Äitiysvaatteet

Mulla menee syystakki vielä, on hyvän mallinen. Mutta jos ilmat kylmenee niin se ei kyllä enää riitä ja täytyy lähteä takkikaupoille..
 
Oon käyttäny nyt vielä syystakkia ihan auki. Tulis ne pakkaset nii kehtais laittaa mammatalvitakin päälle. Siis ja mulla on kuuma, vaikka pidän takkia auki :D
 
Tänne etelään on luvattu tällaista surkeaa keliä tammikuulle asti, niin tuntuu kyllä todella typerältä ostaa sitten äitiystalvitakki ehkä maksimissaan kahta kuukautta varten.
 
Jeilei, no niimpä! Eipä täällä rannikollakaan oo kunnon talvea ollut pitkään aikaan. Silti ei viitti koko talvea takki päällä kulkea :D
 
Jouduin eilen toteamaan, että mun takki ei mene enään kiinni. Eli siirryn nyt sitten äitiystalvitakkiin, oli talvi tai ei. En rupee takki aukikaan kulkemaan koirien kanssa pihalla :/
 
Ostin tänään ainakin tarpeeks lämpimän talvitakin, jos sattuu ne paukkupakkaset joskus tulemaan :D mamalicous parkatakki, väriltään sininen. Joku raskaushäiriö, kun en ikimaailmassa normisti olisi siniseen päätynyt. Ei ollu mustana sitä ja myyjä sai sitten -20% alella minut innostumaan.
Oon nyt tosi tyytyväinen ostokeeni, sillä mieskin sanoi ilahtuneena; -"hieno, kerrankin jotain muuta, kuin mustaa!" ;D
 
Mullakin pitäis etsiä toppatakki. Koirankusetus menee miehen kaivinkonemainostakki päällä ja kaupassa voi käydä oma takki auki, mutta kun täällä on jo lunta nii kohta on varmaan pakkastakin.
 
Mitä, onko siellä lunta ilman pakkasta? :woot:

Mä olen käyttänyt sadetakkia viime päivät. Kun tää pyöräilysadetakki ei enää mahdu, siirryn ratsastussadetakkiin, joka on tosi tilava. Mies on kokoa S tai XS, joten sen vaatteet ei tule auttamaan. Voisin mennä oman äitini vaatekaapille, jos mikään ei tammi-helmikuussa enää mahdu päälle. Samaa mieltä, että pariksi kuukaudeksi turha ostaa isoja talvitakkeja. Tai sitten mäkin kuljen takki auki :grin
 
No on tuolla nyt -3, mutta eihän se vielä oo kylmä. Sit ku alkaa olemaan -20 tai alle nii sit on pakkasta mun mielestä. :D
 
Miekii haluisin tänne jo lunta tai vähintääki pakkasta. On kokoaja nii märkää ja vettä sataa joka päivä :/
 
Kävin eilen hakeen mammatalvitakin H&M:ltä, makso 60€ ja mun mielestä halvin vaihtoehto mitä löysin tai ainaki halvimmasta päästä :D en jotenki oo saanu itteeni kierteleen kirppareita, nyt päätin että en saa enää mitään vaatteita ostaa uutena nii pakko lähtee kirpparikierrokselle :P
 
Ai äitiystalvitakkejakin on olemassa :wideyed: Täytyypäs vilkaista tarjontaa. Mulla on tähän asti mennyt normaali talvitakki päälle, kun ei ole ihan niin tiukka, tosin tällä viikolla on jo tuntunut, että mahtuuko kiinni, varsinkin jos on just syönyt :) Mulla on yks vanha talvitakki, joka on väljää mallia ja aina ollut vähän iso, sitä kokeilen ensihätään sitten kun tarve tulee.
 
Yks päivä pyöräilin liian tiukka takki päällä töihin niin töistä tullessa sitten ostin reilun kokoisen kevyttoppatakin joka näyttää teltalta ainakin tällä hetkellä mun päällä. Se menee varmasti aika pitkään. Mutta olipa mukava ja lämmin yllä. En oikein luota että nuo äitiystakit menis loppuun asti mun päälle ku oon muutenkin niin pitkä ja aina tulee kateltua tyylikkäämpiä vaatteita kokojen loppupäästä. Jos joku tietää jonkun takkimallin missä on reilusti tilaa vauvalle niin ideoita otetaan vastaan.
 
Pitäs kyllä varmaan itekkin rueta kattelemaan äitiysvaatteita kun en vielä ole mitään tarvinnut hankkia. Nyt huomaa, että rupeaa vähän maha ottamaan vastaan! Taidan päästä siis ainakin takki kaupoille ensi viikolla:grin
 
Takaisin
Top