Äitiysvaatteet

Ostin yhdet paksummat h&m mammasukkikset eikä niissä ollut ollenkaan kantapäitä! Mihin ne kantapäät mukamas raskauden aikana katoaa? Tulee ihan sairaalasukat mieleen. Ulkovaatteissa säärten kastumiseen mun ratkaisu on polveen ulottuvat gore tex -säärystimet. Ani harvoin käytän vedenpitäviä ulkoiluhousuja muutenkaan kun en oo löytäny kunnolla sopivia ennenkään mahaa.
 
Mulla valuu ne H&M.n mammasukkikset - aina saa reisiltä nostella vyötärönauhaa kävelyn jälkeen :D onneks tuli aurinko ja lämpö niin eivät oo ihan pakolliset :D
 
Mullakin on nää 200 denierin supersukkikset, mutta ihan normaaleistakin sukkiksista "puuttuu" kantapää, joten en ole osannut kaivata :D
 
H&M:n mamalegginssit on ollu ihan susihuonoja. Esikoisen odotusaikana ostetut on haaroista täynnä reikiä ja ostin nyt pari viikkoa sitten uudet josko kestäisi tämän puoli vuotta niin nyt jo takapuolessa reikä! :mad:
Myös mun ainokaiset farkut vetelee viimeisiään. Sitten löytyy myös siistimmät suorat housut, mutta pitää varmaan ostaa vielä uudet farkutki.
 
Mulla taas H&M mammalegginssit kesti hyvin esikoisen raskausajan että sen jälkeisen käytön ja nyt otin uudestaan käyttöön tän kakkosen kanssa. :)
 
Mä en löydä mun hm:n mammafarkkusortseja mistään D: käytin niitä esikoisesta ihan älyttömästi, oli tosi hyvät. Menee hermo jos niitä ei enää löydy. Kaikki muut äitiysvaatteet oon löytäny mut en niitä. Mulla on kaapinräjäytys kesken, enää 2 hyllyä jäljellä, alkaa oikeesti jo huolestuttaa :sad001
 
Ostin mamaliciouksen mustat äitiysfarkut ihan alkuraskaudesta. Oli hyvät, kun pystyi ottaa heti käyttöön kun ei ole tuubilla vaan tollassella säädettävällä vyötäröllä. Kaupassa kehuivat kuinka pystyy synnärinkin jälkee vetästä jalkaan kun saa vyötärön säädettyä pienemmälle. Mutta eipä näyttäneet kestävän edes puolta vuotta, huoh.. o_O Väri ei ole enää musta vaan enemmänki harmaat ja oli joku tahra mitä sitten rätillä pyyhkäsin ni lähtipä värit ja siinä on selkeä vaalea kohta :mad: Olen ollut siinä uskossa, että olisi laadukkaita mutta kaikkea muuta!
 
Onnistuisiko vielä pelastaa housut vaikka mustalla tekstiilivärillä?
Outoa kyllä kun olen myös ollut siinä käsityksessä että mamaliciouksen vaatteet olisivat tosi laadukkaita! Hinta ainenkin on korkea.

Tykkään itse käyttää housuja tuubilla, tukevat jotenkin masuakin. :)
 
Voithan kysyä kaupasta jos on ollut viallinen erä kun noin on värit lähteny. Ei kyllä kuulosta oikein hyvältä noilla hinnoilla.
 
Kyllä mie reklaisin noista housuista sanmarie :) Ei pyyhkäisemällä sen värin kuulu lähteä, vaikka nurinpäin ja mustille tarkoitetulla pesunaineella pitäiskin pestä. Rekla ihan jo siitä syystä, että täytyy voida olettaa, että tuote kestää kauemmin käytössä sekä värit on painettu hyvin kiinni tai kangas värjätty kunnolla läpikotaisin..
 
Täytyy käydä pyörähtämässä siellä liikkeessä näyttämässä. Olen kyllä pessyt nurinpäin ja mustille tarkoitetulla pesuaineella sekä käsinpesuohjelmalla. Jatkossa ostan kyllä jostain muualta housut.

