Äitiysvaatteet

Mulle menee vielä normaalit toppahousut, taitaa olla alunperinkin sen verran väljä vyötärö niissä, kun housujen päällä olen käyttänyt. Joskus tosin pitää nappi jättää auki ja liukaspintaisina ne meinaavat sitten löytyä nilkoista, kun vähän aikaa kävelee :wacky:
 
Onko kellään suositella LÄMMINTÄ äitiystakkia? Kirppikseltä ostettu henkkamaukan takki ei kyllä ollu tarpeeksi lämmin... Ja tarkoitan, että oikeasti tarkenis 20 asteen pakkasessa, ei missään muutamassa asteessa.
 
Mulla on toi alempi jonka ninni linkkas. Se on aivan ihana takki! Mutta vaikka on ns toppatakki nii en kyl tiiä tarkenisko -20 pakkasessa. Mun mielestä on ehkä vähän kevyempi ettei niin paksu.. Mä en kyl oo paras sanomaa ku en edes muista et miten kylmä -20 astetta on ja et millasissa vaatteissa sitä sillon tarkenee :D
Mut tossa on ihana toi kaulus, peittää hyvin. Ja ite ajattelin sit laittaa alle vaa paksua villatakkia jos tulee oikee kovat pakkaset..
 
Mä kokeilin hm:stä tänää yhta takkia. Miuten ihan kiva ja oikeen kokonen kaikkialta mut hihat oli niiiiin lyhyet :D mulla on muutenkin takkien kanssa aina hihaongelma vaikka muuten ois hyvä.. :D eipä sillä, en meinannu ostaa äippätoppatakkia mut oli pakko saada kokeilla.
 
Hihhih, mulla ei hinta paljon painanu, ois nimittäin mukava saada ihan useempikin vekara! :D Jos joku toinenkin odotus sijoittuisi sitten tulevaisuudessa pakkasille. Välillä vois tietty "vuokrata" takkia esmes tuttaville. :)
 
Niin no hyvä bisnes tuokin :D ja jos useemman vielä pyöräytät niin ajoita aina raskaus talveen :D
 
Hieno takki, maksaisin normaalisti takista helposti tuon hinnan, mutta mamma takiks ehkä turhan kallis ku tulee käytettyä niin vähän aikaa :D

Ostin omani käytettynä niin vähän kyllä hämmennyin myös tosta hinnasta kun nyt sen googlasin :D ite maksoin siis 10€ :)
 
Pitää katsoa käytettynä eka. Minäkään en raskis ihan hirvittäviä summia laittaa äitiystakkiin kun tämä on varmasti viimeinen lapsi meille. Mutta ehkä tuo satanen ei ole niin paha jos ei käytettynä löydy, Zalandolle mulla ois kympin alennuski.
 
Mietin just, miten huonoa "ajattelua", että esim. kalliisiin parkatakkeihin ei tietääkseni ole saatavissa vatsakiilaa vetoketjulla. Voisin maksaa 30-50 € siitä lisäosasta, että pärjäisin oikeasti hyvällä taksilla kylmät ajat.
 
Takuuvarman takin pakkaseen jos haluaa, niin suosittelen tätä, minkä itse ostin Name it:stä:
http://www.lastenturva.fi/tuote/mamalicious-mlbecky-padded-coat-talvitakki/54485622302/.
Ei tarvii pukee kerrastoja alle..toki mahtuu tuolla takilla varmasti senkin tekemään, tilaa on massun kasvaa! :D
Tilasin noin1,5kk sitten tälläsen koossa L ja se ei meinannut mahtua mahan kohdalta kiinni :D
Huonoa oli myös se, että kangas oli tönkköä ja ei ollut mitään säätövaraa että olisi saanut lisää väljyyttä mahan kasvaessa :sad001
Jouduin palauttaa, mutta varmasti olis ollut lämmin :)
 
Monta viikkoa jo puhunu että oma toppatakki ei mee kohta kiinni, noh, nyt se ei mene enään. Pari päivää käyttänyt nyt äitiystoppatakkia joka on ku teltta. Ruma ku mikä, oli se silloin ihan ok hieno ku ostin mutta ei enään. Kaikki normaali paidat on lyhkäsiä ja mulla on kriisi mitä laitan huomisiin pikkujouluihin päälle. En viittis napapaidassakaan pullukka vatsani kanssa lähtee syömään :wideyed: toppahousu ratkaisuna oon käyttänyt jo monta viikkoa miehen toppahousuja.. ei ne kyllä kiinni mee mutta onpahan jotkut mitkä ei purista..olis sillä semmosetki toppahousut missä on henkselit ja luulen että ne tulee sitten käyttöön jos tulee oikeesti kunnon pakkaset ja pääsen pihalle temmeltään o_O
 
Tampere!

Onko liikkeitä mistä saa äitiysjuhlamekkoja? Olisko Ideaparkissa mahdollisesti?
 
Takaisin
Top