2/3 oireet

Mulla ollu kokopäivän ikävä olo mahassa.. ihan emättimen sisällä tommonen ihme jomotus.. meni onneks vähän särkylääkkeellä ja levolla ohi.. sanokaahan onko teillä tuntunu noi kasvukivut tuolla sisälläkin? Mielessä käyny tietty kaikki kauhukuvat mm. kohdunkaulan lyheneminen yms... :/

Mimoza: mulla jomottelee koko alamahaa ja pissatessa tuntuu painon tunnetta, välillä tuntuu kuin emättimessä ois pallo joka haluis tipahtaa pois. En osaa kuvailla, mutta luulisin, että syynä on se, että kasvava kohtu alkaa painaa paikkoja!

Onko muilla vatsavaivoja? Mulla ollut nyt parina iltana ennen nukkumaan menoa inhottavaa vihlontaa navan korkeudella suunnilleen ja tuntuu et jotenkin suolisto pomppis samalla (niinkuin ilmaa kulkis..) :o Johtuukohan turvotuksesta, vatsan vaihtelevasta toiminnasta tms.. :s

Lemmy just tollanen fiilis täälläkin ja myöskin luulen et ummetus pahentaa noita kipuja sekä aiheuttaa kramppeja.. sitten limakalvot tosi kipeät.. nyt kävin ostamassa rasvaa jos helpottais kun tuntuu just niinku joku helkutin pallo olis tuolla sisällä ja kirvelee.. ei oo tulehduksia et kaipa tää on niistä kasvukivuista johtuvaa.. onha ne paikat aika kovilla kun kohtu kasvaa niin nopsaan.

Mulle ainakin sanottiin neuvolassa että jos pissatessa jomottelee tai vihloo niin se voi olla merkki siitä että on juonut liian vähän. Huomasin eilen kun oli juominen vähän unohtunut ja vessassa käydessä tuntu aika ikävältä..

Mulle ainakin sanottiin neuvolassa että jos pissatessa jomottelee tai vihloo niin se voi olla merkki siitä että on juonut liian vähän. Huomasin eilen kun oli juominen vähän unohtunut ja vessassa käydessä tuntu aika ikävältä..
Näin tosiaankin on, aina ei ole kyse tulehduksesta. Itsellä herkästi käy näin kun töissäkään ei aina muista juoda, saatikka vessassa käydä. Jos vettä tms ei jaksa juoda tarpeeksi niin karpalomehu on luonnon oma virtsateiden hyvä huuhtelija, auttaa tähänkin vaivaan (marli vital esim makeempi jos pelkää kirpakkaa makua ;))

Miulla on ruvennu koskemmaan just siihen missä kohdunpohja on(eli siis missä on korkeimmillaan). Ja välillä vasemmalle pisttää ja tunttuu semmonen pallo. Voiskohan vauva olla just siinä kohin välillä, pallo ei nimittäin kovin iso oo.

Mulla kans vasen puoli ja tommonen pien kipee pallo.. sit nää ihanat häpyluukivut.. kauratyyny on mun paras ystävä tällä hetkellä ♡ toi muuten jännä juttu et juominen vaikuttaa noihi kipuihin.. just semmone olo et pissattaa ja sit tulee iha liru vaan ja paine niinku pitäs pinnistää lissää.. pitää juoda enemmän kun tosiaanjääny vähälle parina päivänä! Ja karpalomehu ostoksille!

Just juttelin terkkarin kans näistä kirvely- ja jomotusvaivoista (ei ollu pissatulehdusta siis) ja sain vinkiksi juoda paljon ja ostaa Ceridalia. Kuulemma kuivat limakalvot voi aiheuttaa tällaisia oireita ja nyt pitäs rasvailla paikkoja kotona!

Hyvä että siellä tiesivät neuvvoo. :)toivottavasti helpottaa.

Helpotti kun join hirveesti ja rasvailin limakalvoja urakalla eilen +VIHDOIN PÄÄSIN PAS*ALLE :D..! Onneks! Mutta, tää keltanen limanen vuoto on jotain niin ällöä.. neuvolassa sanottii et kuulemma normaalia.. ja päääääänsärky :/ en tiä johtuuko tänpäiväsestä sokerinrasituskokeesta.. oli muute kamalaa yrittää pitää sitä litkua sisällä :s tuli jotenki niin oksettava olo vaikka pahoinvointi ollu poissa viikon verran.. no hengissä selvittii :) ei kannata siis mennä siihen testiin kun on pahoinvointia jos ei ihan pakko oo..

Mulla sokerirasitus torstaina edessä, epäily raskausajan diabetes. Soitin neovolaan tänään ja kehottivat sinne menemäänmenemään

Ootko Mimoza varma, ettei keltanen vuoto oo kuitenkin hiivaa? Mulla nimittäin oli, ei muita oireita juurikaan, vähän kuivuutta joka valitettavasti on mulle aina ollut suht normaalia.. Kerran on aiemmin elämässä hiiva ollut ja se oli kyllä niin kamalaa, etten ees ajatellut sitä tällä kertaa :D Toki jos neuvolassa kuittasivat normaaliksi, mutta tuli vaan mieleen :)

Mulle sanottiin, että keltainen vuoto on normaalia ja merkki hyvästä hormoonitoiminnasta :) Hiivassa valkovuoto on kokkareista ja pahanhajuista, kai?

Soitin neuvolaa just ja pissatesti puhdas. Mut silti pissattaa pirusti. Virtsankarkailua? Vetistä v-vuotoa? sitees välil kellertävää. Eikä kastu siis paljoa. mun nielest ei nyt mikään sielt tuleva haju ole hyvä mut tuoksuu samalt ku aina kait.. jos jatkuu tarkastaa ettei lapsivettä.

Voisko pissattaa usein siksi kun kohtu painaa rakkoa? Ja mua pissatti koko ajan vaan siksikin kun ajattelin asiaa taukoamatta, mieli on kummallinen :D Ja pissaa mulla meinaa lirahtaa välillä...kohtu painaa ja lantionpohjan lihakset huonossa kuosissa.

Meillä on neuvolassa semmosia tikkuja, joilla voi tarkistaa ton lapsivesuasian, jos se vaivaa!

Helppohan se ois testaa niil mut ei ne mul puhunut sellasist mtn. Eikai se nyt paina jo17+2? Mut siis mä pissasi ilma raskauttaki hirveest,en kyl housuun tiputellu enne :-D

Takaisin