Äitiysvaatteet

Oon joutunu rullaamaan h&m:n housuista tuon vatsan päälle menevän trikoo osan vatsan alle, se puristaa jo vatsaa niin paljon että on raskasta hengittää :eek: ja tän vatsan pitäis vielä tästä kasvaa :D
 
Täällä sama juttu. Äitiyshousut jääny jo kaappiin ja legginsseillä mennään toivottavasti loppuun asti :D
 
Legginssit on niiiiiin mukavat, suunnittelin hankkivani vielä toiset joilla hiihtelen loppuun asti :D muutenkin tuntuu kivemmalta pitää nyt mekkoja, vedin farkut jalkaan ekaa kertaa viikkoon ja ei tunnu yhtään niin mukavilta :)
 
Äitiyslegginsit on ihanat! Mä ostin joskus rv12 varmaan H&M ja yhä mahtuu eikä purista. Ja nää ei oo sellasta sukkahousutyylistä kangasta vaan kunnon kangasta trikoolegginsit :)
 
Äitiyslegginsit on muuten ihanat mut mulla ainaki pesun jälkeen löystyy tosi nopeesti käytössä ja sit saa taas heti pestä ne. Mut ei purista eikä ahdista :)
 
Ostin nyt tämmöset hennesin äitiyslegginsit. Nää on taivaalliset :D
 
Mulla on kolmet äippäleggarit ja ne onkin ainoat mitä käytän :D parit mammafarkutkin löytyy, muttakun ei ne oo niin mukavat jalassa :D

Jotenkin on ollu rentoa kun on ne muutamat vaateyhdistelmät mitä voi käyttää niin eipä oo enää ollu vaateongelmaa aamusin :D
 
Pitää kanssa ostaa äitiysleggarit! Tavallisesti käytän äippäfarkkuja mutta kotona vaihtuu nopeesti lökäreihin. :p
 
Nää oli mun lempparit :) ,
 

Liitteet

  • 1452845185111.jpg
    1452845185111.jpg
    43.9 KB · Katsottu: 64
  • 1452845195803.jpg
    1452845195803.jpg
    41.6 KB · Katsottu: 64
Mulla on kans alkanu ahdistaa nuo mammahousut :sour: Ne oli toooosi mukavat viel kuukaus sitte mut ei kyl enää.....Pitää varmaan uhrata pari senttiä legginseihin nyt kun ilmatki lupas lauhtua :) tanpit aika ihania on! :p
 
Mä käytän kotona ihan omia tavisverkkareita, kun ne jättää masun alle, niin eivät kiristä lainkaan. Mut suurin osa äitiysvaatteista on jo käynyt pieneksi eikä enää viitsisi ostaa uusiakaan, kun viikkoja ei varmaan enää jäljellä ole kovin montaa (rv 32+3).
 
Itse ostin L koon toppahousut jotta mahtuisivat loppuun asti. Paskanmarjat! Saa kokoajan nykiä ylös. Trikoo osa tulee mahan päälle osittain, ja kangas osa puristaa nappi aukikin..
 
Joo, kyllä ne näin loppuajasta tuntuu ahistavan nuo mammavaatteet ja ihan tavan gollege tai muut isot lökärit toimii parhaiten :)
 
Minä ratkaisin tuon housujen valumisongelman niin, että käytän kaikkien ulkohousujen kanssa henkseleitä! Ihan tavan housuja ovat, ei äitiysmallistoa. Eihän tällaisen pyöreän mahan päällä pysy mikään liukas, mutta henkselit toimii!
 
Minä ratkaisin tuon housujen valumisongelman niin, että käytän kaikkien ulkohousujen kanssa henkseleitä! Ihan tavan housuja ovat, ei äitiysmallistoa. Eihän tällaisen pyöreän mahan päällä pysy mikään liukas, mutta henkselit toimii!

Hyvältä kuulostaa! :)
 
Takaisin
Top