3/3 oireet ja ajatukset

Joo, ja sitten pitää vielä osata arvioida että missähän asennossa sitä just sillä hetkellä ois hyvä olla. Koska se mikä edellisenä yönä toimi niin ei taatusti toimi enää seuraavana.

Haha, kuulostaa niin tutulta. Onneks ite oon nyt pari yötä nukkunu vähän paremmin = en o valvonu vaan saanu aina unen päästä kii ku herää vessaa tai asentoo vaihtamaa.. Eikä mukelo ole myllänny liian kovasti mahassa

Joo hitto et menee hermot, ku yrittää kääntyä ja jää jumiin lakanaan (=peittoon, kun on niin ohut) ja tyynyyn ja sit onki tyyny jo naamassa kii ja se pitää raivata selän taakse taas eikä se ees mitää tue ku silti sattuu ja sit huomaat, että oho olkapään alta puuttuuki tyyny, sitä ettimään ja jos vielä kaupan päälle mies ärähtää, että mitä sä oikee teet :mad::angry4:angry4:angry5

Ja sitte ku on hyvä asento löytyny niin huomaat että ihan just tuli järkyttävä kusihätä! Hyvän asennon lisäksi se ylösnousun vaikeus saa viivästyttämään vessaan vääntäytymistä vaikka tiiät että se vain siirtää tuskaa ja joka minuutti ku et lähe vessaan on taas uniajasta pois...

Meillä mies lähinnä nauraa mulle ku näyttää välillä niin vaikealta liikkuminen :D Saattaisin suuttua, jos en olis jo pari vuotta sen ajoittaiseen tahdittomuuteen totutellu.. Plus se on niin söpö ku nauraa hekottaa :D

Mullakin vissiin tuo ylös nouseminen niin sohvalta kuin sängystä on vaikean näköistä kun ukko kyselee et pääseksää sieltä :P "JOOJOO HELPOSTI!!" ja tää pallo kierähtää sohvan/sängyn reunalta alas ja nappaa jaloilla vastaan ettei lattialle asti rämähdä :D

Meillä mies kanssa nauraa öisin mun vähtäämistä ja ähisemistä. Usein sanookin et eiks sitä vois hiljaakin kylkeä kääntää.. no ei voi! :D Mä luulen, että kun en oikein enää pääse tuolta sänkystä omin nokkinen ylös niin pitänee siirtyä tohon sohvalle nukkumaan (kovempi
alusta) . :D

Mulla on nyt lenkit jääny vaan tunnin mittasiksi kun jalat turpoo niin paljon, ettei mulle mahu enää lenkkarit illalla jalkaan.. Nyt on sitten ruvettu miettimään, että siirrynkö polkupyöräileen vai kuntosaliharjoittelua tekemään.. Uiminen ois parasta, mutta kun ei oo enää sopivia uikkareita. Polkupyöräilyssä pelkään että
jos mä kaadun, kun tällä hetkellä on toi tasapaino vähän hutera..

Meinaan onko kellään muulla korvan limakalvot niin turvoksissa, että korvat on kokoajan ns. lukossa? :D Täällä on vasen korva ollut lukossa nyt viikon verran ja viime perjantaista lähtien niin pahasti, että en kuule vasemmalla puolella mitään.. Jännä tunne, mutta lääkäri lupaili, että vaiva poistuu synnärillä, joten hiphurraa 7
viikkoa vielä maksimissaan! :D

greyjana itseasiassa mullakin ollut vasen korva jonku viikon eikä tunnu oikeen normaalilta. ei kuitenkaan kipee tai mitään, lukossa vaan koko ajan. en oo ollenkaan yhdistänyt sitä raskauteen kyllä :o

Windy87, joo mun lääkäri ainakin sano että varsinkin jos on ns. korvaongelmainen... :D (eli esim. ollut lapsena paljon korvatulehduksia, liimakorvaa tai korvakipuilua) niin kuulemma voi hyvin oirehtia raskaanakin. Mullahan ois ollut täksi kesäksi tilattuna aika korvien putkitukseen, nielu-ja kitarisojen poistoon.

Mutta kun raskaaksi paukahdin niin noi sai nyt sitten jäädä.. Mulla on siis korvat putkitettu 3 kertaa, kitarisat leikattu kerran ja nielurisat 2 kertaa. Kuulun siihen ihanaan harvinaiseen joukkoon, jolle noi risat kasvaa takasin. :D

Että Windy hyvin sullaki johtua siitä että limakalvot on niin turvoksissa. :) Mulle lääkäri ainakin totesi että antibioottia vasta sitten jos on kipeät korvat,
mä hälle totesin, että empä oo
moneen vuoteen enään saanut korviin antibiootteja (ei toimi mulla enää) niin hän totes, että sitten ei auta muu kuin paikallispuudutuksessa puhkasta tärykalvo.. ei houkuttele kyllä sekään vaihtoehto että toivon, ettei nyt tulis kipeiks.

Mä potkasen aina päällimmäisellä jalalla vauhtia, niin pääsen ylös sängystä. Välillä pitää heijata pariin kertaan, mut yleensä se johtuu unisuudesta :p

Hyi helvetti et närästää just, totta kai toi närästyslitku loppu eilen :( Kello siis yö, ni ei voi mennä hakee lisääkään..

Maitotuotteet yleensäki helpottaa. Piimä olis paras mutta onko siellä edes sellasta ;)

Aubrey ..Kokeille ottaa teelusikallinen ruokasoodaa ja päälle lasillinen kylmää vettä...Maistuu helekkarin pahalle mutta helpottaa närästystä jos ei muuta tarjolla...Jouduin ittekki yksi yö testaamaan ku apteekit kiinni oli...Ei oo helppoa olla ku närästää :I

Oon juonu maitoa jo litran kohta, ruokasoodaa ei oo :'( Kiitos vaan kuomat vinkeistä.. Mä alan kohta itkee, en jaksa. Mies lähtee huomenaamulla ja haluun takas sänkyyn sen viekkuu mutten haluu mennä sinne hyörimään ja pyörimään ku toisella edessä monta unetonta yötä.. Huoh.

Maitotuotteet yleensäki helpottaa. Piimä olis paras mutta onko siellä edes sellasta ;)
Ja niinpä, olispa kylmää piimää vetäisin sitä niin into pinkeenä!

Vanhentunut luonnonjogurtti näkyy olevan, auttaakohan se :'D Tulis ainaki vaihteluu ku vois istuu pöntöllä vaihteeks.
Pitää sinneki kyllä kohta nousta, ku tulee ne maidot läpi. Voihan vinku ja vikinä!

Purkan jauhaminen tehos ällistyttävän hyvin tossa vkloppuna kun närästi niin et meinasin oksentaa!

Purkan jauhaminen tehos ällistyttävän hyvin tossa vkloppuna kun närästi niin et meinasin oksentaa!

Oho, mulla purkka pahentaa. Närästystaso on nykyisin infernaalinen! En voi oikeen muuta vetää ilman närästystä ku maitoa ja vettä :/ ehkä kurkku ja tomaatti saattais mennä , niitä oon vetäny ruuan kanssa kun ovat alkanee himottamaan :P
Aubrey sit vaan maidon jälkeen tyynyvuori pään alle ja nukkuma-asento pystymmäksi, voipi helpottaa närästystä.

Eniten harmittaa että suklaa närästää :(

Äh, mulla on taas joku älytön ärsytyskausi meneillään, kaikki menneet, nykyiset ja potentiaaliset tulevat jutut ärsyttää. :D Johtusko noista rikkonaisista öistä ja väsymyksestä - ja närästyksestä, ärh!

Takaisin