3/3 oireet ja ajatukset

Rupeaa vaan niin tökkii ku napakin niin hellä ettei kärsi koskea.. Ja yritäppä tässä välttää että maha ei osuis mihinkään ja vielä kasvaa hyvän tovin ! Laitettava ilmastointiteippiä kohta eteen :happy:

Toi on niin totta et vaikee kulkee ilman et maha osuu mihkää! Just olin tottunu kävelee omassa kämpässä niin ettei töki mihkää ni maha taas kasvoi ja mittasuhteet on taas ihan hukassa. Eilen varoin ettei maha osu mihkään ku jotain puuhasin pesuhuoneessa ni enköhä sit kuitenki jollai kylkiläskillä vetässy huuhteluainepurkin alas p-koneen päältä ja rikkihän se meni :I meinasin alkaa itkee mut onneks mies nauroi niin antoisasti vieres et sai mutkin nauramaan :p meillä on pari paikkaa ku on ahtaita meiän kämpäs, mm keittiössä ja sit tuol pesuhuonees ku on pesukone ja kuivausrumpu vastakkain oven molemmin puolin. Siitä välistä ku kävelee joka päivä ni osaa kattoo paljonko sitä on mamma levinny :D

Mimozalle jaksamisia! <3

Voih Mimoza, voimia ja haleja sinne <3 Eikö kuitenkin aika hyvät mahdollisuudet nyt jo ole noilla viikoilla, jos niin ikävästi kävisikin, että lähtisi syntymään.

Tuosta mahtumisesta, mua ärsyttää ku ihmiset ei tajua, että tarviin autonoven kunnolla auki! Tänäänki taas parkkeerasin ja viereisestä autosta oltiin ilmeisesti johonkin suuntaan liikkumassa samaan aikaan, ni istuin siinä ja odotin, että sulkevat ovensa, että mahdun ulos. No ei. Koitin sit muka vetää mahaa sisään, onneks näytti pahoittelevalta nainen, ku tajus, miks en mahtunu siitä ovesta..

Viime raskaudessa minulla oli himo silittää kaikki vaatteet. Tietty maha oli niin iso loppuraskauden aikana että pyyhkäsimpä sitten kuumalla raudalla rannun mahaani. Sattu niinmaan julmetusti :schocked028

Mimozalle tsemppiä ja toivottavasti Greyjanallakin on kaikki hyvin!

Mulla tuottaa hankaluuksia työpaikan ahdas taukotila. Lounaspöydästä kun yrittää pujottautua pois, eikä kaikki työkaverit aina hoksaa väistää tarpeeksi... Pyyhin sitten mahalla toisten niskoja.

Mimoza :Heartred

Mä poltan mahan aina vaan hellaan :rolleyes: Mokoma on just oikeella korkeudella niin, että saa mahan siihen päälle lepäämään :grin Ja tyrmään taaperot mun hehtaariahterilla :oops: Pahoittelut taas ainakin kolmelle junnulle kerhossa....

Täällä kaikki hyvin! Verenpaineet oli hieman koholla, mutta lääkäri epäili, että varmaan eilinen pelästyminen ja stressi purkautuu nyt sitten tällä tavoin. Iltavuoro piti olla, mutta supistusten takia määrättiin täksi illaksi saikkua. Mä nyt sitten otan rauhallisesti ja siirryn jo vapun viettoon. töitä vasta seuraavaksi lauantaina, niin saan nyt sitten olla ihan rauhassa siihen asti. :)

Mimoza, toivon mukaan sielläkin nyt kaikki
menisi hyvin! Kauheasti tsemppiä!

Mulla taipuminen eteen sattuu vietävästi, eli ihan oudossa asennossa sukat ja kengät menee jalkaan. Mies saa jo rasvata mun jalat ja leikata varpaan kynnet.
Tänään rv 30 ja oon niin valmis sanomaan poks poks

Miul mies lakkas toissailtana mun varpaan kynnet :P tommosia pikku juttuja jotka piristää kummasti mieltä :) samoin olo peiliin katsoessa ku uudella naisella ku sain pitkästä aikaa värjättyä tukan :) tahallaan venytin ettei tarttis hirveen monesti ennen LA:ta värjätä.. ei sillä että uskoisin sen olevan hirviömäistä myrkkyä sikiölle (siinä tapauksessa jättäisin värjäämättä) mutta tartteeko sitä riskiä maksimoida :)

Olipas muuten vaikeeta trimmata alakerta..en nähnyt juuri mitään mahan alle..hirveetä ähinää ja puhinaa koko touhu. Mahaan on kumartuminen sattunut ainakin 20 vko lähtien.

