1v. tytöt ja pojat

Ihania kuvia teijän muksuista.  
Meijänkin vauva on nyt jo yks vuotias, eikä kyllä tuosta vauvasta oo enää tietookaan. Tyttö kävelee jo taitavasti kovaa vauhtia eteen päin oltiinpa sisällä tai ulkona. Mutta vielähän se vähän horjuvalta näyttää, yllättävän hyvin tuo tepastelee kynnyksien ja kivienkin yli kaatumatta..

Meillä ei neiti suostu syömään enää nuita kaupan "vauva"purkkeja, jos yhtään näkee et ollaan ite tekemässä, jotai muuta ruokaa tai ees kattilan nostan liedelle.. Kauheet raivarit on muutaman kerran vetässy ja en ensin tajunna et mistä moinen "kohtaus", mutta sit selvis kyllä äkkiä kun sain "meijän" ruuan valmiiks ja tytön eteen nii popsi hyvällä ruoka halulla  kakki...  Hyvähän se tietysti on et kotiruoka maistuu paremmin..   Yleensä tyttö syökii jo samaa ruokaa mitä mekin.

Yksvuotis neuvolassakin käytiin virallisena synttäripäivänä torstaina ja hyvin oli kuulemma kasvanna vaikka painoo kuulemma vähän pituuteen nähen, mut ymmärti sen kun nii liikkuva tapaus meijä tyttö. Stratekiset mitat oli 9,3kg ja 77cm. Ja kaks piikkiäkin saatiin reisiin saa nähä tuleeko meille mitää oireita siitä tuhkarokko ym. rokotteesta, vielä ei ole näkyny mitää, mutta eipä tässä vielä viikkoa ole mennykään. En kyllä pane pahakseni vaikkei mitään ilmaantuisikaan. :)

heippa kaikille :)

eipä oo hellekeleillä hirveenä viittiny koneella istua töröttää joten lukemiset ja kirjottelut on jääny vähälle :/

meille ei kummempia kuulu,elämä menee omalla painollaan eteenpäin,uitu on kovasti ja nautittu lämpimistä ilmoista :)..sunnuntaina 17.päivä meillä on miehen kanssa 4 vuotis kihlapäivä :O ja toivon mukaan monen monta vuosikymmentä edessä <3 joskus tosiaan vois olla vaikkapa se hää päiväkin :) lauantaina suunnittelin,et lähdetäänn miehen kanssa syömään ravinteliin ja ehkä viihteelle ja jami menis ekaa kertaa yökylään mummilaan,huikääksapuuuuua!!!!! ja tollon sunnuntaina ois tarkotus mennä kattoon titi nalle-konserttia :D saas nähä mitä jami on niistä mieltä :)

mitenkäs mohomahan hääjärjestelyt sujuu? :)

Milla_ : meillä aivan sama juttu,kaupan pöperöt ei kelpaa jamille enää..tai spagetti ja lohiruoka kelpaa mutta muut ei :D joten en oo sit enää niitä ostellu,jami syö samaa mitä mekin..yks päivä tein kanapastaa josta tuli omasta mielestä melko tulista,nii jami söi ihan hulluna sitä,tykkäs ihan hirveesti..oonkin miettiny,että onko se mausteiden puute noissa kaupan mössöissä vikana...?!

jamilla on jo pitkään jatkunu hurjan kuulonen yskä jonka takia vein sen lääkäriin maanantaina...no siellä kävi ilmi että sil on korvat vaikkua pullollaan,eikä lääkäri nähny ees että onko sillä tulehusta korvissa..no eilen käytiin korvahuuhtelussa vaan eihän se onnistunu..voi mahoton sitä huudon määrää,itkutta ei säästytty,minäkään! on se niin sydäntäsärkevää kuunnella kun oma lapsi on aivan paniikissa :( no torstaina meillois sama sessio edessä,kun on uusintayritys :(huoh!! tässä pari päivää pitäs liuoksella pehmittää sitä vaikkua jotta se lähtis korvasta poies...

van,aamukahvin keittoon jos lähtisi :)

hahaahahaa mikä jellonan pentu petapapulla! :) ihana.