Jos käynti liikkeessä käynti ei tuota tulosta ni täytyy koittaa pelastaa mustalla tekstiilivärillä. Ei kyllä huvittais ostaa uusia :sad001
 
Mulla vain pääasiassa noita mamaliciouksen mammavaatteita ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Ehkäpä tullut vaan joku viallinen tuote. Varmasti saat rahasi takaisin tai uudet housut kun käyt reklaamassa :)
 
Mää kävin ostamassa tänään ekan mammavaatteen. Ostin farkkusortsit, ku entiset ei mee päälle. Ei kyllä menis ilman raskauttakaan :grin. Olipa vaan mukavat jalassa!
 
Mä ostin kanssa eilen ekat mammashortsit, voi että meinas itku tulla sovituskopissa kun vihdoin löyty vaatekappale joka ei kiristä eikä purista mistään. :D
 
Tarvisin myös shortsit. Esikoisen ajoilta t.siniset chino shortsit ovat teillä tietämättömillä. :eek:

Mut nähdään kesällä kyllä suht samoilla vaatteilla, meinaan mulla ei oo mitään inspistä ostaa tuhottomasti äitiysvaatetta kun rahatilanne ei oo paras mahdollinen. Olisi siis ihana mutta en todellakaan raaski laittaa rahaa kiinni kun tuntuu että rahastetaan vaan sillä äitiys -sanalla.

Tällä hetkellä on yksi ainokainen maximekko.. :sorry: Jos löytyis vielä shortsit ja vaikka mekko niin sais kyllä yhdisteltyä yhtä sun toista.
 
Mä ostin tavalliset collegeshortsit. Esikoisen raskausaikana pystyin käyttämään tavallisia collareita koko raskausajan, kun niissä on sellainen pehmeä ja venyvä se vyötärö. Niin ehkä noikin voisi mahtua ja käyttöön jäisivät vielä raskauden jälkeenki. Eihän ne nyt mitkään edustavat ole, mutta kyllä ne nyt kotona menee. :)
 
Mä en tosiaankaan löytänyt niitä mun äitiysfarkkusortseja :sad001 kaikki paikat on nyt katottu. Pitäis kerätä voimia lähtee keskustaan henkalle ostaa uudet mut kauhee vaiva, ei jaksais :D
 
Mut nähdään kesällä kyllä suht samoilla vaatteilla, meinaan mulla ei oo mitään inspistä ostaa tuhottomasti äitiysvaatetta kun rahatilanne ei oo paras mahdollinen. Olisi siis ihana mutta en todellakaan raaski laittaa rahaa kiinni kun tuntuu että rahastetaan vaan sillä äitiys -sanalla.
Sama täällä. Mulla on suunnitelmana pärjätä parilla tosi väljällä maksimekolla, jotka omistan, tehdä pari lyhyttä väljää mekkoa ja sit tarvittaessa legginssit kaveriks, jos on viileä. Vielä pitäis tehdä pari liehukeneuletakkia, jotka voi kiskaista lyhythihaisen päälle tarvittaessa. Jos tää mun suunnitelma toimii, niin ei tarvii ostaa noiden jo ostettujen mammalegginssien lisäks mitään äitiysvaatteita kesäks, vaan kaikki vaatteet on käytettävissä myös myöhemmin.

Syksy onkin sitten eri juttu, kun silloin ei varmaan enää pelkkä väljä normivaate riitä, mutta sitä ehtii pohtia myöhemminkin. Jotain imetysvaatetta varmaan kanssa tarvii, niin jos ne sitten yhdistää.

Musta on tosi väärin, miten kalliita äitiysvaatteet on, kun niiden käyttöikä on kuitenkin niin lyhyt, ellei suunnitelmissa ole kovin montaa lasta tehdä.
 
Imetysvaatteitakaan en omista yhtään!
Käytin esikoisen aikaan vaan naruolkain toppeja (asian ajaa myös tuubitopit) jotka sai helposti laskettua tai paitoja joissa tarpeeksi väljä kaula-aukko. Hyvin toimi ja toiminut tähän asti! :)

Ihana Tiiiu että sulla mahdollisuus tehdä itse, aivan huippua! :) (osaisipa itsekin)
 
Takaisin
Top