Ärsyttää, potuttaa, menee hermot!!!

Ei kun vaan uutta alkua molemmille osapuolille. Miehelläsi on vielä paljon kasvamista isäksi.

Liitteet

• 1439730032207.jpg
    1439730032207.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 58
Eks sitä sanota niin että miehet on ikuisia lapsia? Vitsi vitsi..

Happy: mä oon yber huono englanissa nii en tajuu mitä toi tarkottaa.. Tekis kyllä nii mieli laittaa lusikat jakoon mutta ei oo mikään helppo nakki.. Sori..

Mä oon tällä hetkellä niin väsymyksestä sekasin että mulla on päämääränä tällä hetkellä vaan selvitä päivästä toiseen.. Oon niin uupunu että en pysty miettinään asioita järjellä tällä hetkellä..

Sain Leevin just nukkumaan ja mies jäi sisälle valvoo unia.. Ite tulin autotalliin istumaan kera röökin ja yhden siiderin.. Ahh tätä hiljasuutta ja omaa rauhaa! Nää on tälläsiä mun "luxsus" hetkiä..

Mies lähti lauantai aamusta 10 aikaa merelle nautiskelemaan omasta ajasta ja tuli joskus yöllä 01.30 kotiin.. Tänään sillä sit on ollu sellanen krapula että on makoillu vaan sohvalla koko päivän eikä oo piitannu mistään muusta.. Vasta 18.50 otti oman poikansa syliin 10 minuutiks ennen ilta puuroa.. Voin sanoo että on kyllä aika veto pois näiten 2 päivän jälkeen..

Mä voisin melkeen kirjottaa kirjan mun elämästä tai perustaa jonkun blogin.. = ) "perus elämää"

On tää taas niin naurettavaa kun lukee näitä omia kirjotuksia.. Onneks on tällänen paikka olemassa missä voi avautua asiasta kun asiasta ja ihan aidot oikeet ihmiset näitä lukee.. Varmasti herättää monessa ihmisessä erinlaisia tunteita ja ajatuksia..

"Jos ei nyt, niin milloin?"
Halaus Nanna. Supernaiset selviää. Ja superfoorumilaiset on kuulevina korvina. Joskus jo se auttaa että tietää jonkun lukevan. Etenkin kun meillä on sinällään sama tilanne, vauva-arki

Untuva: kiitos kauniista kirjotuksesta ja voimia sinne myös!
Taas kun tarkemmin asioita miettii nii vois ne huonommin kin olla..

Pidä nanna huoli, ettet vedä ittees liian piippuun. Vaikka et edes laittais lusikoita jakoon, lähtekää vähäks aikaa jonnekin, äidille, mummolle, hotelliin... Jonnekin, missä saa apua tai ainakin tietää, mitä tulee tapahtumaan vaikka okisikin yksin eikä joudu pettymään siiheen, jonka pitäis auttaa.
Kun ei väsytä, on helpompi miettiä mitä haluaa.

Juu, oma jaksaminen ja siitä huolehtiminen on entistä tärkeämpää kun itse pyörittää koko härdelliä.

^ Samaa mieltä. Pidä huolta! ❤

Täällä on niinki pieni mutta suuri ärsytys ku pakastin...
Annoin sieltä eilen aamupäivällä siskontytöille jätskit ja samalla ovenaukasulla lähettiin rallikisoihin. Ovi jääny sen verta vähän raolleen ettei alkanu piippaamaan et ovi auki.
Tultiin vasta illemmalla kotiin eikä ollu asiaa pakastimelle ni ei huomannu et asteet noussu. No tänään sit ennenku lähettiin mun mummulle Pulkkilaan aloin ottaa pakastimesta leipää sulaa ni kaikki mitä pakkasessa oli aivan sulia ja asteita +7... 1 vrk:n oli siis keränny lämpöä. Voi jestas et otti aivoon :(
Sinne meni vasta poimitut mansikat ja mustikat, useampi leipä pussi ja jauhelihat. Mun suuret herkut suolaset piirakat ja mitähän muuta kaikkee. Ei muuta ku roskii kaikki vaa :(

