2/3 oireet

Mamabel miulla sama huomattu tänäaamuna. :/ja repäsykivut taas nivusissa. Auts!

Ei kiva:/ kävin lääkärissä niin sano et ei tuu kipuilut helpottaa ennenku vauva syntyy ja harmitteli kun näin aikasee alkanu.. 18+0. Ei ollu esikosta tietookaan tällässistä jutuista, kävin jumpissakin viimesillä viikoilla..

Mulla kans tuntuu jo.. Äsken nousin ruokapöydästä että vien astiat pois ni kävellessä tuntu että koko kohtu pomppii kohta. Tai siis tuntu semmoinen jomotus joka askeleella.

No miulla oli esikoisesta vasta lopussa, tokassa ei missään vaiheessa ja nyt tässä alko nyt jo rv 17+6. :/no niin vähän aikkaa edellisen saannista(6/14), ni oisko tuo syynä.

Kävin tänään ostamassa si-tukivyön, kun mulla toi lantio temppuilee oikein kunnolla. Sen pitäis auttaa myös noihin liitoskipuihin, kun pitää "paketin" kasassa. Ainakin kävely on kivuttomampaa ja olo on tukevampi.

Okei taitaa mullakin olla niitä jo.. tasasta jomotusta just häpyliitoksessa. Tosi raastavaa kipua jotenkin, mutta palkinto oottaa lopussa ;)

Täällä selkä alkanut entistä enemmän vaivaamaan. Mulla on rakenteellista vikaa selkärangassa, ja nyt kohtu alkaa painamaan siihenkin suuntaan sen verran että ilkeetä välillä tekee. Esikoista oottaessa olin tässä kohtaa jo pidemmällä saikulla ton vaivan takia, mutta silloin oli painoakin tässä kohtaa tullu enemmän. Nyt kuitenkin vielä alle lähtöpainon.

Hei onko teillä muilla ollu jotain tuntemuksia häpyhuulissa? Mulla ihme jomotusta ei mitään tuikkasuja vaan tasata.. ja semmonen olo ku tuolla sisällä joku pallo mikä pitäs ponnistaa ulos :D

mietityttää vaan et mikä tulanne tuolla alakerrassa on et pitäskö kuiteski tarkistuttaa vai onkoha noi normaaleja kasvusta johtuvia tuntemuksia..

Niitä tukivöitä saa lainata ilmaiseksi apuvälinelainaamosta. Pyydätte vaan neuvolalääkäriltä lähetteen. Ite lainasin viime raskaudessa, pitäs taas pyytää.

Ja liitoskiivut oikeesti loppuu synnytykseen, vaikka eihän niistä kiva oo kärsiä yhtään. Mut ite epäilin tota viimeks, mut paikkansa piti. Mulla oli joltain viikolta 30-> jo kävelykin todella haastavaa....

Mulla vihloo kans häpyluuta ja oikeella puolella oleva eppari-haava jomottaa :( Välillä tuntuu, ettei halua seistä ollenkaan kun paine kasvaa ja jomotus pahenee. Vaivaako muilla vanha eppari?

Vyö maksaa 55e. Täällä Helsingissä ei vöitä saa lainaan apuvälinelainaamosta, vaan pitää ite hommata. Eikä ilmeisesti Espoossakaan.

Täällä ollaan flunssan kourissa. Kuumetta jo 38,5. Viimeksi on ollut tällänen kuume ehkä 8v sitten. Otin toisen 1g parasetamolia tänään. Tietääkö kukaan missä vaiheessa pitää ottaa yhteyttä lääkäriin?

Itse olen päättänyt että jos kuume nousee kovin raskauden aikana menen heti lääkäriin. Turhaa kai mutta varalta ja helpottaa omaa oloa :)

Jostain luin et kuume ei sais nousta 39 asteeseen eli särkylääkkeellä pitäis alentaa. Ei ne lääkärissä tee oikeen mitään muutakun tietty tulehdusarvot hyvä tsekata. Ootko ottanu influenssarokotteen? Jos panadol ei auta buranaa saa syödä silloin tällöin toisella kolmanneksella. Ite olin kans kipeenä viikon ja oli se kyl kamalaa eikä panadol auttanu. Parantumisia Lyydia! ♡

Takaisin