2/3 oireet

Elsba jos vuoto yltyy sit näytille tai jos jatkuu.. mulla ollu koko raskauden ajan jotaki ton tyyppistä tuhrutteluu mut kaik ollu hyvin :)

Täällä huutelee yks jolta tuolta peräpäästä välillä repeilee ja vuotaa. :D jos joutunu kunnolla äkistää ja asumaa vessassa ni en oo säikähtäny verta valkovuodossa, olen laskenu että yks plus yks = kova kakka repiny pepun rikki. :( :D sori, ei oo naurun asia. :D mulla tosiaan yks päivä oli sen verran tiukassa kakka että vielä reilu 3h istunnosta tuli verituhrua peräpäästä, olin käyny saunassa ja peseytynykki mikä nyt yleensä auttaa.
Tosin olin myös saanut hellää rakkautta mieheltäni että onhan se siinäki rytäkässä voinu saaha taisteluhaavoja samalla :D (selvennykseksi, ihan normaalissa yhdynnässä)

Sori tytöt. ;)

Kyllä olo on raiskatulla apinalla. Viikonlopun työn jäljiltä selkä huutaa hoosiannaa, toinen pakara lihas kipee, pohkeita särkee ja nilkat turvoksissa. Mikään asento ei ole hyväksi. :smiley-angry016

Yöheräily on saapunut! :D Mikäs tässä, kun ollaan oltu hereillä kohta kaksi tuntia ja tunnin päästä töihin. vOnpahan kissoilla seuraa! ;)

Lolamon: mulle suositeltiin äitiyspolilta pegorionia. Kannattaa käydä apteekista kysymässä apua.

Tänne palannut hirmu väsymys ja hirmukiva närästys yöaikaan :wideyed: ... toi toisen pakaran kipeytyminen on kans koettu... Nice :confused:

Kyllä sitä verta valkovuodon mukana tuli, mutta ihan vaan sen pyyhkäisyn verran. :eek: Tänään tullu valkovuodon mukana hieman oranssia. Liekkö olis limakalvoilta tämmöset(?) Ja Lolamon, musta tuntuu myös et on tuo peräpää jotenkin kärsiny tästä vaihtelevasta vatsan toiminnasta. :D

Mulla kanssa tota pakara, iskias ja lonkkakipua vaikka ei ole edes kunnolla mahaa vielä. Ihan mini kumpare ja rv 18+3. Voikohan taaksepäin kallistunut kohtu painaa noita hermoja tai jotain? Välillä myös puutuu jalka öisin.

Mulla toi iskias vaivas jo ennen raskautumista, mutta nyt selkeesti alkanut pahentuun, oikea kankku varsinkin pirullinen ajoittain. Ekassa raskaudessa oli sama vaiva, loppuraskaudessa sen verran pahana että viimeisen kuukauden ajan sai joka ilta itkua tihrustaa kun oikeaa pakaraa ja reittä särki niin maan h****tisti.

Oma syke tuntuu nykyään joka paikassa. Makuulla näkee miten maha pomppii sykkeen voimasta, mukia pidellessä sormissa tuntuu tykytys ja jopa reidessä tykyttää kun sille laittaa painoa.

Tissit ja nännit kasvanu ja tummunu joo alusta asti, nyt parina päivänä huomannu vieläki suuremman muutoksen, on tummunu lisää ja nännitki alkaa olla kaksinkertaiset :D kahtena iltana ku oon ottanu liivit pois, oon huomannu nännien olevan semmoset nihkeet. Pikkusen tahmaset. :) ku ennen oli ihan kuivat ja "sileet".. tänää saunaan mennessä rapsuttelin kuivunutta tahmaa pois, tänää ei ollu kumminka tahmaset. Saunassa ollessa satuin sit pyyhkäsee toista nänniä ku kutkutti ni molemmista oli pikkusen tihkunu jotain liukasta iholle. :) ei ollu niiku hikeä, semmosta liukkaampaa ja hieman "limamaisempaa" jos niin voi sanoa. Heh, hauska miten keho muuttuu. Ja on kipeätki nuo nännit. Ei samalla tavalla ku ehkä ku alkuraskaudessa, ei niin arat mut hetkittäin kipusen tuntuset.

Se nännitahma on talia, jota tulee luontaista voitelua varten. :D Mulla on sitä ollut jo ennen raskauttakin..:rolleyes:

Mulla alun jäätävä palelu vaihtunu turhankin lämpöiseksi oloksi ajoittain. Eilenkin olisi tehnyt mieli aukoa kaikki ikkunat sepposen selälleen, mutta kotona ollut räkäinen tyttö esti ne aikomukset. Ja ehkä hyvä niin etten päässyt tuulettelemaan liikoja, meinaa omakin kurkku tuntua karhealta.

Täälläkin iskias on vaivannut aika alkumetreiltä asti, vaikka sitä ennen ei ole koskaan ollut vastaavaa :/ Samoin nännit on nyt rv20 jostain syystä jälkeen kipeytyneet uudestaan. Eivät ihan niin pahasti, kun alkuraskaudessa, mutta kun ottaa rintsikat pois illalla niin kipu tuntuu sellaisena pakotuksena, että tekisi mieli raapia nännit verille :D

Luulisin, että mahan (ja meikäläisen kohdalla myös rintojen) kohdalla kutina merkkaa sitä, että iho venyy. Tässä kohtaa ois hyvä lotrata esim. Bio-oililla tms. raskausarpia ehkäisevillä tuotteilla, että maha saa kasvaa repeämättä arville. VARSINKIN jos on normaalistikin kuiva iho...
Mulle sanottiin ru:ssa että sillä ihon rasvailulla ei pysty välttään niitä arpia. Tulee jos tulee :) riippuu ihotyypistä kuulemma.

Mulla kans syke tuntuu joka paikas.

Ny uutena tullu mahan pullistelu. Pallo olo. Tekee mieli vaa puhista ku kaikki on nii työlästä ku tekee jotain muuta ku makaa.

Pari kertaa ku käyny pissalla nii alavatsas (lihaksis?) tuntunu inhottavalta ettei oo meinannu saada pissattua? Mistä johtuu?

Mulla kans Marski tota :) en tiiä mistä johtuu.. omalla kohalla ainakin kohtu painaa jo nyt tosi paljon rakkoa ja pikkunen vielä on aika vilkas niin ultrassa vaan sanovat ku pomppi et tästä sun sukkapuikkokivut johtuu :D myös mulla sellasta paineen tunnetta alavatsalla.

Mulle sanottiin ru:ssa että sillä ihon rasvailulla ei pysty välttään niitä arpia. Tulee jos tulee :) riippuu ihotyypistä kuulemma.
Näin mieki oon kuullu ja lukenu.. Silti kyl ceridalil öljyyn ku iha on aika kuiva, mitä se ei normaalisti ole.. Eipä kutise

Mun maha tuntuu toisinaan kamalan pinkeeltä, varsinkin töissä ja muutenkin seisoskellessa.

Täällä kans kännit arat ja kutiavat. Liivit ku ottaa pois niin johan pakottaa. Mahan nahkaa myös kiristää ja kutittaa ajoittain. Muuten olo on mainio. Iskias on hellittänyt alkuraskaudesta ja toivottavasti pysyy poissa. Lääkäri meinas et 24vk voi alkaa uudestaan ku maha alkaa kunnolla kasvaa.. Pohjaton nälkä olis kokoajan. Onko muilla?

Takaisin