Äitiysvaatteet

Mä kävin siskon vaatekaapilta hakemassa normitoppatakin, menee varmaan muutaman viikon :) mammatakki odottaa kyllä eteisessä jo.
 
Mammafarkut on nyt alkaneet ahdistaa, pitänee siirtyä hameisiin ja collareihin. Viime raskaudessa jo ihmettelin miten toisia ei farkut ala ahdistaa, kun vauva möyrii siellä vyötärön alla :rolleyes:
 
Mulla kans mammatoppis käytössä. Tunnen oloni tosi plösöksi siinä, mutta ei auta :D
 
Mä tunnen itteni kans aika isoks mammatakki päällä, mut ei pelkoo et menis normi takit enää kii.
 
Ei nyt ihan liity mammavaatteisiin mutta.. Mulla on yks mukava tunika, jota tykkään käyttää nyt varsinkin kun on massu kasvanu ihan kunnon palleroksi. Hauskinta tässä tunikassa on se, että tää on H&M LASTEN osastolta, siis kokoa 170. Repesin itsekseni ku hoksasin kattoa kokolappua.. Kyllä toki mulla normaalisti menee jotkut ne lasten puolen isommat vaatteet, mutta että raskaana ja vielä viikolla 25? Hihihii :hilarious:
 
Niin onhan se äitiystakiks, ku menee niin vähän aikaa. Mut tuosta saa yhden kaistaleen pois nii menis varmaa "normaalinkin" vartalon kanssa :)
 
Mulle ei pitäny tulla takkiongelmaa mut saattaa tullakki.. Mul on kolme toppatakkia mitkä on isompia.. Yks tosi paksu, yks ns parempi takki ja yks mistä en tykkää. Ongelma nyt on vaan se että ne on liian paksuja noille vaihteleville keleille. Neljäs toppatakki mitä nyt käytän on jo vanha ja ohentunu niin on ollu nyt hyvä ja se alkaa nyt vetelee viimeisiä hetkiä mun päällä tänä talvena... Saa nähdä minkä takin tungen päälleni kohta ku toi ei enää mene kiinni. :D
 
Komppaan joanmaria: Mulla kans on Ida jegginsit ja ei purista, mutta valuun kans helposti. Tykkään kuitenkin, hyvän näköset. :)
 
Välillä tuntuu, että tavalliset vaatteet menee ihan hyvin päälle (vähän löysempivyötäröiset), mutta sitten esim. kesken kävelyn saattaa alkaa puristaa tai vaihtoehtoisesti tippua jalasta, jos erehtyy napin jättämään auki, kun puristaa :rolleyes: Sitten jossain keskellä tietä on kiva niitä alkaa nostelemaan :grin
 
Sama! Lenkille esimerkiksi kun lähtee niin housut menee kiinni mutta puolessa välissä lenkkiä on pakko avata nappi :D
 
Mulla oli henkselilliset hiihtopökät viime lenkillä. Niissä sivuissa koko matkalta aukeavat vetoketjut ja pidin niitä ylhäältä auki takin helman alla :D ei tartte ostaa ulkoiluun varmaan vaaatteita erikseen, jes!
 
Ai hitsi, noinhan mäkin tein viime talvena! Toki vatsa on nyt isompi. Täytyykin kokeilla, mahtuuko ne päälle kunhan taas tulee kylmempää.
 
Mä palautin sen tilaamani takin, kun tuntui siltä, että se ei tuu mahtumaan loppuu asti. Tilasin siis Zalandolta Mamaliciousin parkatakin. Nyt pitäis keksiä jokin toinen takki!
 
Takkipulma on kanssa täällä hetkeksi ratkaistu (normiuntsikka mahtuu). Tietty pikkupakkanen olisi käytän kannalta mukavampi :).

Mutta mistä ootte löytänyt hyviä toppa/ulkoiluhousuja? Vai sitten ihan normihousuista reilumpaa kokoa käytössä? Mietin vaan, että onko sitten normimalli joka puolelta järkyn iso kun housut valitsee sen mukaan että napin kiinni saa...?:)
 
Lavena, ainakin mamalicious myy mamma toppahousuja ja vielä kohtuu hinnalla :)
 
Takaisin
Top