3/3 oireet ja ajatukset

Miulla alko taas pahenemaan nää hormoonipäänsäryt.. eli mikkään ei auta. :/kakkosta oottaessa oli sama ja jouvuinki kaikkiin verikokeisiin ja magneettikuviin. Tässä raskauvessa ilmeisesti sama eessä. Ja nää harjotussupparit, jotkut koskeeki jopa. Lonkat paukkuu irti.. mitäpä sitä muuta :D

Eilen ja tänään on kyl tullu passiiviröökattua ihan huolella. Kyl se tupakka haisee hyvälle joskus, tekee ihan mieli siinä ku kattelee ku muut vetelee .. sit taas huomasin et hitto vie mä en MUISTA miltä se tuntuu ku tupakoi ?? :D kuitenki lukion ekasta lähtien tupakoinu satunnaisesta vakkariin eliiii tänä vuonna ois tullu 10 röökivuotta täyteen ! :o hyhhyh!

SeEnsimmäinen, miulla tulis tänä vuonna täyteen jo 14v että ei tuo 10v vielä paljo oo :D mie alotin JO 6 luokalla. Kauhee.

No sinä se oot alottanu nuorena körssyttelyn! :o :D en voinu tykätä sun 14 röökivuodesta mutta kyllä toi vähän lohdutti ei voi kieltää :D

Mulla ihme kyllä ei oo närästystä vielä ilmennyt, kahdessa edellisessä raskaudessa oli kovastikin.. onneks. Mutta iskias säryt on välillä järkyttäviä, päivän mittaan pahenee vaan ja kävelen ku taavi ankka välillä :( ja pissaa lirahtelee kans jatkuvasti ku aivastelee, ihana kevätaika ku luonto rupee kukkii, ni aivastuttaa koko ajan..

Minä oon miettiny kans että oonko nyt herkistyny siitepölylle yms kun nenä on nyt menny tukkoon ja aivastelen paljon. Tai sitten tää on vaan normikevätflunssa. Onneks ei kuitenkaan vielä lirahtele pizzaa ku aivastaa.
Närästää joka ilta viimeistään hieman ennen ku nukkumaan pitäis mennä. Tai lähinnä rintalastan alla tuntuu, mutta helpottaa onneksi näröstyslääkjeillä. Renniestä tosin ei ollu mitään apua yks päivä kun töissä alko.

Miul on koko raskauden ollu nenä ihan tukossa ja kuiva, välillä veri vuotaa.. nyt sit ilmeisesti oon herkistyny lepälle ku aivastuttaa, parina päivänä otin allergialääkettä mut enpä sit enää viittiny, telkkarin mainostamasta prevalinista ei ollu mitään iloa.. Aivastellaa nyt sitte. Joku flunssaki yrittää päälle, mikä nyt sinänsä ei o ihme ku töissä kaikki mummot köhi viikolla. Nyt vaa on kuiva yskä ja kurkkuu yrittää kipeäks. Kuumeitaha mie en harrasta ni ei tää varmaa ikänä lähe poiskaan

Ihan ekaks Mimozalle voimia ja tsemppiä sinne! Jospa kaikki hyvin menee. :) Munkin täytyy kyllä sanoa, että vaikka kuinka ihanaa onkin kasvatella masussa tätä pientä niin silti mua kyllä välillä alkaa tympimään ihan kunnolla tää homma. Aina jotain pientä vaivaa joka häiritsee enemmän tai vähemmän. Ei oo päivää ilman. Tunnen oloni niin raihnaseks ja hitaaks. Ei voi istua, maata, seistä kauaa. Alaselkä on nyt varsinkin alkanu temppuilemaan. Ja tää kainalon ja lantion välillä oleva lihaskipu on inhottavaa :hungover: tietääkö joku mikä ihme voi olla? Tuntuu siis semmoselta lihaskivulta, joka tavallaan menee vatsankin puolelle. Ihankun vatsalihaksia olis tehnyt tms.
Onneksi ollaan jo kivasti toukokuun puolella. :happy:

pizza mainittu! tahtoo!! :P

Miultaki Mimozalle tsemppiä ja voimia kovasti!
Kyllä Elsba miekkii oisin jo ihan valmis luopumaan tästä mahasta. Helpottus liikkuminenki kummasti. :D nii ei ois enää ku pari kk!

Täytyy kyllä sanoa, että vähällä on päässyt, kun lukee mitä vaivoja muilla on ollut.. En nyt halua kenenkään mieltä pahoittaa, mitta en edes tiedä mitä närästys on.. Ummetus on kyllä kovasti vaivannut, se ei todellakaan ole mukavaa, löytyykö apukeinoja keltään, aikaisemmin pussillinen luumuja auttoi, mutta nyt kun on radi päällä, ei saisi edes syödä kuin 4 kerralla.. Eikä duphalacia koko ajan viitsi ottaa.. Ahdistaa ja oksettaa..mikä auttaisi?Jaksamisia kaikille ja tsemppiä loppu odotukseen. Ei ole meillä enää pitkä aika.. :)

Mulla auttoi ummetukseen laxoberon. Söinköhän 2 vai 3 iltana maksimiannoksen ja sen jälkeen ei oo ollukkaan.. levolac oli yhtä tyhjän kanssa, ei mitään vaikutusta :/

laxoberonia sain kätilöltä sillon ku olin kaks pv sairaalassa :) ei mitään kunnon ulostuslääkkeitä suositella ettei mee yli se käyttö, sit suositellaan levolaccia millä ei oo mitään vaikutusta :D

Höh, miul on tuol pullo jäämistöjä kaapissa mut en sillo uskaltanu ottaa ku oli ongelmii mahan kanssa. Tietää jatkos et voi ottaa tarvittaessa. :)
Ja liberolle ni jos sie saisit röörit niin sanotusti auki niil luumuil, eli ottasit kuitenki enemmän ku neljä ni tuleeks ummetus takas? Tuskin sekää nyt haittaa jos joku päivä vetäski sokerit vähän korkeemmalle, jos niit luumuja ei sit tarvis joka päivä syödä.. Tai sit jos kokeilee tuoreita luumuja niis ei o niin paljo hiilareita ja energiaa ku niis kuivatetuis
43kcal/7,7g hiilarii on tuorees ja yli 200kcal/37,6g hiilarii kuivatus (100g).. Tuoreita vois siis vetää kaksin käsin

"9. Omaksu säännöllinen ulostusrutiini, esimerkiksi aina aamiaisen jälkeen." hahaha kuulostaa niin hupaistalta :D töissä vois sanoo vaik "nyt tarviin tauon, on kello kahdentoista kakka-aika" :P :P

Ei se ummetus poissa pysy, vaikka niitä luumuja vetelisi. Auttaa ehkä päivän.. Mutta täytyy kokeilla ihan taas pussillisen vetämistä jos auttaisi, duphalac on ollut ihan turhaa.

Takaisin