3/3 oireet ja ajatukset

Mulla on tämän päivän juilinut alavatsaan, semmosia samanlaisia kipuja kun menkkojen aikana. Poika on ollut koko päivän superaktiivinen, joten siinä mielessä en kovin huolissani ole. Missäköhän vaiheessa tämmöisestä pitää jostain kysyä vai kuuluuko asiaan?

Helmeri jossei mee levolla ohi niin sit. :) Aika hyvä nyrkkisääntö kuulemma kun tässä parin päivän aikana viisastunu täällä sairaalassa enemmän ku monen neuvolakäynnin jälkeen :D oisko kasvukipuja ku tila rupee käymään vähiin? Vai ootko touhunnu jotaki fyysistä ja rasittanu ittes? Kokeile kauratyynyä jos semmonen löytyy! :)

Töissä alkoi juilimaan, teen siis ihan puhdasta istumatyötä. Mitään kovin fyysistä en ole koko päivänä tehnyt. Johtuneeko liiasta istumisesta ;) Kaksi päivää olisi vielä jäljellä ennen kesälomaa, pitää kuulostella jos kovin pitkään jatkuu. Maanantaina on neuvola joten siellä viimeistään pittää asiasta kysyä.

Täällä taas nuo samat kivut. Ei ehkä niin voimakkaana, tosin enpä oo nyt vähä vajaaseen tuntiin liikkunu sohvalta makuuasennosta minnekään. Välillä tuntuu kyllä tikusteluakin jossain tuolla...

Mimozalle tsempit! Toivotaan pikkuisen pysyvän masussa vielä kymmenisen viikkoa :happy:

Juuri kun sanoin että supistukset on rauhottuneet... No, nyt on taas perjantaista alkaen vähän väliä juilinut ja masu kovettunut :grumpy: Menkkajomojakin tulee taas. Onneksi huomenna on neuvolalääkäri, niin selviää onko ne jo jotain saanut aikaan. Toivottavasti ei. Valkkariakin tulee taas oikein holahtamalla ja tuntuu että litratolkulla! Yösidettä joutuu pitämään jos jonnekkin lähtee, ettei oo pöksyt heti märkinä. Järki meinaa lähteä. Mietityttää myös, että eihän se vaan voi olla lapsivettä? Joskus on joku hennon punertava värikin ehkä (meillä on punertava valo vessassa, että en oo ihan varma) ja ehkä erikoinen spermainen tuoksahdus (juu, ei oo sitä itteään....:meh:) No, huomenna ehkä selviää.

Itsellä alkanut maha kipuilemaan työharjoittelun aloittamisen aikaan... :sorry: joka työpäivän jälkeen pistää mahasta ja käveleminen on tukalaa, mutta loppuu onneksi levossa. Ja on alkanut närästämään ja vetämään suonta jaloista, että se siitä oireettomasta raskaudesta :confused:

Niin ja tänään kävin neuvolassa ja hemoglobiini oli 112, määräsi rautatabletteja.. ja ens viikoksi lääkärille aika niitten vatsakipujen takia :confused:

Zeni, ja miekun oon ajatellu että on runsasta tuo valkovuoto, kun saa useamman kerran päivässä pikkuhousunsuojaa vaihtaa. Mutta tuo siun touhu on extremeä siihen verrattuna! :hilarious:

On tää aika extremeä :laughing001 Oli kauheen kiva käydä eilen kaupassa (hakemassa niitä pirun yösiteitä), kun tunsin vaan yhessä vaiheessa, että nyt alkaa lorista, nyt tuli yli tavallisesta siteestä jaaaaa nyt kastu housut läpi :sour: Onneksi oli sen verran pitkä takki ettei päälle päin näkynyt :grin

Oon välttäny parina iltana veden litkimistä kun on aiheuttanut yöllisiä vessareissuja/kipeetä mahaa ni enköhän mä sit nää painajaisia loputtomasta janosta :D heräsin 04.10 vessaan ANYWAY ja juomaan LITRAN vettä ja yhä janottaa o.O noo loppuyön saaki sit rampata pissalla mitä sitä enää nukkumaan x)

Nii juu ja yönärästys on uus oire , ennen en oo heränny vetämään rennietä. Nyt kohta viikon about joka yö :/

Zeni joo mäki lupaan muistella sun tilaa jos alkaa ketuttaa valkovuodon määrä! Älytöntä :D
Ja oikeinkirjoitus korjas ton valkovuodon koko ajan valkoviiniksi, I WISH!

Nyt kaikki kipuilevat Mimozasta mallia ja lepoa, jos ei auta ni sit lääkärille, vaikka joku neuvois mitä :o Onhan se hankala ite tietää, ku aina niin puhutaan, että raskaana on kipuja ja kolotuksia vaikka mihin lähtöön. Varsinki näin vikalla kolmanneksella.. Ei vara venettä kaada :)

Onko kellekkään tullut navan ympärille kipuja ? Mulle tuli jo vk17 semmoset napasäryt ja jatkuu yhä edelleen, vaihdellen :confused: Välistä pitää työntää napaa ns takasipäin ku tuntuu että jokin työntää sitä ulos.. Mahaasukki tuskin tätä tekee :) Kysyin kyllä neuvolalääkäriltä ja epäili napatyrää ?? Mutta suoranaista vastausta en saannu..

KUUMA miul on koko ajan niiiiin kuuma, yöllä ja päivällä.. Eikä ole vielä kesä

Täällä yks napakipuilija o/ oon laittanu vauvan piikkiin, en oo ees neuvolassa kysyny asiasta :eek: jaa napatyrä, voi shit :eek:

Täällä myös kävelevä patteri, tosin parina päivänä ollu jopa vähän kylmä :o pärjään huomattavasti vähemmällä vaatetuksella kuin ennen :D

Täällä on paleltu jo viikon yli, kun talossa on vaihdettu pattereiden venttiilejä ja lämmöt katkaistu. Täällä on lämpöä 17-18 astetta. Ei saa mitään tehtyä kun pitäisi olla vaan peiton alla. :-( eilen niiden piti laittaa lämpö takaisin, mutta patterit on edelleen kylmät.

Rupeaa vaan niin tökkii ku napakin niin hellä ettei kärsi koskea.. Ja yritäppä tässä välttää että maha ei osuis mihinkään ja vielä kasvaa hyvän tovin ! Laitettava ilmastointiteippiä kohta eteen :happy:

kyllä tuo minustakin mummomamma napatyrältä kovasti kuulostais.

Täällä on koko aamupäivä huimannut (pari kertaa oon jo kontannut tuolla lattialla) ja ollut sellainen oksetusolo. Lisäks on aina sillon tällön supistellut (ei kipeästi, mut erittäin epämiellyttävältä on tuntunu) niin mä meen nyt kahelta lääkäriin. Haluavat tutkia verenpaineen, pissanäytteen ja kohdunsuun. Toivon mukaan tää nyt ois vaan stressistä ja eilisestä likipiti-tilanteesta johtuvaa. Eilen tosiaan meinas joku ajaa mua kuskinpuoleiseen kylkeen maantiellä niin pelästyin aika pahasti. Epäilivät että josko stressi purkaantuisi näin. Käydään nyt kuitenkin tsekkaamassa että kaikki on hyvin.

Täällä aika epävarma tilanne.. yöllä supisti tosi kovaa ja vauva on painunut jo alaspäin kun lääkäri tunnusteli kohdunsuuta :( kaulaa on vielä jäljellä mut eivät sanoneet paljon. Synnytykseen voi olla tunteja, päiviä, viikkoja who knows.. mieli ollu maassa ja oikeastaan itken vaan.

Takaisin