henniv hääjärjestelyt on tavallaan siirtyny tulevaisuuteen, mutta ainahan sitä jotain pientä tulee osteltua kun näkee :D Nealle löysin sellasen mintunvihreen hiuspannan missä on iso mintunvihree kukkanen, se on just niin söpö! Vielä kun Nean hiukset kasvaa niin se on kyl ihana. Itelle löyty kans oikeen värinen kirjekuorilaukku ja toisia kenkiä vielä etin... Hääkakkukoristetta myös etin kuumeisesti kun sain idean, homer & marge sen pitää olla! Marge siks, että sillä on samantyylinen mekko kun mulla +helmet kaulassa ja homer taas sen takia että mies kuitenkin painaa yli 100kg :D Lähinnä kuitenkin margen takia (sellasta tukkaa en kyl ajatellu hääkampaukseks ), kyllä tietty simpsoneista muutenkin tykätään kovasti, meil on kaikki ne tuotantokaudetkin. En oikein oo syttyny noihin perus ukkeli akkeli tai mihkää mikki&minni/viivi&wagner hömpötyksiin... Muumeja meil on jo joka paikka täynnä ja täs kohti en nyt niitä halua. Et jos jollain on simpsoneitten figuureja ni täällä ollaan kuulolla!
Ainahan ne häät mielessä on, mutta sillai pikkuhiljaa tässä tämmösiä "turhempia" asioita ensin, kirkkoo ei viel pysty varaa täällä ja juhlapaikkaa ei olla viel saatu aikaseks käydä varaa vaikka tiedusteltu se jo on. Mun kaveri on menos elokuus naimisii ja ite en oo juuri häissä käyny niin kiva vähä käydä kattelee mikä meininki siellä on.
Nii ja onnee teille 4v kihloista! <3 Ja myöhäset onnittelut Jamille 1v!

Meillä myös vähän hääjärjestelyt taas vaihteeks katkolla, tai no meillä nyt ei mitään hääpäivää oo päätetty nii ei sillätavalla mitään kiirettä edes ole, mutta olishan se kiva joskus päästä naimisiinkin :) En vaan tiiä koska olis niin paljon ylimääräistä rahaa että pystyis sellaset pippalot pistää pystyyn, kun meille olisi sitten tulossa aika paljon porukkaa.. En haluaisi ketään loukata jättämällä kutsumatta mutta saa nyt nähdä miten käy kun joskus niin pitkälle päästään..
Mun eno on nyt kuun lopussa menossa naimisiin avovaimonsa kanssa, häät on heidän esikoisensa ristiäisten yhteydessä, ehkä mekin tehdään kolmannen kanssa samanlailla ;)

Mulla ollut tässä jo pidemmän aikaa ihan älytön vauvakuume. Alunperin oli tarkoitus että kolmas saa tulla sitten kun nää kaksi on vähän isompia, mutta nyt oon alkanut ajattelemaan että onko sitten kun nämä on isompia niin järkeä aloittaa tätä vauvarumbaa enää uudestaan että jos sitten tekis sen viimisenki murun tähän samaan syssyyn. Miestä oon alkanu pehmittelee, ja se jo vähän alkaa antaa periksi :D On samaa mieltä siitä että voitais hommaa tämä lapsiluku täyteen ennen ku tulee kolmikymppiset täyteen, ehditään sitten nauttia siitä lapsettomastakin elämästä.. Eli meillä alkaa vauvapuuhat taas, jännää :) Tosin Iidan kanssa odoteltiin plussaa puolisentoista vuotta joten voi olla että nytkin saadaan taas odotella pitkän kaavan mukaan..
En viitti tästä vielä naamakirjan puolella hirveesti huudella kun siellä on ihmisiä kuulolla jotka ei luultavasti tuu ilahtuu tästä. Ei sillä että mua toisten mielipiteet kiinnostais mutta en jaksa alkaa riitelee tästä ennenku edes mitään vauvaa on vielä olemassa :/ Ehtii sitä myöhemminki..

Niin kyllähän se rahaa vie..  Isännällä on puolestaan suuri kesäautokuume, joten meinattiin, että ostetaan hääauto ihan omaks joka sit häitten jälkee pörrää kesäautona. Ollaan pitemmän aikaa jo katottu yhtä cadillacia http://www.nettiauto.com/cadillac/de-ville/4054245, se kävis kummastakin. Kallista puuhaa siis :D
Äsken tossa selaillessani löysin myös aivan SUPER IHANAN mekon Nealle http://www.littlefairies.se/morsiustyton-mekko-nicole/775-0 , joka siis toimii meiän morsiusneitona. Vielä en sitä kyllä uskalla ostaa, kun en yhtään tiä minkä kokonen Nea sit loppupeleis sillon on. Toivottavasti sitä on myynnis vielä ens vuoden puolellakin. Kai sitä sit joku kolttu löytyy sillekki :D Toi olis vaan niin nappi!

