3/3 oireet ja ajatukset

Ai niin, mulla oli varastossa nieltävä hiivalääke, annoin miehen ottaa sen varuiksi hoidoksi. Se ei kuitenkaan muista rasvailla. Ei oo mitään syytä miksei mieskin voisi niitä syödä. :)

se tunne, ku sulla on nälkä ja alat syömää lihapiirakkaa nam hyvää.. sit oon syöny kokonaisen ja toisesta puolet ja ihmettelet miten yhtäkkii huono olo iskee ja alat oksentelemee lautaselle hyi! iha salama kirkkaalta taivaalta ja juokset lautanen naaman eessö vessaaa no sit päivällä söin 8munkkia.. ei tullu yhtää huono olo.. sit illalla ku koittaa syyä suolasta ni alkaa oksettamaa taas..ja nyt tätä aamupahoinvointia.. mikä tässä nyt on :D sori ku tarkat kuvaukset :D

se tunne, ku sulla on nälkä ja alat syömää lihapiirakkaa nam hyvää.. sit oon syöny kokonaisen ja toisesta puolet ja ihmettelet miten yhtäkkii huono olo iskee ja alat oksentelemee lautaselle hyi! iha salama kirkkaalta taivaalta ja juokset lautanen naaman eessö vessaaa no sit päivällä söin 8munkkia.. ei tullu yhtää huono olo.. sit illalla ku koittaa syyä suolasta ni alkaa oksettamaa taas..ja nyt tätä aamupahoinvointia.. mikä tässä nyt on :D sori ku tarkat kuvaukset :D

oho,toisilla tulee takaisin se aamupahoinvointi, itse huomasin samaa kun verensokerissa oli ongelmia, nyt mennään hiukan paremmilla vesillä =) Mun täytyy kyllä myöntää että rakastan raskaana olemista.. ainoa ongelma on selkäkivut, jotka ovat nyt pahentuneet.. ja paineentunne alapäässä, mitä ei esikoisen aikana ollut kuin synnytyksessä, hiukan pelottaa se, etten voikaan nauttia tästä raskaudesta sitä 42 viikkoa ;)

miekii tänään pissin housuun ekaa kertaa aivastaessa. Just jossain ketjussa manasin, että ei tuu tapahtuu ku niin kireenä lantionpohjanlihakset :grumpy: Nauratti kyllä siihen päälle niin paljon, et meinas loputki tulla :D miehelle menin asiasta raportoimaan, ni se kuskas kotiin pikkarien vaihtoon samoin tein :D

Kyllä minulla on täysin päinvastaiset tunnelmat. Muutamaan otteeseen maininnut ihan ääneen, että en ymmärrä mitä hienoa tässä pitäisi olla. Olo on tukala, henki ei kulje, mikään ei mahdu päälle tai jos mahtuu, näyttää kamalalta. Närästää, väsyttää, pelkkä oleminen hengästyttää ja tätä pitäisi vielä 2 kuukautta jaksaa. Ei, en todellakaan nauti tästä.

Ne pienet potkut mahassa ja tieto, että uusi perheenjäsen on pian täällä, on ainoat asiat jotka tekee tästä jotensakin siedettävää.

Jestas näitä kuumia aaltoja, hikoiluttaa koko ajan. Aamulla peitto ja tyynykin ihan hiestä märät, ei kiva. Helteitä odotellessa.. :)

Aubrey, mä kauhulla odotan koska mulla koittaa sama tilanne, eiköhän se vielä joku päivä edessä oo :grin

Aubrey, mulla on aivan sama kokemus tästä menneeltä viikolta. Kauheessa kiireessä olin vielä töihin lähdössä kun tuli mojova aivastus ... ja liraus. Hädin tuskin sain miehelle kerrottua kun nauratti niin törkeesti koko juttu. Että kai se on varauduttava Tenalla... Vai mitä niitä aikuisten pissavaippoja on... :D

Kyllä minulla on täysin päinvastaiset tunnelmat. Muutamaan otteeseen maininnut ihan ääneen, että en ymmärrä mitä hienoa tässä pitäisi olla. Olo on tukala, henki ei kulje, mikään ei mahdu päälle tai jos mahtuu, näyttää kamalalta. Närästää, väsyttää, pelkkä oleminen hengästyttää ja tätä pitäisi vielä 2 kuukautta jaksaa. Ei, en todellakaan nauti tästä.

