Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nauratti kyllä siihen päälle niin paljon, et meinas loputki tulla :D miehelle menin asiasta raportoimaan, ni se kuskas kotiin pikkarien vaihtoon samoin tein :DKyllä minulla on täysin päinvastaiset tunnelmat. Muutamaan otteeseen maininnut ihan ääneen, että en ymmärrä mitä hienoa tässä pitäisi olla. Olo on tukala, henki ei kulje, mikään ei mahdu päälle tai jos mahtuu, näyttää kamalalta. Närästää, väsyttää, pelkkä oleminen hengästyttää ja tätä pitäisi vielä 2 kuukautta jaksaa. Ei, en todellakaan nauti tästä.
Ne pienet potkut mahassa ja tieto, että uusi perheenjäsen on pian täällä, on ainoat asiat jotka tekee tästä jotensakin siedettävää.
alkoi heti aamusta päänsäryllä joka ylty ja ylty. Itkuksi meni ku ei voinnu silmiä enää avata. Olimpa päässy reilusti kuivumaan, mikä sinänsä tuli minulle yllätyksenä. Omasta mielestä juon ku juotto hevonen ! Nyt on käsivarret ja kädet reikiä täynnä ja kipeät. Pää on hellä vieläkin ja toivon ettei tää tästä ylly
Nyt on vesipullo kokoajan käden ulottuvilla. Mitähän tää on kesällä.. olen kävelevä tippapullo !!