Tuota lunta kirosin muuten minäkin taas tänään!
Meillä on rivitaloyhtiö, jossa huolehditaan lumitöistä siihen tyyliin, et kuka ehtii, niin tekee. No minä ja mieshän noita on tehty. Ymmärrän kyllä, et vanhukset ei niitä jaksa tehdä, ja niiden osuuden teen mielellänikin kyllä kun ehdin. Samoin pienten lasten kanssa voi olla vaikea kotiäitien niitä touhuta.
Mut voi pentele kun ärsyttää, et työikäiset vuorotyöläisukot notkuu parkkipaikalla rööki huulessa taas tänä aamuna, yhtäkään lumikolaa en nähny
Iltapäivällä jos ei oo hommat käynnissä tai tehty kun meen kotiin, niin kolaan ne penteleen lumet niiden ovien eteen niin etteivät pääse ovesta ulos ilman lumilapioo :P Jos jokainen huolehtis edes muutaman metrin pätkän, niin pysyis väylät ja esim. pelastustie auki, kun tosiaan niille vanhuksille ambulanssikyytiäkin välillä tarvitsee niin olis tärkeetä ettei kinokset ole tiellä...
Talvi on kiva, mut kesä tule jo, niin pääsen purnaamaan ruohonleikkuusta
Ugh. Olen puhunut.
Meillä on rivitaloyhtiö, jossa huolehditaan lumitöistä siihen tyyliin, et kuka ehtii, niin tekee. No minä ja mieshän noita on tehty. Ymmärrän kyllä, et vanhukset ei niitä jaksa tehdä, ja niiden osuuden teen mielellänikin kyllä kun ehdin. Samoin pienten lasten kanssa voi olla vaikea kotiäitien niitä touhuta.
Mut voi pentele kun ärsyttää, et työikäiset vuorotyöläisukot notkuu parkkipaikalla rööki huulessa taas tänä aamuna, yhtäkään lumikolaa en nähny
Talvi on kiva, mut kesä tule jo, niin pääsen purnaamaan ruohonleikkuusta
Ugh. Olen puhunut.