Äitiysvaatteet

ElliA vieläkö sulla on myynnissä noi housut? En pysty laittaa sulle yksityisviestiä.
 
Pakko alkaa etsiskellä äippävaatteita, viimeisetkin farkut alkaa kiristellä vatsan kohdalta
 
Hassua, et ekan raskauden aikana pystyin aivan loppuun asti pitämään omia farkkuja, mut nyt rv 12+ jouduin jo ostamaan mammahousut ko olo oli niin tukala
 
Takkikriisiä päälle pukkaa! Löysin kivan ihan normimalliston untsikan joka kestäis koko talven eikä näytä joka kulmasta liian isolta, mutta jos maha tästä nopsaan kasvaa niin sitten ei kyllä kestä kunnon ensipakkasillekaan....erilaisia kirppareita täytyy silmällä pitää, kun en kyllä raaskisi mammatakkia uutena ostaa.
 
Mulla alkaa olla vähän ongelma, ku viimeisetkin päälle mahtuvat takit alkaa olla tiukkoja. :grin Kai se on lähettävä ensi viikolla shoppailemaan.. :)
 
Mulla on ongelmia ulkoiluhousujen kanssa. Narulla saa vielä viimeiset kursittua kasaan edestä, mutta kohta ei sekään onnistu :nailbiting: Eikä ne takitkaan kyllä taidan kauaa kiinni mennä... Tarttis varmaan tehrä jotain!
 
Mulla on housuongelma. Yhdet äitiysfarkut ostin ja tuntuu että niitä saa olla koko ajan nostelemassa. Normihousut alkaa käydä ahtaiksi joten alkaa olla jo hoppu löytää kunnon housut. Onneks kotona saa vapaasti hillua kalsareissa.. :D toppatakin löysin hm:lta.
 
Musta kans tuntu alkuks et mammahousuja saa kokoajan olla nostelemassa mutta ku laitoin vyön nii johan helpotti :)
 
Hemuli, mulla sama ongelma! Jos niitä sit kiristää lisää niin alkaavat puristaa vaan mahaa... ja valuuvat silti. Mammalegginsit on ainuut hyvät jalassa :)
 
Mulla on yhet mammafarkut h&m:stä. Ja ekan ja tokan käyttökerran jälkeen ne on melkein pakko pestä jossei halua koko ajan olla nostamassa. Sit mul on kahet toiset mammahousut ja toisissa ei oo sitä ongelmaa ainakaan mutta toisia en ole vielä pitänyt jalassa.. Toivottavasti ne toisetkin on hyvät :D
 
Mä ostin yhdet vähän kalliimmat hennesistä ja ne toimii loistavasti. Kävi vahinko, kun piti puolta halvemmat ottaa, mutta kokoa vaihtaessa olinkin ottanut kokonaan eri mallia ja kiikutin suoraan kassalle, mutta hyvä niin :D Mamaliciouksen pöksyt on puolestaan ihan raivostuttavat valumisessaan.
 
Mä pidin kans aluks vyötä mammafarkkujen kanssa, mutta nyt vyö tuntuu jo ikävältä vatsan alla, joten joudun myös kiskomaan pöksyjä ylöspäin jatkuvasti. Yhdet kympin legginsit ostin henkkamaukalta ja ne pysyy kyllä kiitettävästi päällä. Ei vain oo montaa sellaista paitaa, joita leggareiden kanssa voisi pitää.
 
Minä pidän löystyneissä hennesin äitiysfarkuissa sitä vatsakaistaletta alas käännettynä, että pysyvät jalassa. Päällä on pitkä toppi, niin ei edes näy mihinkään. Toiset samanlaiset farkut pysyy ylhäällä kaistaleenkin kanssa, kun eivät ole vielä löystyneet.
 
Ensimmäiset mamma pillifarkut ostettu hm:ltä. Tuntuu kyllä mukavalta kun ei nappi paina mahaa. Valumisongelmaa en myöskään näiden kanssa ole huomannut.
 
Mulla on h&m;n äitiysfarkkuja ja yhdet mamalicioukset. Kaikki todettu oikein mukaviksi päällä. Sillon ko maha oli pienempi niin vähän meinas valuu jalasta, mutta enää ei ole ongelmaa :)
 
Minä myös ostin muutama viikko sitten hm:ltä mammafarkut. On olleet hyvät ja mukavat päällä. Korostavat kyllä hyvin mahaa :) talvitakkiongelma myös edessä. Vielä menee vanha takki, mutta ei kauaa... Vanhoilla paidoilla olen mennyt, mutta rupeavat monet käymään lyhyiksi.
 
Talvitakki on täälläkin etsinnässä. Enää ei montaa viikkoa oma mahdu päälle.... :S
 
Takaisin
Top