Tsemppii mimozalle :) , mutta nythän on tosiaan jo hyvät mahdollisuudet ku ollaan näin pitkällä..

Olipas muuten vaikeeta trimmata alakerta..en nähnyt juuri mitään mahan alle..hirveetä ähinää ja puhinaa koko touhu. Mahaan on kumartuminen sattunut ainakin 20 vko lähtien.

Sokkona mieki vedin sit loppujen lopuks :D sit sanoin vaan ukol et jos siel jotai tupsui o ni ite saat viimeistellä jos häiritsee koska mä en yksinkertasesti vain näe sinne (ja ei, en käyttänyt peiliä, harkitsin kyllä) :D

Täälläkin sokkona vedetty. Mies on kyllä tarjoutunut auttamaan. Ehkä sitten ens kerralla on jo turvauduttava apuun, aika hurjaa touhuna sokkona kuitenkin. :D

Onko kukaan hoitanu muuten hiivaa diflucanilla? Meinaan canesten on aivan hanurista: epämiellyttävä, ei toimi (tai sit ukkol on se kans oireettomana ja näkymättömänä ja sielt uusii mulle) ja kallis ostella useampaan otteeseen. Kysyin neuvolalääkäriltäni viimeeks ni se ei kieltäny eikä myöntäny sano vaa et "no yleensä nää kyl on tapana hoitaa paikallisesti" emmä sitä kysyny >:(
En oo ikänä ennen tätä raskautta kärsiny ko asiasta enkä kyllä kärsi nytkään kun oireeton on :o
Oon (ylläripylläri) googletellu asiaa älyttömästi ja luin jostain että vauvallaki voi olla ko sientä sit ku on syntyny :o

Kannattaa hoidattaa mieskin vaikka sillä ei mitään oireita olekaan. Mulla oli sitkeä hiiva tuossa pari vuotta sitten, sen jälkeen kun mies sai kans kuurin niin ei ole uusinut kertaakaan.

Ja mie oon kyl käyttäny asetinta jos käyttää canesten rasvaa (joka on miusta parempi) ni et sitä sinne sisäänki menis. Oon kyl pitäny sillee kii et menee korkeintaa pari senttii sisälle. Ku ei se rasva mitää siin ulkohuulil auta.

Mä oon onnistuunu siitä pikkutuubista saamaan ilman asetinta hyvin, joitunu on :D Ottavat pois sen asettimen täällä, etten vaan käytä :D
Ärsyttävää, kun eivät mulle myy toista lääkettä miehelle, sen pitää ite mennä lääkärille ja saada resepti.. On niin muka hankalaa, kun on muutaman päivän vaan kotona. Pitääki tänään muistuttaa..

Neuvolantäti suositteli mulle sitä kolmen päivän kuuria ja se autto. Ei ookaan koko hiivaa ollut varmaan kymmeneen vuoteen ennen tätä. :)

Diflucania tai muita nieltäviä lääkkeitä ei saa käyttää raskausaikana hiivaan, en minäkään saanut vaikka oli tässä tulehduksia 2 vko välein ja yhteensä 6 raskauden aikana... :( Mulla yleensä ainoa mikä auttaa hiivaan on noi nieltävät. Canesten on ainoa mitä saa käyttää. Itse käytin kolmen tai yhden kapselin pakkauksia ja reilusti voidetta. Laitoin sitä voidetta siihen kapseliinkin. Sitten paikalliset maitohappobakteerit käyttöön, niin jonkin verran ehkä ehkäisee. Mun tulehdukset katosivat yllättäen 20 vko jälkeen. Enkä tiedä miksi.

Takaisin