Ne pienet potkut mahassa ja tieto, että uusi perheenjäsen on pian täällä, on ainoat asiat jotka tekee tästä jotensakin siedettävää.

Tohon lisäyksenä vielä satunnaiset huippaukset, ilmenee useimmin jossain yleisillä paikoilla jossa ei viittis heittää selälleen ja jalkoja seinälle :D

Mä en kyllä ala jos tosta tulee tapa, rupeen kantaa vaihtopikkareita mukana sitte.. :p

Onneksi ei ole nyt nuo kivut ollu ainakaan samanlaisia kun alkuviikosta. Välillä kävellessä tuntuu kipeältä mutta ihan kohtuudella pystyy kävelemään normaalisti.
En muista oonko tänne kirjotellu mutta nyt melkeen joka yö jossain vaiheessa huomaan että sormet on ihan puuduksissa. Ja kun alan puristellen käsiä nyrkkiin niin nuo sormien isompi nivel on kaikissa kipeä. Koukistaminen siis tekee kipeää. Nyt sitten huomasin että yhdessä nivelessä näkyy olevan pieni mustelma...

Olisko siulla siitä yhestä sormesta katkennu verisuoni, miul katkes töissä pikkurillistä ja oli niin musta pari päivää ylemmästä nivelestä.. Ja kipee sen muutaman tunnin.

Ja kantsii seurailla niitä käsii muuten ja pyytää sit vaikka verikokeita että onko tulehdusarvot koholla, jos jotakii semmosta niveliin liittyvää enteilee..

Argh.. Eilinen meni tipassa tk:ssa :wtf: alkoi heti aamusta päänsäryllä joka ylty ja ylty. Itkuksi meni ku ei voinnu silmiä enää avata. Olimpa päässy reilusti kuivumaan, mikä sinänsä tuli minulle yllätyksenä. Omasta mielestä juon ku juotto hevonen ! Nyt on käsivarret ja kädet reikiä täynnä ja kipeät. Pää on hellä vieläkin ja toivon ettei tää tästä ylly :sour: Nyt on vesipullo kokoajan käden ulottuvilla. Mitähän tää on kesällä.. olen kävelevä tippapullo !!

Voi että :( itsekin olen huomannu et tulee juotuu liian vähän.. Alkuraskaudessa tuli juotuu ja oli janokin mutta nyt se unohtuu ja öisin varsinki suu kuivana tai töissä huomaa pissavaivoja kun ei tuu juotuu muuten ku tauoilla yks muki (varsinki jos se on kahvii ni eihä se mitää auta)

Itekkin miettinyt pitäiskö kahvin juontia karsia vaikka en juo läheskään niin paljon ku ennen raskautta o_O Onhan toi yölläkin vesipullo vieressä mutta en herää juomaan jos ei todella janota tai pissata :rolleyes:

Mä oon pissaillu, tovin jo aina aivastaessa housuuni. Se ketuttaa niin vietävästi. Jano mulla kokoajan etenkin yöllä. Menee ainakin puolilitraa silloin, pitää ottaa sodasremellä omaa kuplavettä. Se samuttaa janon. Samoin menee rennietä 4 kpl yön aikana. Mä pyörin kuin kilpikonna sängyssä possun vartalossa.

Mukava kuulla, etten ole ainut kenellä lirahtaa housuun aivastaessa. Vaikka ikävä vaiva onkin, kurja tietää,että on lantionpohja lihakset niin huonossa kunnossa :sad001 koko ajan myös kova jano

Takaisin