Petupapu; Onnea vauvapuuhiin :) tosta häiden järkkäämisestä tuli mieleen,kun sanoit,että et haluu loukata ihmisiä jättämällä kutsumatta; mun veljellä oli kesäkuun lopussa häät,joissa oli about 30hlöä vieraana,joten toosi minimaaliset häät,ja musta sen takia ihan mielettömän mukavat häät! kutsuivat vain vanhemmat ja sisarukset ja isovanhemmat sekä muutaman hyvän ystävänsä paikalle..mun kaks tätiä veti herneen palon nenäänsä kun eivät kutsua saaneet,vaan eikö tollaset asiat oo jokaisen oma asia ketä haluaa paikanpäälle kutsua ja ketä ei..turha siitä on kenenkään suuttua! :)

mohomaha:kiitos onnitteluista! :)
aivan ihana olis toi mekko Nealle!! auts,no kyllä häille hintaa saa tuollakin tavalla ;) hieno auto kyllä,kelpaisi itellekin! :D

Mullekkin on iskenyt nyt  kauhea HÄÄKUUME ! 
Josko mies joskus kosis ;]
En oo asiasta mitään maininnut kyllä, mutta katsotaan katsotaaan. . . 

MEidän arkeeen kuuluu hyvää !  Vilinää ja vilskettä. . . 

Turo-Eemil on kunnon vili-vilperi !
Rotikkamme sai  5.7 11 kappaletta ihania rakkauspentuja; joista  yksi menehtyi ja jäjellä on 10 aivan ihanaa potraa yksilöä <3
muuttokin meillä olisi edessä  tään kuun lopussa; joten toimintaa ei puutu !

Yhdes kappalees oon vieläki :@ huomenna oliskin neuvola ja kirjoittavat lähetteen käynnistykseen jos ei nyt synny . . . prkl ! käynnistys on niin raakaa touhua; muistuu ihan  viime vuotiset jutut mieleen . . . 

miksei vauva voi jo syntyä ?  paikat olleet auki ja pehmeet jo reilut 3 viikkoa . . . 

Tsemppiä Jennille loppurutistukseen <3

tässä vielä kuva jamin 1-v kakusta ja itse sankarista..:)
ja vielä sit synttärilahjan kokeilua :) meidän vesipeto :D

Henniv. ihan huippu tuo uimakuva:)
Jenni90 olet kyllä ihan super ihminen, kun selviit kaikesta tuosta hulinasta! Olen jo ihan poikki pelkästä ajatuksesta mitä kaikke on edessä.
Mohomahan hääjutskut näytästää kivalle:)

Henniv Kiitos :) Keskusteltiin tästä pitkään tänään ja mies innostu jo miettimään nimiäkin vauvalle :D
Ja toi on kyllä ihan totta että eihän se mikään pakko ole jokaista mumminkaimanserkkua kutsua ja jos siitä loukkaantuu niin sitten loukkaantuu, ja voi ollakkin että pakko on joitain ihmisiä jättääkkin kutsumatta ettei liian isot pippalot tuu mutta noita läheisiäkin ihmisiä on ihan hyvä määrä niin vaikea lähteä karsimaan porukkaa pois :) Mutta katellaan.. Jos me nyt vauvatalkoisiin aletaan niin saa taas häähömpötykset jäädä tulevaisuuteen.

Ihana tuo Jamin synttärikakku!

mohomaha Aivan ihana mekko :)

Jenni90 Onnea pikkupalleroista :) Teillä riittää vilskettä, varsinkin kun vielä vauvakin tulee kohta :D Mihis olette muuttamassa??

Meillä Iida kävelee koko ajan paremmin. Ulkonakin jo tepastelee kengät jalassa kuin olis pidempääkin sitä jo harrastanut.. Niin ne vaan kasvaa nopeesti :/

Älä nyt sitten Jenni ihan itseäsi väsytä :)

Ja oli tosiaa kiva nähä ihan livenäkin joku täältä, vaikka olikin ihan pikapika treffaus Petupapun kanssa :)
Onnea kolmannen pienokaisen yritykseen!

Henniv, aivan ihana uima-allas!!!!!! En oo ikinä ees missää mainoksis nähny tollasta... ihan täydellinen kun on toi aurinkosuoja samassa! Ite saa aina olla väsääs jotaa varjoo lakanast yms..

