Äitiysvaatteet

Mulle tuli nyt Zalandolta se täällä aiemmin vinkattu Jojo Maman takki. Siinä on se lisäkiila. On kyllä kätevä. Nyt menee vielä ilman, mutta mahtuu varmasti loppuun asti kun sen lisäosan laittaa. Muutenkin on kiva ja saa kiristysnauhoilla kiristettyä ihan inhimilliseksi. Alennuksen jälkeen hintaa jäi vähän alle 100€.

Talven juhliin tilasin myös mekon sieltä.
 
Bongasin espritiltä aivan ihanan neuletunikan :) harmi vaan ku raskautta on kolmisen kuukautta jäljellä niin en viitti sitä varten ostaa 70euron paitaa =D seuraavaks pitää ostaa imetysvaatteita.
 

Liitteet

  • 1449264262637.jpg
    1449264262637.jpg
    41 KB · Katsottu: 69
Oon jo vähä kattellu imetysmekkoja. Jonku minkä sais ristiäisiin päälle ja äitienpäivänä. Mamaliciouksella on nättejä mekkoja :)
 
Espritillä on kivoja mammavaatteita :) tosi nätti tuo ! Toihan menee ihan hyvin raskauden jälkeenkin mutta imetyksen aikana ei kyllä ehkä kauheen kätevä.. :sad001
 
Mä oon miettiny jo pitkään imetysmekkoja.. Jos imetys onnistuu kivasti niin imetän vielä miehen siskon häissä niin sinne sitten tarttis hommata mekko. Ja tietenki ristiäisiin... :D
 
Onko kukaan käyttäny masutuubia? Mulla on yks ja oon kokenut sen ihan turhakkeeks :D pari kertaa oon kokeillu päälle ja en ymmärrä sitä ollenkaa..
 
Mä oon yrittänyt ymmärtää mikä sen tarkoitus on, mutta en oo ostanut itselle :D
 
Sitten kun maha on tosi iso, se saattaa alkaa pilkottelemaan jo äitiyspaitojenkin alta ja masulle voi tulla kylmä. Jos siis housujen vyötärö ei peitä mahaa. Mutta empä minäkään muuta tarkoitusta ole keksinyt :)
 
Onko kukaan käyttäny masutuubia? Mulla on yks ja oon kokenut sen ihan turhakkeeks :D pari kertaa oon kokeillu päälle ja en ymmärrä sitä ollenkaa..
Mä oon yrittänyt ymmärtää mikä sen tarkoitus on, mutta en oo ostanut itselle :D
Itse käytin masutuubia imettäessä. Ei tarvinnut imetyspaitaa kun nosti vaan paidanhelman ylös ja tuubi suojas höttömasua :D
 
Onko olemassa äitiystoppahousuja? Ois varmaan aika kivat loppuraskaudessa ja heti synnytyksen jälkeen ulkoillessa. :)
 
Mamaliciouksella on! :) 40€. Zalandolla ja mamalicioksen nettisivuilla ainaki oon nähny.
 
Minä ostin just nuo Mamalicious-toppikset kirpparilta, oon tykänny. Kovin paksut ei kyllä ole.
 
Kävin tänään ostamassa tukivyön, toivottavasti siitä olis apua kun huomenna meen töihin. :)
 
Ideaparkissa on ainakin Name it niminen kauppa jossa myydään ainakin noita Mamalicious-vaatteita.
 
Kääks, käytiin ostelee koko perheellä tänään. Eikä edes minua pahasti flunssaista pidätellyt mikään, kun näin Name it:in äitiys/imetysvaate/raskauden jälkeen vaate alet!! Satanen meni, että hujahti. Sain monta ihanaa vaatetta! Näkyy olevan nettikaupassakin alet. :D
 
Takaisin
Top