Mulla alkoi turvotukset viime vkolla ja eilen ja tänään on ollu kyl tosi pahat. Eilen varpaatkin paisu makkaran kokosiksi ja tuntu et ne räjähtää. Join paljon vettä, söin mansikoita, nostin jalat kohti kattoa vähän väliä, kävin lenkillä, välttelen liikaa suolaa mut turvotus ei meinaa laskee. Huomenna onneks neuvola, niin saapahan tietää ettei olis muuta huolta. Kädet mulla puutuu öisin ja herään unesta siihen kun unissaankaan kädet ei enää toimi kun ne on tunnottomat. Tähän asti oon kyllä päässy suht helpolla, niin jospa tää loppu sitte "kostaantuu". Joku kirjotti jossain aamukahvista. Mulla on se alkanut kuvottaa samaan tapaan kun alkuaikana. Tykkään vaan niin kovasti, että ajattelin jättää sen pois vasta jos alkaa yökityttämään.
Tänään koneella istuessa mahasta kuului "naps" kesken vauvan jumppahetken, jonka jälkeen se oli piiitkään liikkumattomana. Rupesin mielessä kauhuskenaarioita luomaan, kun ei se mehulla ja jogurtillakaan reagoinut. Kyllä se onneks sitten parin tunnin päästä alko taas liikkua.