Meille ei kuulu oikee mitää erikoista, kesä menee ihan liian nopeesti. Pari viikkoo poika on ollu taas ihan liian mun perää, ei sais mitää tehä vaa kaikki huomio pitäs olla hänessä. Jossei muuten onnistu ni ryhtyy pahantekoo. Blaah... täst alkaa nyt sit varmaa se rankin osuus ku ei o miestä talossa komentaas :D

mohomaha, aivan ihana pikku mekko <3

Jenni90, oot sää kyl ihan mahottoman reipas. T-E kuullostaa ihan samanlaiselta hulivililtä mitä meijän Santeriki on. Voimia <3<3<3
 ja toivottavasti nyt lähtis itekseen käynnistyyn synnytys siellä..

petupapu: JEE lisää vauvoja, tervetuloa meihin yrittäjiin sitte vaan ;) meillä vähän sama ton naamakirjan kanssa, täällä voi huudella ja riemuilla mut siel ei vielä :) Tsemppiä teille <3

Henniv: aivan ihana tuo kakku. ja mistä oot ostanu ton uima-altaan? ihan HUIPPU! oon koittanu ettii just ton tyylistä mis olis toi aurinkovarjo, mut luovutin jo ettei tollasia ookkaan..:)

Omanapa: meille ei oikeastaan kuulu mitään uutta :) jäbä juossu jo muutaman kuukauden, uusia sanoja hiljaksellen tulee lisää. yöt menee yhä mainiosta (JEE) ja päikkäreitäkin alkanut nukkumaan <3 niiin HUIPPUA! tänäänki 1h30min, whaat, ei oo ikinä nukkunu tähän mennessä ku alle kaks viikkosena päivällä nuin paljon yhteen syssyyn <3 Santeri on vaan ihan hirveä pikku tuholainen. joka päivä särkyy jotain.. OOH. no pojat on vissiin niitä poikia!?!! :)
Vauvakuume alkaa olla jo valtava :)

Ainiin ja olipa tullu ihanan paljon tekstiä <3 Hyvä me!

Toi Jamin allas on saatu synttärilahjaksi,ostettu lastentarvikeliikkeestä nimeltä Villit Vekarat..mutta on varmaan muuallakin :) toi on kyllä hyvä,meilläkin kun paistaa aamusta iltaan aurinko takapihalla :)

Jami on ruvennu nyt pari viimestä viikkoo nukkuun kaikki päikkärit sisällä O.o jätkä joka ei siis oo sisäl nukkunu kun kkn ikäsenä noin  viimeks..toisaalta ihan kiva,toisaalta ei..:D

Jenni Ja Kattili; Älkää huoliko,ei teidän pojat oo ainoita vilkkaita ja paikkoja rikkkovia lapsosia..meillä on yks tasmanian tuholainen täällä kans,hmph! no lapsi on terve kun se leikkii,eiks joo? :D

Lyhensin vähän tota mun nimimerkkiä mutta petupapu se täällä silti kirjottelee :)

kattili Kiitos :) Onnea teillekkin yritykseen :) On tää vaan jännää aikaa, ja tiiän kyllä että mulla on odotukset taas ihan liian korkeella eli sitten kun se negatiivinen tulos luultavasti siihen tikkuun tärähtää niin alas tuun putoomaan ja kovaa :/ Mutta ei sille mitään mahda, en osaa olla intoilemattakaan tästä..

Iidan oon saanut vihdoin oppimaan pois yömaidosta, tosin en oo niin ahkerasti yrittäny sitä pois jättääkkään, se on ollut niin helppo tapa hiljentää toinen ku itse haluaa vaan nopeesti takas nukkumaan :D Mutta nyt neiti on nukkunut jo 3 yötä ihan kiltisti ilman maitoa, vettä oon pari kertaa antanu ja siihen on tyytynyt. Olis kyllä pitäny hoitaa tuokin jo aikasemmin kun selkeesti nukkuu nyt rauhallisemmin ja sikeemmin yöt.

