Äitiysvaatteet

Mulla on tuo tukivyö. Tukee selkää, mutta aiheuttaa harkkasupistuksia. Oisko se sitten liian tiukka :/

Täältä saa imetysliivejäkin ja kotisovitukseen. Ihan huippu palvelua ja auttavat tosi ystävällisesti vaikka joutuisikin vaihtamaan useamman kerran. Jos siis vaikka ei synnytyksen jälkeen huvita lähteä alusvaateliikkeitä kiertelemään...

https://www.lumingerie.fi/imetysliivit

Emelja olipas nättejä liivejä :) Laitoin kirjanmerkkeihin ylös. Tähän mennessä rintoihin ei oo tapahtunut mitään muutoksia, pikemminkin on kutistunut :D

Voi että mulla menee hermot noitten vaatteiten kaa. Eilen kävin paikallisessa h&m.ssä et oisin ostanu sieltä muutaman perus mamma paidan. Mut ne kaikki on semmosia tosi ohkasia mihin pitää sit laittaa toinen paita alle. Sit ku etin sieltä toppeja niin joko ne oli tosi lyhyitä tai sit ohkasia. argh! Mä vaan tarviisin semmosia perustoppeja ja pitkähihaisia paitoja töihin. Pitää käyä vielä muutamassa muussa liikkeessä pyörähtämässä jos siel ois parempi valikoima.

Voi että mulla menee hermot noitten vaatteiten kaa. Eilen kävin paikallisessa h&m.ssä et oisin ostanu sieltä muutaman perus mamma paidan. Mut ne kaikki on semmosia tosi ohkasia mihin pitää sit laittaa toinen paita alle. Sit ku etin sieltä toppeja niin joko ne oli tosi lyhyitä tai sit ohkasia. argh! Mä vaan tarviisin semmosia perustoppeja ja pitkähihaisia paitoja töihin. Pitää käyä vielä muutamassa muussa liikkeessä pyörähtämässä jos siel ois parempi valikoima.

Kokeilepa käydä kattomassa Vilan basic valikoiman paitoja :) Ne ei tietenkään oo äitiysvaatteita, mutta malliltaan pitkiä ja joustavia toppeja ja pitkähihasia. Ite käytän pelkästään legginsien kanssa ja ostin vähä isommat että kasvava vatsa mahtuu.

Gina Tricotista saa myös ihan hyviä perustoppeja, mulla paljon niitä käytössä ja menevät varmasti raskausaikanakin :)

Mulla kans noita gina tricotin perustoppeja ollut mutta nyt kun maha kasvanut huomannut että alkanut puristaa, ei kovin joustavia oo. Jostain pitäis hyviä perustoppeja löytää..

Noissa Ginan topeissakin on eroja eri mallien välillä, mulla on pari tosi joustavan tuntuista ja sitten niitä vähemmän joustavia, jotka on muutenkin jotenkin "kovempaa" materiaalia.

Mulle iski kyllä takkiogelman :D Mun omat syystakit ei mahdu enää kiinni tissien tai mahan kohdalta, joten oli sitten pakko ostaa Name itistä Mamaliciouksen syystakki. Tuossa on onneksi tuo vetoketjulla kiinnitettävä levennyspala eli menee raskauden jälkeenkin. Jospa tuolla pärjäis pienille pakkasille asti ja sit varmaan tarvii katsella jotain mammamallin talvitakkiakin.. Olis helpompaa olla raskaana niihin vuodenaikoihin, kun selviäis yhdellä ylimääräisellä takilla koko raskauden ajan :D

Joo talvitakkikin ois kiva löytää. Ja ettei maksais kovinkaan paljoa :D kun tuntuu hölmöltä taas laittaa paljon rahaa takkiin jota käyttää muutaman kuukauden.

Kaikki mammatakit mitä oon kattonu niin on yksinkertaisesti kauheen rumia :/ Pitäisköhän sit vaan uskaltaa tilata netistä.. (oon arka tilailee netistä yleensä ikinä mitää)

Oon löytäny yhden hienon äitiystalvitakin Espritistä, mut ei huvita maksaa 130€ takista jota käyttää vaa pari kuukautta.. :/

No se just, ei kyllä huvittais maksaa :( Täytyy varmaan nyt vielä kattoo jos h&mltä löytyis joku ihan kiva. Ne nyt ois edullisia..

Mä tilasin H&M:ltä mustat superstretch housut ja yhdet super skinny farkut. Molemmat olivat tosi hyvännäköisiä ja tuntuisia, suosittelen! :)

Takin tilasin Ozbabyn verkkokaupasta, oli puoleen hintaan, koska viime vuoden malli. :)

Jennie mulla on kans ne mustat superstrech housut :) on tosi hyvät, mut pitäis ostaa toiset samanlaiset ku tykkään niistä niin paljon. Pesen ne jo kahden kolmen käyttökerran jälkeen ku ne löystyy mun mielestä aika paljon, et pitää pestä nii kiristyy :D

Mä ostin eilen ekat mammahousut ja oon niin rakastunu niihin et pitäisin yölläkin jollei tulis kuuma :woot: talvitakin aattelin "ryöstää" tuolta miehen vaatekaapista kun sillä niitä on monta :p kun ei viitsis tosiaan laittaa rahaa siihen että sitä muutaman kuukauden vaan tarvii jos sitäkään täällä eteläsuomessa :rolleyes:

Oon jo ajatellu että meen talven takki auki jos en takkia löydä :|

Mä olin ihan epätoivoinen, kunnes muistin yhden hehtaarilaskettelutakin. Vois olla pienet mahkut mahtuakin, ainakin osan aikaa. Syystakit on nyt jo liian pieniä, eka rinnuksista ja sit mahasta :p

Mulla toivottavasti ei tuu takkiongelmaa. Ostin viime talvena takin mutta se oli pikkusen iso ja keväällö vielä laihduin kymnenen kiloa niin nyt se on tosi iso :D siinä on just kiristys sisöpuolella tissien alapuolella että ei näytä säkiltö :D toivon myös että olis lämmin talvi :D

Ajattelin ostaa äitiystalvitakin sitten käytettynä, ettei tarttee pakkasilla hytistä muttei myöskään laittaa siihen niin paljon rahaa :D Tuo syystakki oli siitä hyvä että se muuntuu myös tavalliseksi takiksi, joten siksi raaskin satsata siihen vähän ja ostaa uutena.

Tilasin äitiysvaatteita sellaisesta verkkokaupasta kun mammas.fi, just hain paketin ja aivan ihania vaatteita oli. Tunikan ja paidan tilasin ja molemmat sellaisia mitä voi käyttää vaikka raskaana ei olisikaan :)

Takaisin