Mä olen mielestäni aika suvaitsevainen ja ymmärtäväinen ihminen monen asian suhteen, mut kyllä tulin nähneeksi jotain niin ärsyttävää ja vihaksi laittavaa tällä viikolla. Ei ymmärtys riitä.
Oltiin siis menossa miehen ja 3vn kanssa aamupvllä rautatieaseman ratikkapysäkille, kun jostain ratikasta nousi pois pari nuorta naista. Kummallakin vedettävät matkalaukut eli ilmeisesti reissusta tulossa, toisella ihan paita ja shortsit, toisella puolet pakaroista paljastavat matalavyötäröiset shortsit, pinkit bikinin yläosat ja vauvamaha!! Piteli toisella kädellään mahastaan ja toisella veti laukkua, hetken matkaa. Kunnes pyysi kaveriltaan tupakkaa!?!?! Joo, mä tajuan että meitä on monenlaisia, pukeutumismakuja ja -tyylejäkin on monenlaisia, voi olla vaikea lopettaa tupakointia raskausajaksi, mut siis oikeesti! Oli kyllä niiiin mautonta, kun vaan olla voi. Mun mielestä mainittu henkilö laittaa koko raskauden vähäpätöiseksi asiaksi, loukkaa äitiyttä ja mitä ehkä tekeekään vauvalle? Toivottavasti on oikeita aikuisia tuon tapauksen läheisissä, jotta vauva saa maailmaan tultuaan järkeviäkin roolimalleja..