Liityn taas vitutuskerhoon! Ai että mulla olikin tänään todella hyvä aamu, ei ollu yhtään huono olo ja ajattelin että nonni tästä se nousukausi alkaa. Hyödynsin mukavan virkeää oloa ja ajattelin et mennään esikon kanssa yhdessä kauppareissulle ja siitä tulis oikein mukavaa. No paskat! Alussa jakso punnita vihanneksia Ym mut sit alko se roikkuminen kärryissä,,kieppuminen, kaatuili, joko mennään kyselyt. Olin jo aivan kypsä tässä vaiheessa, mut sit se vähä skarppas kun sanoin et muuten jää jätskit syömättä. Mä siis käyn yleensä yksin meillä kaupassa, näin saa asiat helpoiten hoidettua. No kun oltiin syöty jätskit ni ajattelin no olipa kiva hetki et eiköhän jätkäki oo ny tyytyväinen. Jep, kaveri lähti edeltä juokseen käytävää parkkihallin suuntaan mut sit yhtäkkiä katoski.,sit mä nään liukuovie läpi kuinka jätkä onkin pihalla,ja,lähtee juokseen tien yli parkkikselle. No mää sain paskahalvauksen ja juoksin naopaan sen kiinni. Mulla hermot riekaleina, molemmat huutaa. Isken jätkän,istuun kärryihin ja se huutaa ku hyeena. Lopulta vielä jouduin sen väkisin raahaan autoon, kun heittäyty mmaahan makaan. Että tartti sitten just ku mulla oli hyvä päivä ja ajattelin et kaikilla,olis,kivaa,:) mut Joo eipä se aina Nii mee. Aivot huutaa nikotiinia, suu jauhaa purkkaa ja savu nousee korvista! Aaaarghhhhhh!!!!! Ja mies totee vielä kotona, että olisinko mielummin hiljaa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa reissusta. Jep. Eihän me muuta ku annettukaan sille pari tuntia omaa aikaa juoda ihan rauhassa kahvinsa. Nyt vääntää sitä hiton makkarasoosia, jos ruoka helpottais tätä tupakanhimoo.
muoks ja kun mulla ei normaalisti mee hermo mihinkään!
sympatiaa kanssasisaret <3