Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on kaksi HM imetystoppia, ne istui mulle hyvin. Ostin FB - kirpparilta myös kaksi imetyspaitaa, taisi olla myös HM. Samoin kaarituettomat liivit ostin HM:stä :) ja yhden Boobin mekon ostin alesta. Tuelliset liivit hankin kun on synnytys ohi :)Minkäslaisia imetysliivejä, toppeja tai paitoja olette hankkineet? Mulla on yhdet Bebesiltä ostetut Boobin kaarituettomat liivit, mitkä oli ihan suht ok:t, tosin, kun koot menee vaan S-XL-tyylisesti, niin en oikein oo istuvuuteen täydellisen tyytyväinen. Eilen kävi henkkamaukalla ja lähdin pettyneenä tyhjin käsin pois. Luulin, että haen muutaman mukavan topin imetystä varten, mutta nehän oli ihan vitsejä. Kun rinnat lopulta mahtuivat sisään, niin toppi oli muuten armoton teltta. Ongelma tuntuu olevan se, että olen normaalisti kokoa 70F, tosin rinnanympärystä on jatkopalalla levennetty nyt raskausaikana. Mutta tuolle koolle en oo kaupoista löytänyt mitään sopivaa, joko liiviosuus on liian pieni tai leveyttä on aivan liikaa. Ja tukea olis saatava, olis kurja riiputella rintoja heti alusta asti huonoissa liiveissä, lopputuloksen kun tietää muutenkin :D
Onks kellään hyviä käyttökokemuksia?