Häistä vielä, meillä on pari juhlapaikkaa valmiiksi katottuna mutta en osaa päättää kun toinen olisi ihana mutta kallis ja toinen vähän halvempi mutta ei ihan niin ihana mutta kiva kuitenki. Tää kalliimpi on meren rannalla ja olis kyllä niin kiva, sais varmaan tosi kivoja kuvia siinä rannalla otettua ja muutenkin siinä pystyis olee ulkonaki kivasti jos on hyvä ilma. Tosin se on aika pieni tila joten joutuis sit kuitenki pienentää sitä vieraslistaa mikä ei sinänsä kyllä olis ehkä huono juttu ollenkaan.. Toi halvempi paikka olis myös ihan kiva, ja siinä olis kirkkokin tien toisella puolella niin vois vaan kävelyttää vieraat kirkolta siihen :D Mutta jos ajattelee että menis naimisiin vaan tämän yhden kerran niin kyllä mä ehkä kuitenkin haluaisin mieluummin sen vähän kalliimman ja kauniimman paikan :D
Anteeksi että mä täällä pähkäilen mun hääjuttuja :) Pyörii vaan niin paljon kaikkea päässä eikä oikeen itekkään tiiä mistä lähtis liikkeelle..
Tässä linkki tuonne mun unelmapaikalle : http://www.soukanvenekerho.fi/files/SVK_Paviljonki.pdf ja vielä http://www.soukanvenekerho.fi/sivu.php?id=7 Tässä se halvempi, on vähän ankeempi sisältä mutta varmaan sais ihan kivan koristelemalla : http://www.msuf.net/festsalen.html ja http://www.msuf.net/solhem.html . Voiku olis vaan varaa vuokrata ihan minkä paikan haluaa niin olis paljon helpompaa tää pähkäily :D

Ainiin ja piti vielä tohon vilkkaisiin poikiin aiheeseen kommentoida, että teidän tuholaiset sentään on vielä pieniä oottakaa kun ne kasvaa ja saa mielikuvitusta lisää :D Ette uskokkaan mitä kaikkea tällänen melkein 4v kullanmuru saa aikaan :D

Voi kyllä noita uima-altaita myydään ihan citymarketissakin, kattokaa citymarket.fi vaikka niin siellä se on tarjouksessa 31.7 asti Disney Prinsessa tai Cars uima-allas 29,90.

Jamille on tehty kyllä ihana kakku!

Petapapu tosi nätti kyllä toi eka juhlapaikka! Mä ottasin sen once of lifetime kokemuksena :D

Jenni90 kuulumisia kaipailisin :)

Mä pistin Nean vanhan turvakaukalon myyntiin, kun ensin se oli tuol meiän kaapis sillä ajatuksella, et jos viel toinen tulis. Nyt kuitenkin on se "toinen" ollu pois ajatuksista, et pähkäiltii et ostetaan sit uus jos joskus toinen tuleeki, ei nyt kuitenkaa toista haluta. Mehän ostettiin se itekki käytettynä, niin sain viel ihan hyvän hinnan mielestäni.. Kaikki Nean pieneks jääneet kengätki sain myytyä samalla hinnalla ku oon ite maksanu niistä :)

Itseasiassa meiän cittaris noissa altaissa näytti olevan 20€ hintalappu, kai ne on meinannu ettei niitä kukaan muuten osta :D Myöhemmin ne voi täyttää vaikka pallomereks, näytti olevan 10€ sellanen aika iso kassillinen palloja..

Hyvää päivää pitkästä aikaa!

Eipä ole tullut täällä vierailtua hetkeen... ajan on vienyt aika hyvin 2 nuorinta, miehen loma (joka kylläkin on jo loppunut) ja lisäks oma painonpudotusproggis, joka on erittäin hyvässä vauhdissa.
Täällä onkin muutamat taas päättäneet aloittaa uuden vauvan yrityksen, onnea matkaan ja toivottavasti tärppi tulee pian! Ja muutamalla h-hetki jo ollutkin... Niin ja häitäkin on ilmassa! Mehän mentiin ihan vaan maistraatissa naimisiin 3 vuotta sitten kun oli molemmille toinen kerta. Häät on kyllä niiiiiiin ihania, niissä tulee aina vuodatettua kyyneleitä litroittain. No mutta mähän olen tunnettu tästä nenäliinojen kulutuksesta... heh... Omassa kaveri/ystäväpiirissä ei ole häitä tiedossa, harmi. Kaikki on jo naineet, eronneet tai karanneet... =)

Onni on kasvanut kovasti ja pojan luonne on tullut hirmu hyvin esille. 1-vuotismitat kesäkuussa oli 10850g ja 80,2cm. Äitiinsä on pieni mies kai tullut kun omaa aikamoisen temperamentin, kiihtyy nollasta sataan todella nopeesti. Huumorintajuakin pojalta myös löytyy ja kauhee flirtti näyttää olevan, nyt kun oon junalla kulkenut aika paljon, niin siellä keikistelee nuorille naisille joka kerta =) Isonveljen roolin on myös ottanut hienosti, pahemmin ei veljeään kiusaa-onneks. 
Nukkuminen sujuu täällä rauhallisesti, nyt vaan taas kiusaa öisin noi hampaat kun tekee niitä urakalla... Potalle on oppinut aika hienosti ja tuntuu poika olevan itsekin siitä innoissaan. Onni tuntuu jotenkin tosi isolle pojalle, vaikka onkin oikeesti vielä ihan pieni... =)

