Hoitoon antamisesta, meillä neiti on ollut 2 yötä pois mummulla silloin kun muutettiin, ja pari kertaa mummun kanssa pari-kolme tuntia kun oon ollut jotain asioita hoitamassa. Saa nähä miten sujuu sitten ku pitäis syksyllä mennä päiväkotiin.. :/ Mummun hoidossa olo on vähän eri ku jonkun ihan vieraan, tai sit itku tulee vaan mulle ja neiti on ihan tyytyväinen :D
Kengistä, meillä ollu nyt jonku aikaa käytössä kokoa 20 olevat ja ne alkais olee jo siinä ja siinä että mahtuu, eli kenkäostoksille ollaan menossa varmaan ens viikolla.. Muutenkin tarvii taas ostaa neidille vaatteita ku alkaa taas jäämään hihat ja lahkeet lyhyiks, ihan hirmu vauhtia kyllä kasvaa
Katjuskainen mainitsi että pehmolelut on kova sana, meillä myös

varsinkin puput, Iidalla on joku hassu pakkomielle pupuihin :)
Hyvin kyllä huomaa että on tyttö kun esikoista kiinnosti heti vaan kaikki autot ja muut koneet ja ekat sanatki oli brum brum ja auto ja nyt tyttöä kiinnostaa puput, kukat ja kaikki muut söpöt jutut :D Heti kun Iida näkee jotain mielestään söpöä niin alkaa sillä lailla hellästä lulluttaa sille, juuri sai mummulta laivalta tuliaiseksi pupupehmon ja voikun se on nyt niin ihana
Päiväunet meillä on jo jonkun aikaa ollut vaan yhdet päivässä. Joskus saattaa nukkua kahdet jos ensimmäiset on jostain syystä jäänyt normaalia lyhkäsimmäks mutta muuten nukkuu vaan yhdet. Öisin meillä herätään vielä 1-2 kertaa mutta aamuisin on alkanut nukkumaan pidempään mikä on kyllä itelleni ollut ihan mukava muutos :)
Nyt oon saanut vihdoin vähän jonkinlaista suunnitelmaa tuleviin synttärijuhliin, tosin mitään tarjoiltavia en oo vielä miettiny.. juhlat meillä on juhannusviikonloppuna eli viikon päästä, vieraiksi on kutsuttu isovanhemmat, kummit ja muutamia muita sukulaisia ja ystäviä. Ei kovin suuret juhlat mutta kaikki tärkeimmät ihmiset tulee joten ihan riittävän suuret. Teemana meillä on leppäkerttu, mikäs sen kesäisempää ja tyttömäisempää :D
Mitäs mulla vielä oli.. ai juu
Jennillä ihania 1v kuvia T-E:stä, komea poika :) Ihania kuvia myös muilla!
Ja meilläkin viikko sitten siirrytty kokonaan normimaitoon, ei tarvii enää korvikkeita raahata kaupasta. Ja jotain oli vielä mut nyt ei kyllä millään muistu mieleen.. On muuten niin inhottava tunne kun unohtaa mitä oli sanomassa / kirjottamassa / tekemässä

Työkaverit saa aina hyvät naurut ku pyörin siellä hölmönä ja en vaan millään muista miksi olin menossa ja mitä olin tekemässä :D Jossain tutkimuksessa oli että raskaus tuhoaa aivosoluja, mulla selkeesti pitää paikkansa..