2/3 oireet

Juu lihaksii vaan jumppaamaan :) mut se pissatä kuuluu asiaan kunhan ei ole kirvelyä yms. Itellä ainaki pitää joka kerta tiristää et saa rakon tyhjäks

Jumppaan säänöllisesti lantiopohjalihaksia ja siis urheilu tausta on et kyl ne kunnos on.kun yskii en tunne et tulis mtn. Ja pystyn keskeyttää pissaamise kesken kaike. Ei kirvele. Ja joskus tulee nopee kaikki ja joskus taas hitaammi:-D

Kyllä mulla painaa jo kovasti, nyt rv 18 :) Kaverilla tuli virtsaumpi viikolla 13, kun kohtu painoi niin pahasti rakkoa lyttyyn, auts.

Noni okei.olo on kuin menkat ois ku tunnen et jtn vuodan:-D kiva jos jatkuu kauanki:-/ tekispä ne testi samantien vaa oks vettä vai ei:-D mut mihe makeesee verrata voi lapsivettä:-D?

Täällä ravataan vessassa - myös pitkin yötä. kerran tai kaksi joutuu nousemaan yössä vessaan, nyt 17+0. Kevyt ketutus! Mitähän se mahtaa sit olla loppuraskaudes o.O varmaan lirittelen housuun tai muutan asumaan vessaan :D

Kyl mullaki jenzku liruttelee välillä kans jotain mut siis lapsivettä :o voiko sitä tulla oikeesti? huonoki juttu? :o en oo kuullukkaa

Voi.. mut se uusiutuu ni lisää aina tulee.. mut siis jos kohdun kalvois( vai mis? )reikä ni tulehdukset pääsee sikiöö sitä kautta vesiki valuttaa sit.mä vast17+2 tosiaa.olen ollu istukkapunktiossa jossa neula läpäsee kalvot.mut siit jo kk melkee.mut mitä oon kuullu milt haisee vesi jne ei tä ole sitä.jos ois ni seurattas ja sikiö sais antibiottei jos tulehdus.tietty loppuvaihees ymmrrän et alkaa tiputtelee.

Normaaliraskausessa hyvin harvoin tiputtelee lapsivettä! Varmasti tuo tiputtelu on siis jotain ihan muuta :) Neuvolassa voivat tehdä liuskatestin, jos arveluttaa ja ultrassakin katsotaan tilanne.

Ei siis paniikkia :) Mulla tiputteli viime raskaudessa runsas valkovuoto ja pissa...

Juu ru 26.2 ja kysyn huomenna tost liuska jutusta. Siis mite se tehää?:-D Luin et 'sieltä' sisältä liuskal otetaa näytettä? Masuu kutittelee taas:)

Joo terkkari käyttää sellasta liuskaa/puikkoa emättimessä ja sen väri kertoo sitten tuloksen heti. En tiedä kuinka varma tää testi on, mutta synnärillä ainakin testasivat näin, että oliko lapsivedet menneet kun en ollut varma.

Mutta siis valkovuoto voi oikeesti olla tosi lirua ja sitä voi tulla paljon! Mulla tulee joskus ruokalusikallinen kun aivastan :D Lapsivesi yleensä tuoksuu tosi makeelle ja valkovuoto taas sille itselleen.

Mulla on jotenkin tosi oireetonta taas. Ei nälkää, ei pissata (kopkop!) eikä muutakaan. Nii no paitsi tää jatkuva ketutus...Että jos maha ei ois pallona, niin en kyllä vois väittää olevani edes raskaana. Liikkeetkään ei päivittäin tunnu. Kostautuukohan tää sitten kesällä, sitte iskee kaikki mahdolliset (ainakin se pissalla ravaaminen). Jotenkin ei osaa edes nauttia tästä, kun ei muista olevansa raskaana :eek::grin

Nonni, heti kun painoin lähetä, niin tuli mieleen. Nimittäin paukuttelu! Miehen onneksi hän on työmatkalla eikä kotona. Mä haisen! Täytyy itekki mennä varmaan hetkeksi toiseen huoneeseen ja palata vasta savun hälvettyä...

Zeni, joo miullakkii vaan tuo paukuttelu.. ja riippuu välillä aika paljon siitä mitä on syöny. Kahvia ei pitäs juuva yhttään ku alkaa turvotus ja sitä myöten myös ilmavaivat. :/jospa tää tästä joskus ohi menis, ni ei tarvihe koko aikaa kärsiä näistä.

Mulla myös jo paikat pehmenneet, lantionpohjalihakset ei oi ikinä ollu näin huonossa kunnossa.. Nyt huomaa ky flunssassa on ni yskiessä ja nenää niistäessä tai aivastaessa takuuvarmasti lirahtaa :( lantionpohjalihaksia oin treenannu jokatoinen päivä et ei nyt ainakaan hirveesti huonompaan menis. Saa nähä pysyykö synnytyksen jälkee enää mikää sisällä :D

Ja siis miehän oon kans ikäni ratsastanu ja urheillu muuten mm. Harrastanu tanssia ja käyny salilla ja uimassa, ja esikoista oottaessa ei todellakaan ollu tämmösiä vaivoja, synnytyksen jälkeen treenasin lantionpohjalihakset kuntoon ja ylläpitotreeniä oon tehny joka viikko, vaan siitä huolimatta on jo löystyneet. :( nyt pitää googlettaa jostain tehotreeniohjeita että sais pidettyy edes tämänhetkisen kunnon yllä. Ratsastamaan en oo ennättäny esikon syntymän jälkeen ku ehkä kymmenen kertaa enintään, ku on ollu rakennusprojektia ym. Pitäs nyt ottaa ja yrittää käydä useemman kerran viikkoon.

Mulla painaa kohtu rakkoa oikein kunnolla. Itseasiassa painanu jo pari viikkoa, kaikki niin yksilöllistä. Herään yöllä parin tunnin välein vessaan. Viikkoja 18+0 tänään

Mulla kans kohtu painaa varsin tehokkaasti rakkoa, isäntä välillä kattoo hiukan pitkään kun ravaan vessassa vähän väliä. Pitää varmaan reilun pelin hengessä maksaa seuraava paperisäkki omasta pussista, mähän ne kaikki tuhlaan.. :)

Takaisin