Äitiysvaatteet

Yks päivä pyöräilin liian tiukka takki päällä töihin niin töistä tullessa sitten ostin reilun kokoisen kevyttoppatakin joka näyttää teltalta ainakin tällä hetkellä mun päällä. Se menee varmasti aika pitkään. Mutta olipa mukava ja lämmin yllä. En oikein luota että nuo äitiystakit menis loppuun asti mun päälle ku oon muutenkin niin pitkä ja aina tulee kateltua tyylikkäämpiä vaatteita kokojen loppupäästä. Jos joku tietää jonkun takkimallin missä on reilusti tilaa vauvalle niin ideoita otetaan vastaan.

Mä ostin (käytettynä kylläkin) mam2mam(vai mom2mom) takin ja siinä on kyllä hyvin tilaa mahalle ja muutenkin :) kannattaa googletella :)

Mä tilasin Zalandolta Mamaliciousin parkatakin. En vielä tiedä pidänkö... On aika painava ja sitten mietityttää mahtuuko se loppuun asti ja onhan sillä hintaakin. Joku takki pitää kuitenkin hommata, kun on tässä kuitenkin talvi edessä ennen kuin vauva syntyy. Onneksi on aikaa miettiä :)

Mun täytyisi lähiaikoina tilata juhlamekko omiin valmistujaisiin jotka kuukauden kuluttua.

Vinkkejä mistä nättejä/sopuhintaisia äitiysjuhlamekkoja? :)

Heidun, mä kävisin katsomassa myös ei-äitiysvalikoimaa. Esim. Kietaisumalliset mekot saattaa mennä, varsinkin joustavalla materiaalilla. Ja nyt on paljon glitteriä ym. mallistoissa jos sellaisia haluaa.

Itselläni meni viime raskaudessa lopussakin samettimekko, joka on todellinen tilaihme. On kokoa 36 ja monta kokoa suurempana mahdun siihen vatsani kanssa.... Ja se vielä piilotti sitä vatsaa, jos ei ihan sivusta katsonut.

Esim zalandolta ja nelly:ltä yms. löytyy ihan juhlavia maksimekkoja,jos sellasista tykkää.
Mä oon ostanu yhdet h&m:n mammafarkut ja pidän niitä kyllä koko ajan,on niin hyvät jalassa. Pitänee ehkä ostaa useammat,ettei tarvi samoilla housuilla neljää kuukautta kulkea :) nyt alkaa osa vanhoista paidoista käymään vähä ahtaiksi,pitänee jotain paitojakin ostaa. Anoppikin huomatti viikonloppuna,että alkaa jo huomaamaan,että oon raskaana :)

Olisko kenelläkään hyviä suosituksia laadukkaista mutta ei kovin kalliista äitiyshousuista? Kävin Helsingissä Aleksin H&M:lla ja jotenkin tuntui siltä että äitiysvalikoima oli aika nihkeä ja materiaalit eivät olleet kivin hyviä.

Tai sitten onko suosituksia H&M:n liikkeistä pääkaupunkiseudulla, joissa olisi kohtalainen valikoima äitiysvaatteita? Moni kun tuntuu suosivan nimenomaan H&M:n mammahousuja.

Kiitos verkkokauppavinkistä :) Meitsi kuitenkin tykkäis kokeilla ja tunnustella materiaalia ennen ostoa jos laadusta ei ole aina takeita. Onko valikoimissa jotkut eritysien hyväksi koetut housut?

Mä en edes muista milloin viimeksi olen vetänyt farkut jalkaan, johtunee siitä, etten omista mammafarkkuja. Joogapantsit, leggingsit ja urheiluhousut mustina on mun viimeaikaisen vaatekaapin perusta.

Mie kans käytän urheiluhousuja, jos pitää johokii virastoo mennä ni sit laitan farkut. Omistan jopa yhdet äitiysfarkut :D

Annika1983, mulla on myös Mamaliciouksen farkut jotka sain kaverilta, mutta en osaa käyttää niitä kun niissä on leveät lahkeet. Muuten kyllä tosi kivat farkut :grin

Onko kellään mamaliciousin Ida-jegginssejä? Mietin vyötäröä kun niissä ei ole sellaista masutuubia, että kiristääköhän alavatsaa? Mulla alkaa kaikki kiristämiset aiheuttaan harkkasupistuksia... Asutaan paikkakunnalla, jossa ei ole liikettä missä noita myytäisiin, että kokemuksia ois kiva kuulla!

Mulla on kahdet Idat ja ei kiristä yhtään, on tosi mukavat muuten mutta nyt kun maha on jo vähän kasvanut niin housut valuu tosi helposti ja saa olla kokoajan nykimässä :D
Vyötäröllä on kyllä kumppari-nappi-kiristys mutta mulla ei sekään auttanut niin toisiin ompelin just sellaisen masutuubin kiinni niin nyt pysyy pöksyt ylhäällä :)

Takaisin