Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin joo totta. Ei kyllä oo ollu muuten virtsatietulehduksen oireita, kerran on ollu ja voihan jee millanen olo! Muistan, kun oli pakko terveysside laittaa työvuoron ajaksi pikkareihin, että voi päästellä pikkuliruja ku se oli ainoo, mikä helpotti hahah :D Enpä oo tuotakaan koskaan kellekään kertonu, hahah.Kyl miul on puhelin yöpöydällä mut jos on toisel kylellä eikä voi kääntyy sinnepäi ...
Aubrey pissatulehduskin vois aiheuttaa tuommosta ja sillo selkäki voi kipuilla, varsinki jos rupee menemää munuaisii
Ei luomia, mutta pieniä punaisia verenpurkauman näköisiä pisteitä tulee ympäri kroppaa, näyttää ihan kuin joku ötökkä olisi purrut tms. Eniten niitä on decolteella ja kämmenselissä, mutta myös kasvoissa ja käsivarsissa. Outoa. Onko kellään vastaavaa? Raskaudesta johtuvaksi olen tulkinnut, oli niitä ennenkin muutamia, muttei tosiaan näin paljoa.
Hei mulla on noita samoja! On pitäny kysyy neuvolas mut en koskaan sit muista :D ei ne häirii mitenkää, on vaan. Mä oon löytäny olkavarresta ja decolteelta ..
Mulla on öisin hermopinne alkanu vaivaa niin kovin ettei saa nukuttuu. Vasemmas kädes ja nimetön ja keskisormi. Sattuu ihan helvetist, pari viikkoo sit meni ohi sillee kun ravisteli kättä, nyt ei mikkään auta. Eikös tääl jollai muullaki ollu sama vika? Esikoista oottaessa oli sama, neuvolas sillon sanoivat et ei siihen oikeen mitää apua oo, menee ohi synnytyksen jälkeen ja niinhän se menikin. Mut jos täs ny melkeen pari kuukautta täytyy nukkuu huonosti ni mä en kestä. Olis ihan hyvä kerätä voimii synnytykseen ja vauvan kans valvomiseen.