Äitiysvaatteet

Kiitos Emalje tuolla aiemmin vinkkaamasta liivikaupasta. Laitan talteen ja tilaan taatusti, kun tarve on lähempänä. :wink
 
Oisko kellään vinkkiä ku mulla on yhet syksyhousut ja yhet toppahousut mitkä menee jalkaan mut ei todellakaan enää kiinni :D Niin mitä vois keksiä et ne pysyis jalassa ettei tarviis vaan taas muutaman käyttö kerran takia ostaa uusia. :D
 
Oisko kellään vinkkiä ku mulla on yhet syksyhousut ja yhet toppahousut mitkä menee jalkaan mut ei todellakaan enää kiinni :D Niin mitä vois keksiä et ne pysyis jalassa ettei tarviis vaan taas muutaman käyttö kerran takia ostaa uusia. :D

Pujota ponnari napinlävestä ja nappiin kiinni. Toimii ns. jatkopalana. :grin
 
Jos niissä on nappi niin hiuspampulasta teet lenkin mihin napin saa kiinni. Moni käyttää tota systeemiä.
 
Olen ostanut pääasiassa nettikirpparin kautta. Koitan päästä vähällä kun ei niitä vaatteita kuitenkaan raskauden jälkeen käytetä. Henkkamaukallaki kävin katsomassa mutta kovin oli tylsää. Yks paita miellytti mutta en raskinu ostaa kun maksoi 30e. Saman paidan löysin sitten hyvin vähän käytettynä nettikirppikseltä kympillä
 
Nyt on ekat äitiysvaatteet ostettu! ML merkin farkut.. Tosin hirvittää ostinko liian pienet (etenkin reisistä) jos tästä vielä turvotaan...
 
Hei, onko kukaan nähnyt mammafarkkuja myynnissä missään niin et ois tuumakoot? :)
Tai siis lähinnä se lahkeenpituus mua tässä mietityttää... :grin Siis yhdet muuten oikein hyvät farkut ostin HM:ltä, mut lahkeet on vähän turhan lyhyet, mut ei kuitenkaan isompanakaan ehkä viitti ostaa, ettei oo muuten liian löysät.
 
Tilasin ellokselta farkut, siellä voi valita joko 78 cm tai 85 cm lahkeen sisämitalla. Meinaa kanssa itellä yleensä loppua lahkeet turhan ylös standardimitoilla.
 
Sain ystävältä Mamaliciouksen kivat leveämpilahkeiset farkut mutta tällaiselle keskimittaiselle töppöjalalle ne on hieman liian pitkät, auttaa kun taitan lahkeen kerran ylös. Muuten tosi ihanat tykkään ja voisin mieluusti hankkia toisetkin Mamalicioukset.

Muuten äitiysfarkkuihin liittyen tilasin H&M:stä mustat pillimalliset mamafarkut ja ne on ihanat :happy:
 
H&M ltä tuli tänään paketti äitiysvaatteita, kohtuuhintaisia oli ja varsinkin paidat ihania , täytyy vielä masua kasvatella että raaskii niitä käyttää :) housut varmaan jo lähtee käyttöön ja äitiysalushousut, aah miten ihanat jalassa , niitä täytyy varmaan lisää ostaa kun pääsee kauppaan :)
 
En tiedä onko foorumilla lupa myydä mutta täällä olisi myynnissä mamalicious kapeat tummansiniset farkut tuumakoko 26/32. Kerran päällä olleet ja oli ne sitten kuintenkin liian pienet Edullisesti lähtee, laittakaa yksityisviestiä jos kiinnostaa.

Jos myyminen oli kiellettyä, pahoittelut, voin poistaa viestin.
 
Saa myydä, laita tuonne myynti palstalle kans ilmoitus :) mulle aivan liian pieni koko =D
 
Mä olen tilaillut H&M:ltä housuja ja mekkoja ja on kyllä ollut kivoja. On lisäks edullisia niin ei haittaa ostaa useampia :) Paitoja en kauheesti osta koska varmaan aika pitkälle menee omat paidat päälle. Uudet jumppatrikoot oli hankalinta löytää mutta yhdet ostin stadiumista ja yhdet hennesiltä ja kummatkin on sellaisia että voi käyttää raskauden jälkeenkin.
 
Takaisin
Top