Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Kyllä mä uskaltaisin pyytää sitä lukemaan mutta todenäkösesti se ei lukis vaan toteais vaan että ei kiinosta mitä muut jossain netissä kirjottelee..

Voi kurja su tilannettas :( Suoraan sanottuna ei taida äijää paljon kiinnostaa vaimo ja lapsi!

Nanna oletko sanonut miehelle, että yhdessä lapset tehdään ja yhdessä hoidetaan ja ellei hänestä ole siihen niin onko hänen parempi elää yksin ja teidän kaksin vauvan kanssa.

Tänään oli kyllä todella tiukka keskustelu taas kaikesta ja sanoinkin sille että olisko sit vaan helpompi erota sovussa mut se ei halunnu vielä "luovuttaa".. "Hän haluu yrityää" no tänään on ollu vähän parempi päivä. Se tuli töistä kotiin, käytyi koiran lenkillä, pisti pyykinpesukoneen päälle, anto mun syödä ensin, sen jälkeen sain levätä tunnin, oltiin yhdessä koko perhe, hän söi kun syöyin pojan, oltiin taas yhdessä ja kun menin kylvettää pojan nii se ripusti pyykit, hoiti tiskit ja kävi koiran kaa taas lenkillä.. Normaalisti on aina joka päivä jotain mitä mua ärsyttää mut tänään ei oo tullu kertakaan sellasta fiilistä..

Ja vaikka mä tässä nyt haukun mun miestä sydämmeni kyllydestä nii en mä ite kään oo mikään täydellinen ihminen.. Vaadin mun mieheltä todella paljon, kiukuttelen pikku jutuista, oon pitkävihanen, puhun todella tympeellä ja ilkeellä äänensävyllä ja oletan että se tietää mitä mä millonki haluun ja toivon.. Olis mullaki paljon paranettavaa mun omassa käytäytymisessä.. Mutta mä oon aina ollu aito oma itteni enkä oo tottunu kaunistelemaan asioita.. Ja mä vaan oon sellanen että jos mua kohdellaan paskasti nii kohtelen takasin vähintään samalla mitalla joka on tietysti todella lapsellista.. Ja mun huono käytös johtuu varmasti kin paljon tästä meijän tänhetkisestä tilanteestä.. Kyllä mäki osaan olla kultanen ja ihana jos mä vaan niin haluun <3

Kiva kuulla, että oli mukava päivä :) taidatte te olla kyllä melkoinen kaksikko! Mut eiks sitä niin sanota, että viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä...!? :wink

Kuulostaa hyvältä. Tärkeintä on, että teidän arki sujuu teille kummallekin sopivalla tavalla.

Nii hän se sanonta taitaa olla = ) sen takii me varmaan asuaan kin vielä saman katon alla.. Tällä ei oo kyllä sitä ongelmaa että ei tulis pahaa ilmaa sisällä pidettyy.. Onneks mies meisä on se rauhallisempi ekä se samalla tavalla rärjähdä kun minä.. On tainu oppii sen että parempi olla vaan hiljaa ja tehdä asian hyväks jotain..

Ähh.. Vauvalla joku täys luosikastasyömislakko. Ei niin millään suu aukee.. Tissillä roikkuu ja roikkuu, mut eihän sitä maitoo nyt enää tuu niin paljon, et korvais aiemmin syödyn kiinteen. Niin ja pullosta ei suostu tietty syömään. Saattaa toki olla nyt tää puolen vuoden tiheen imun kausikin. Maissinaksuja syö itse sellasella raivolla, kun ei olis koskaan ruokaa saanu. Help! Ihan varmasti ohi menevää, mut ärsyttää ku en keksi mitä tekisin. Alanko tarjoomaan muutakin "sormiruokaa", mitä saa ite syödä? Ainakin aion tarjota ruokaa samaan aikaan kun aina ennenkin. Eilen viel söi yhden ruuan hyvin, mut loput neljä sellasta kikkailua, et ees muutaman lusikallisen sai suuhun asti. Kirsikkana kakun päällä tietty vielä se, et paino noussut huonommin (300grammaa viime kuussa) ja neuvolan ohje oli, et ruokaa niin paljon kun menee...

Lime88, meillä ihan sama tilanne. Joten aloitettiin sormiruokailua sitten ihan kunnolla, siitä tykkää, ja lusikkakin on kiva jos itse saa viedä suuhun, mutta jos äiti koittaa niin suu kiinni, pään kääntö sivulle ja perään kunnon itkuvalitus. ("Mukava" kuulla ettei olla ainoita)

Meillä ollut soselakkoa muutaman viikon, nyt ehkä hieman helpottaa. Sormiruokaa syö mielellään ja tissiä, silti oon tarjonnut neljästi päivässä soseita tai puuroa. Kärsivällisyyttä tarvitaan :)

Täällä sit vissii kans jotain lakkoillaan :o parina päivänä ei oo oikee lämmin ruoka kiinnostanu. Kylmä marja-/hedemäsose + maito uppoo kyllä.
Huomasin et neidillä vissii puskee hammasta ku alaikenessä on ollu nyt muutaman päivän pieni "kohouma" :) Ja voi jösses on osannu olla toooosi kiukkunen välillä :o Onneks ei kuitenkaa öisin ikenet kiusaa ku nukkua posottaa koko yön :)

Mä taas päätin, että tänään oli viimeinen sosepäivä meille. Jos tyttö inhoaa sitä, että joku toinen tuputtaa ruokaa suuhunsa, niin syököön sitten itse. Esikoinen oli samanlainen, ei puolvuotissynttäreidensä jälkeen syönyt lusikallistakaan sosetta eikä vieläkään syö mitään sosekeittoja tai smoothieta tms. Olishan se pitänyt arvata notta tämä on samanlainen..

Pitää vaan toivoa taitojen kehittyvän nopeasti. Nyt selkeästi tyttö haluisi syödä enemmän kuin mitä taidoillaan saa syötyä...

Ei oikein selitä, miksi se puurolusikka omassa kädessä menee suuhun, kuten myös tänään lounaalla jauhelihakepakot ja palsternakkapalat... ei, tuo vaan ei halua tulla syötetyksi, vaan syö itse. Juuri nyt mussuttaa tuolla vesimelonia välipalaksi suurella innolla. Ei mustakaan olisi kivaa, jos joku tunkisi ruokaa suuhun. Itte se on parempi. :)

Meillä on kans sormiruokailtu lounaat nyt 3 päivänä, lähinnä ärsyttää vaan tuo sotkun määrä :D
Mutta onneksi antaa myös soseita syöttää, kun saa eka yhdessä äidin kanssa viedä lusikan suuhun. Välillä kokeiltiin kahden lusikan takstiikkaakin... sai ainakin naamansa soseeseen sillä omallaan :o

Takaisin