Hei taas pitkästä aikaa!
Saanen kait myös kirjoittaa jo tälle topicille, kun Ronin 1v synttäreihin on 2,5vkoa? :) SIIS 2,5 VI*UN VIIKKOA JA MUN VAUVVA ON 1V!?? O.o Luoja kun aika mennyt nopeasti.. Mutta joka hetkestä olen nauttinut! <3
Mikä kiire teillä jollain, esim mohomahalla, on päästä kaikista oheistuotteista eroon? Tutista, tuttipullosta, sitteristä ja hoitopöydästä? Taisiis kun ihmettelen vaan, että heti kun mukelo on 1v, niin pitäis ottaa tutti pois ja pullo ja kaikki muukin pois? Enkä mä nyt pahalla.. Meillä syödään tuttia, kyllä, ainoastaan nukkumaan mentäessä ja jos iso itku tulöee niin lohdutukseksi. Autossa ja kaupassa se on mukana, mutta mun laukussa. Meillä juodaan tuttipullosta, kyllä, mutta vain ja ainoastaan yöunille mentäessä. Kaikki muut maidot juodaan nokkamukista, jopa päiväunille mentäessä maidot/ vedet tulee nokkiksesta. Myöskin käytössä edelleen hoitopöytä, se on pirun kätevä, ei tartte selkää rasittaa kyykkimällä jossain kumarassa vaihtaen vaippaa ja niinkuin joku aiemmin sanoikin, niin nyt kun laps taas malttaa sen vaipanvaihdon verran olla paikallansa, niin mikäettei! Ja kun meidän hoitopöydän alatasollakin on kaikki vaipat ja muut niin kätevästi, niin ei tarvii kaappitilaa alkaa raivaamaan! :) Sitteri on kyllä pistetty kasaan ja annettu etiäpäinkin jo aika päivää sitten, sillon kun roni oppi nousemaan seisomaan ja kiipeilemään sen päälle, niin lähti samointein! Leikkimatto lähtikin jo silloin kun poju alkoi ryömimään, eli 5kk ikäisenä!
Nomutta juu, kaikki tyylillänsä!
Pottaa ei ole vieläkään, mutta ajateltiin pyytää miehen äidiltä Ronille 1v lahjaksi siihen rahat, niin saadaan sekin. Ja nimenomaan rahana, tiedä millasen se menee ostamaan, voidaan sitten valita just sen mallinen ja värinen kun halutaan! :)) Mitennii oon tarkka, enkä luota anoppiini? :D
Mitäpä muuta, töissä menee kivasti! Jos nyt en oo tänne maininnu ja niillekin jotka ei fb:ssä ole tai seuraa, niin oon ilta- ja vklvuoroja tehnyt 11.4. lähtien Prisman kassalla, jolloin mies tai mun vanhemmat on Ronin kanssa! Tykkään oikeasti siitä, näkee ihmisiä ja ennenkaikkea, saa rahaa! Ja meilläkun on vielä sellainen lisätyövuoro-kalenteri mihin voi kirjoittaa nimensä niille päiville kun pääsis menemään, niin rahanahneena oon sit ottanut 2 krtaa lukuunottamatta kaikki lisävuorot mitä on soitettu ja pyydetty tulemaan! Viime kuussa olin laskenu, että saan kuukauden vuoroista jonkun 500 käteen, niin sainkin kahden viikon, eli 7 vuoron, ajalta sen melkein 450€ ::D on aika iso lisä tuloihin tollaset summat.. ja ens viikon palkkapäivää odotan kuin kuuta nousevaa, kun saan koko kuukauden palkan!
Pulina82, missä oot teettänyt kakkukuvan omasta kuvasta?
Ronin 1v synttäreistä tulee isot, kahtena päivänä juhlitaan, oikeana 29.6. ja saman viikon su 3.7. Yli 30 kutsua ollaan laitettu.. Me ostettiin lahjaksi uima-allas, ihanan pieni, halkaisija on 85cm ja korkeus 25cm, mahtuu parvekkeelle, kevyt kuljettaa mökille ja mummoloihin :)
Ihan outoa olla kahden pojun kanssa nyt 9pv, kun vietiin ukkoeilen Vekaranjärvelle kertausharjoituksiin! Niin hiljaista.. Mut tekee ihan hyvää varmasti meidän olla erossa, niin jaksetaan taas katsella toisiamme :D
Ja hei, onko täälä joku jo laittanut taaperolleen tyynyn? Sen pienen ja ohuen, mitä kaupasta saa? Oon miettinyt, josko Ronille laittaisin, kun tuntuu että hakee nykyään aina päänsä alle jotain paksumpaa.. :o
Niin ja nyt kun on lämmin, niin puen ronille ulos shortsit, t-paidan ja huivin, lippiksen, kalastajahatun ja arskat. Aurinkorasvaa sitten niihin paikkoihin mitkä on paljaana! Sisällä sama setti ilman hattuja tai sitten t-paidalla tai vaippasilteen. Niin ja bodyja käytetään, mun mielestä nekin on käteviä eikä vilku selkä / maha.
Jasso, jospa menis suihkuun ja syömään ja lähtis illaks töihin, ah siellä on ihanan viileää!! Kaveri tulee Ronin seuraksi ja laittamaan sen nukkumaan. Huomenna tuo meneekin koko päiväksi kummisedällensä ja sen tyttöystävälle, kun mulla on 9h työpäivä! :)
Lämmintä kesää kaikille! :)