Pikkuveli sitten... Ristiäisiä vietetään 31.7. ja herra saa nimekseen Topi Matti Juhani.  Hirmu kivasti on mennyt kahden pienen kanssa, vaikka etukäteen pelotti, kuinka selviän. Ilman stressiä mennään eikä oo mitään isoja suunnitelmia millekään päivälle, vähän fiiliksen mukaan nyt kesällä on menty. Edelleen imetän mutta pullosta syödään myös. 7viikon mitat Topilla oli 5350g ja 58, 5cm (syntymämitat 3565g&52cm) eli hyvin on kaveri syönyt. Rauhallinen ja naureskelevainen vauva on meidän Topi.

Ihan mahtavalle tuntuu nyt kun tietää, että lapsiluku on täynnä ja voi keskittyä ihan eri tavalla omaan kroppaansa. Päätin, että laitan itseni kuntoon ja aloitin painonpudotuksen ihan tosissani. Tai no, kyseessähän on pikemminkin elämänmuutos, eikä mikään painonpudotus. Jätin hiilarit pois ja liikun päivittäin tosi paljon, siihen imetys vielä lisäksi niin vajaassa 8 viikossa on paino pudonnut 16 kg. Ei oikein pysty sanoin kuvailemaan kuinka hieno tunne se on kun huomaa, että mä pystyn tähän! Niin paljon kuitenkin epäröin, että noinkohan onnistun... Vaatekaapin sisällön saan uusia kokonaan syksyksi, mutta ihan mielellään laitan rahat uusiin vaatteisiin, ne on mulle Iso palkinto tästä urakasta. Ja pakko sanoa, että aika helposti on kilot nyt lähteneet, ilman kamalaa hampaiden kiritystä. Ei millään jaksais odotella sinne vuodenvaihteeseen, että pääsis salille rääkkitunneille...

Mitäpäs vielä... no, isot pojat on nyt isänsä kanssa lomalla, tulevat tän viikon sunnuntaina kotiin. Ja uskomatonta, mutta kyllä tässä jo ikävä alkaa nousta pintaan, ei sitä oikein osaa olla ilman koko porukkaa.
Syksyllä varmaan saadaan jonkinlainen kunnollinen rytmi tähän meidän elämään, kun pojilla alkaa koulu. Esikoinen menee jo seiskalle ja kolmonenkin alottaa ekan luokan!
Kaikenkaikkiaan elämä tuntuu tosi hyvälle nyt! Ei ole oikeestaan mitään suurempaa valittamisen aihetta.

Pitää lueskella nää teidän jutut täällä rauhassa vaikka illalla kun on enemmän aikaa, nyt kutsuu mamman Tissikeisari...
Aurinkoista kesäpäivää kaikille!

Heivaan pitkästä aikaa!

Se on jännä, miten elämä heittää häränpyllyä just kun on alkanut suunnittelemaan elämää vauvavuoden jälkeen. Mäkin hain unelmieni kouluun kun tuntui hyvältä hetkeltä pyrkiä ja kaikkee muuta mukavaa.. Uudelleenraskautuneista voitte lukea, mitä tarkoitin häränpyllyn heittämisellä..

Henniv, aivan ihana tuo Jamin kakku! Kuka teki? 

Onnea taas synnyttäneille ja Jenni:lle voimia viimeisiin hetkiin masun kanssa <3

Roni lähti 1v päivänään kävelemään sitten enemmänkin ja nyt viimeiset puolitoista viikkoa ei oo enää oikein muuta tehnytkään! Pihallakin menee kengät jalassa kuin vanha tekijä!

1v pippalot oli mukavat, kaksipäiväiset, kaikenkaikkiaan vieraita kävi joku 40! Lahjoja sateli ovista ja ikkunoista, dubloja, uus turvaistuin autoon, nuppipalapeliä, crocsit, vaatteita, leluja, kuorma-autoja, potta ja rahaa! Teemana, ylläriylläri, oli muumit. :)

Mitähän vielä.. ajatukset tökkii pahasti! Jos menis päikkäreille, kun en muista mitä muuta piti sanoa!

Siijuu mammat!

Takaisin