Tosta hemoglobiinista.. Mua niin huvitti muutama viikko sitten neuvolalääkärin vastaanotolla kun kyseli kuulumisia.. Olin saanu omalla terkkarilla just tietoon, että mulla tässäkin raskaudessa rd on ja sanoin siitä lääkärille, että olin sen jo arvannutkin, että mulla se taas on. "Aijaa, mistä sä sen sitte arvasit?" "No väsymyksestä lähinnä.. Oon ajatellu, että joko se tai alhainen hemoglobiini.." "Siis se, että hemoglobiini on matala, ei kyllä aiheuta väsymystä!" kuului vastaus. Siinäs kuulitte

Hän myöskin tuolla samaisella käynnillä kysyi esikoisen ikää ja kun sanoin, että 1,5v niin siihen kommentoi "ohhoh! Onpas teilläkin kiire. Vaikka eikai siinä mitään, ikävää vaan, että usein jos on kovin pienellä ikäerolla lapset syntyneet, vanhemmat eroaa ennen kun se nuorempi täyttää 10kk."

Sillälailla!
Onneks mä tiedän ihmisen jo esikoisen ajalta, ihan kaheli lääkäri ja osasin varautua..
..Ja sitäpaitsi, jos ei mies tänäkään - elämäni toisena äitienpäivänä - mua mitenkään muista ja huomioi, niin se ero saattaa olla hyvinkin todellinen jo näin paljon aiemmin

Viime äitienpäivä oli elämäni hirvein, vaikka sen olisi pitänyt olla se kaikkein paras, olinhan itsekin ekaa kertaa äiti ja onniteltavien joukossa..

Sunnuntaina nähdään oppiko tuo mies vuoden takaisesta mitään.. Odotukset ei kyllä kovin korkealla ole..
Kalaäiti & Kyytiläinen 31+1