Lähemme siis aamulla rinselin kans mustikka mettää :) (siis minä mettää joka ei sinne mielellää mee, edellisetki mustikat mun pikkusisko kävi poimii mut ei kuulemma aikonu enää mennä :)) Mun äiti aiko lähtee kaveriks ni saadaan nopeempaa :)

Olis se kiva jos äiti tai mummi vielä eläis minne vois mennä.. Mulla ei oikestaan oo kun alkoholisit isä jäljellä ja sit pikkuveli ja isoveli mitkä asuu myös eri paikkakunnilla eikä olla paljoo yhteydesdä.. Mut hotelli loma kuulostais kyllä hyvältä.. Mut mitä mä siellä yksin tekisin? Maitoo en sais varmaan sais pumpattuu nii paljoo että leevi pärkäis ilman mua sen vuotokauden ja jos mä leevin ottasin mukaan nii sit hän se on aivan sama että oonko kotona vai missä..

Pikku_myy noin vois meille kin käydä koska meillä on nii paljon "vanhaa" siellä pakkasessa tavaraa jota pitäis heittää pois (paitsi leevin ruuat) mut en oo vaan millään jaksanu sitä siivota.. Mut joo ymmärrän että toi harmittaa tosi paljon kun hyvää ruokaa menee roskiin =(

Nanna, ootko pyytänyt neuvolasta apua? Käsittääkseni kotiapua pitäs saada kaikkien, jotka pyytää ja oon kuullut että se on tosi jees. Nehän esim. vie vauvan vaunulenkille et äiti saa nukuttua päikkärit :)

Juu on tarjolla mut apua ei saa miehen puolesta ottaa vastaan eikä me kuulema tarvita.. Sillon kun kävin ekan kerran hierojalla ja sanoin miehelle että Leevin kummitäti voi varmaan hoitaa Leevii sen tunnin kun oon poissa nii ei sopinu.. Mun piti varata aika v-lopulle että hän voi ite hoitaa Leevin ja jos en olis saanu v- aikaa nii se olis ottanu töistä puolpekkasen siinä tapauksessa..

Sitä apua on tarjottu monta kertaa ja sitä aina painotetaan hakemaan apua jos siltiä tuntuu.. Ne tulis neuolasta mielellään pariks tunniks pari kertaa viikossa auttaa jos on tarve ja mies on iteki saanu omin korvin kuulla asiasta.. Saa nähä koska se ottaa asian puheeks ja tajuu ite tän meijän tilanteen..

Voi ei, Nanna! Sinä tarvitset apua, eikä miehesi voi sitä kieltää! Jos et uskalla pyytää apua vaikka miehesi työpäivän aikaan, koska mies kieltää, mieti miksi oikeasti jäisit tuollaiseen suhteeseen. Yhteinen talo ym on vain järjestelykysymys. Sinun ja lapsesi elämä ja onni on paljon tärkeämpää! Muistan kirjoituksesi miehestäsi jo raskausaikana ja kaiken valossa kehotan todella miettimään ja olemaan rohkea päätöksissäsi! Voimia ja rohkeutta!

Siinä hän se just on että sen on todella vaikee nähdä tätä tilanetta kunka rotkossa mä ollaan koko perhe kohta tätä menoo.. Ollaan aika paljon kirjoteltu tänä aamuna ja oon ehkä vähän saanu taottuu sen päähän järkee.. Lupas auttaa koti töitten kaa enemmän ja yö heräilyjen kaa..

No jos vanhat merkit pitää paikkaansa nii puhumis tasolle se valitettavasti jää niinku tähänki asti..

Nanna uskallatko laittaa sen tänne lukemaan sun kirjoitukset?
Vai hermostusiko se, että levittelet teidän kotiasioita? Silloin tilanne tietysti vaan pahenis ja saisit vaan syyllistämistä ymmärryksen sijaan...

Takaisin