Äitiysvaatteet

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2016' aloitti Porkkana82, 18 elo 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Soiccu Rakastunut foorumiin

Kiitos Emalje tuolla aiemmin vinkkaamasta liivikaupasta. Laitan talteen ja tilaan taatusti, kun tarve on lähempänä. :wink
  2. Milena90 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

Oisko kellään vinkkiä ku mulla on yhet syksyhousut ja yhet toppahousut mitkä menee jalkaan mut ei todellakaan enää kiinni :D Niin mitä vois keksiä et ne pysyis jalassa ettei tarviis vaan taas muutaman käyttö kerran takia ostaa uusia. :D
  3. Jennie89 Tuttu foorumilla

Pujota ponnari napinlävestä ja nappiin kiinni. Toimii ns. jatkopalana. :grin
  4. Aphrael Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2016

Jos niissä on nappi niin hiuspampulasta teet lenkin mihin napin saa kiinni. Moni käyttää tota systeemiä.
  5. Jennie89 Tuttu foorumilla

6. Milena90 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

Mut ku niis on nepparit :D
  7. Aphrael Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2016

Sama ajoitus jennien kanssa :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. KoBe Naimisissa foorumin kanssa Tammikuunmammat 2015

Onko vyölenkit? Jos ei, niin sitten vaan henkselit :grin
  9. Milena90 Ihastunut foorumiin Toukomammat 2018

On siin vyölenkit joo :D mietin itekin henkseleitä :D
  10. Elise81 Rakastunut foorumiin

Olen ostanut pääasiassa nettikirpparin kautta. Koitan päästä vähällä kun ei niitä vaatteita kuitenkaan raskauden jälkeen käytetä. Henkkamaukallaki kävin katsomassa mutta kovin oli tylsää. Yks paita miellytti mutta en raskinu ostaa kun maksoi 30e. Saman paidan löysin sitten hyvin vähän käytettynä nettikirppikseltä kympillä
  11. ElliA Aloittelija

Nyt on ekat äitiysvaatteet ostettu! ML merkin farkut.. Tosin hirvittää ostinko liian pienet (etenkin reisistä) jos tästä vielä turvotaan...
  12. piitu17 Aloittelija

Hei, onko kukaan nähnyt mammafarkkuja myynnissä missään niin et ois tuumakoot? :)
    Tai siis lähinnä se lahkeenpituus mua tässä mietityttää... :grin Siis yhdet muuten oikein hyvät farkut ostin HM:ltä, mut lahkeet on vähän turhan lyhyet, mut ei kuitenkaan isompanakaan ehkä viitti ostaa, ettei oo muuten liian löysät.
  13. Kharou Rakastunut foorumiin Kesämammat 2018 Elokuunmammat 2014

Piitu17, Mamaliciousin housut ainakin on tuumakoossa. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. piitu17 Aloittelija

Okei, hyvä tietää! Kiitos Kharou! :)
  15. Glebras Tuttu foorumilla

Tilasin ellokselta farkut, siellä voi valita joko 78 cm tai 85 cm lahkeen sisämitalla. Meinaa kanssa itellä yleensä loppua lahkeet turhan ylös standardimitoilla.
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Ankka2016 Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Sain ystävältä Mamaliciouksen kivat leveämpilahkeiset farkut mutta tällaiselle keskimittaiselle töppöjalalle ne on hieman liian pitkät, auttaa kun taitan lahkeen kerran ylös. Muuten tosi ihanat tykkään ja voisin mieluusti hankkia toisetkin Mamalicioukset.

Muuten äitiysfarkkuihin liittyen tilasin H&M:stä mustat pillimalliset mamafarkut ja ne on ihanat :happy:
  17. Anile123 Rakastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Huhtimammat 2016

H&M ltä tuli tänään paketti äitiysvaatteita, kohtuuhintaisia oli ja varsinkin paidat ihania , täytyy vielä masua kasvatella että raaskii niitä käyttää :) housut varmaan jo lähtee käyttöön ja äitiysalushousut, aah miten ihanat jalassa , niitä täytyy varmaan lisää ostaa kun pääsee kauppaan :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. ElliA Aloittelija

En tiedä onko foorumilla lupa myydä mutta täällä olisi myynnissä mamalicious kapeat tummansiniset farkut tuumakoko 26/32. Kerran päällä olleet ja oli ne sitten kuintenkin liian pienet Edullisesti lähtee, laittakaa yksityisviestiä jos kiinnostaa.

Jos myyminen oli kiellettyä, pahoittelut, voin poistaa viestin.
  19. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Saa myydä, laita tuonne myynti palstalle kans ilmoitus :) mulle aivan liian pieni koko =D
  20. Hattara84 Rakastunut foorumiin

Mä olen tilaillut H&M:ltä housuja ja mekkoja ja on kyllä ollut kivoja. On lisäks edullisia niin ei haittaa ostaa useampia :) Paitoja en kauheesti osta koska varmaan aika pitkälle menee omat paidat päälle. Uudet jumppatrikoot oli hankalinta löytää mutta yhdet ostin stadiumista ja yhdet hennesiltä ja kummatkin on sellaisia että voi käyttää raskauden jälkeenkin.

Jaa tämä sivu