Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Mä menin töihin vaikka olin saikulla ja mun äitini päätti omatoimisesti ottas pullon pois ja maito annetaan nykyään nokkamukitsa no enhän mä ollu kerenny varautua moiseen ja meillä tasan yks nokkamuki,joka sattu jäämäään mun kaverin jääkaappiin ku oltiin siellä.. Että mua ärsyttäää!!!!
 
Kokeilepa ihan lasia, tai jos löytyy muovimuki. Meillä on melkein puol vuotta jo juotu tavallisista muovimukeista kaikki maidot.
 
Joo eipä meilläkään oo puoleen vuoteen enää pullosta juotu ja ne on aikapäiviä sitte pakattu pois. Äkkiä nää oppii ihan mukistaki juomaan ku ovat niin kauan nähneet esimerkkiä että miten se tapahtuu :grin Meillä on pari nokkamukia käytössä ruokajuomaa varten ku tavallisen mukin sisältö tuppaa olee hauskaa kipata sinne ruokalautaselle... :facepalm::p
 
Meillä hypättiin kokonaan nokkamukivaiheen ohi. Hienosti on jo kauan juonut lasista eikä yhtään ole vielä mennyt edes rikki.;-) yllättävän vähän on tullut sotkuakaan. Ymmärrän kyllä tiada että.harmittaa mutta varmaan siirtyminen pois pullosta olisi joka tapauksessa ollut kohta edessä. Nyt vaan itse päätät mikä on teidän neidille sopivin kuppimalli :-)
 
Maanantaista asti kuume ollu 39 ei laske lääkkeillä vasta eilen päästiin lääkärille,ku meijät eka käännytettiin kotiin kahdesta terveyskeskuksesta..
 
Onneksi helpotti jo. Meillä oli kans alkuvuodesta mystinen 3pv korkea kuume, ei muuta. Mysteeriksi jäi.
 
Meillä oli myös mysteerinen muutaman päivän kuumejakso niin että lämmöt paukku neljässäkympissä aina ku lääke lakkas vaikuttamasta.
 
Takaisin
Top