Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mulla taas vissii vaihteeksi menossa itellä jotku hulinat... :o heräsin 01:15 enkä saa enää unta :( isäntä ja neiti nukkua torsottaa. Toinen tuhisee ja toinen kuorsaa ku viimestä päivää:/
Jos kävis mutkan jääkaapilla ja kokeilis uudestaa :)

No eipä mulla hyvin mee oon viime yönä nukkunu kaks tuntia,koska vivian on alkanu huutamaan öisin ilman mitään syytä,eikä meinaa millään rauhottuu.. Nii ja mulla on aika perjantaina kättärille multa löydettiin vasemmast munasarjast patti,joka on 10 cm pitkä ja sitä epäillään kohdun ulkopuoliseks.

Oi se on vaarallinen se patti! Onneks löyty.
Voisko allergiat itkettää viviania? Eikös sulla ollut niitä ja pienelläkin jotain oireilua? Meillä ei itketä yöllä,muuten vaan valvotaan.

Ei se oo enää allerginen millekkään. Hampaat vissiin kiusaa. Joo perjantaina kuulen mikä se on,mit on taas niin mun tuuria.

Voi Tiada! Joskus kyllä kieltämättä tuntuu itelläkin, että kaikki sonta kaatuu aina omaan niskaan, mutta silloin pitää vaan pinnistellä ja muistaa että on niiiiin paljon hyvääkin.

Mulla on ollut kans yöunet vähäisiä ties kuin kauan, mutta nyt parin viikon aikana (sen jälkeen ku Jimppu täytti 7kk) on alkanu hieman helpottaa... Jäbä alkanu hoksaamaan, että vois leikkiä päivällä ja nukkua yöllä. Eiks Vivikin oo aika touhukas tapaus, niin heräiskö se sit omiin liikkeisiinsä? Tämmöstä teoriaa neuvolan täti ainakin esitti meille ja sanoi lohduttavasti, että kyllä se rauhottuu - joskus :D huoh!

Voi Tiada! Onneks löyty "ajoissa" ja saat asialle pikaista hoitoa. Joo ei tää pikkuruisten unia oikeen kukaan tajuu.. Meillä kin taas vaihteeks todella vähän nukuttu yö takana.. Onneks nukkuu aina 2tunnin päikkärit kun sen vieressä nukkuu nii siinä saa iteki levättyy ihan kivasti.. Olis kyllä tietysti paaaljon muuta kin tekmistä täällä huushollissa mutta oon päättäny nyt olla stressaamasta niitä asioita ja keskittyy vähän enemmän omaan jaksamiseen..

Voi ei tiada. Onneks patti löyty ja saat hoitoa. Ja toivotaan että viviankin alkais pian nukkumaan paremmin.

No eipä mulla hyvin mee oon viime yönä nukkunu kaks tuntia,koska vivian on alkanu huutamaan öisin ilman mitään syytä,eikä meinaa millään rauhottuu.. Nii ja mulla on aika perjantaina kättärille multa löydettiin vasemmast munasarjast patti,joka on 10 cm pitkä ja sitä epäillään kohdun ulkopuoliseks.
Tsemppiä tutkimuksiin eikä kannata hirveesti välttämättä stressata jos siihen ei oo aihetta. Multa on tähystyksellä poistettu oikeasta munasarjasta appelsiinin kokoinen kysta. Usein ne on aivan vaarattomia ja kasvaneet sinne jo pitkän aikaa. Toki leikkauksessa hävisi puolet munasarjasta joten raskautuminen oli sit vaikeampaa.

On me jännä miten aika on muuttanu mun mielipidettä kotona olemisen suhten. Vielä hetki sitten iloitsin siitä että saan kivat veronpalautukset ja voin olla kotona vielä Leevin kaa tammi-huhtikuu.. Mutta nyt on jotenk mitta täynnä tätä kotiäitinä olemista ja haluun töihin takas mahdollisimman nopeesti.. Päivästä toiseen olla täällä kotona, katoo tätä paskasta läävää kun en ite jaksa koko ajan siivota ja miestä kään e kauheesti kiinosta.. Tällä hetkellä ei rahat riitä harrastaa edes mitään omia harrastuksia kun mies sen siaan harrastaa omia harrastuksia sen minkä ehtii.. Mä saatan olla kauhee äiti kun ajattelen asiaa näin mutta mä niin haluun jotain muuta kin kun olla vaan kotona.. Päästä ihmisten ilmoille ja tehdä jotain hyödyllistä.. Yks syy siihn voi myös olla se että mä oon jotenki nii kiini Leevissä koko ajan kiitos ton imettämisen enkä saa tolla paskalla rintapumpulla mitään pumpattuu.. Leevi ei oo kertakaan ollu edes 2 tuntia missään hoidossa ja se kin ahdistaa jonki verran että ei oo saanu edes hetkeä kään omaa aikaa..

Ton takia mä käyn välillä töissä et jaksan taas :) Mä oon palaamassa jo marraskuussa takas töihin mun rahat ei riitä jäädä kotiin

Takaisin