Äitiyspakkaus?

Mä suunnittelin jo että jos ei meinaa vehkeitään näyttää ni käyn lenkillä sairaalan käytävällä että sais vaihdatettuu vauvalla asentoo :D viimeks ku vaaveli ei halunnu vaihtaa asentoo ni ultratäti "tökki" sitä sillä ultrauskapulalla, jos sen tekee nyt ni voipi olla et pissaan housuun (tunnin välein pissahätä ja heti vessasta poistuessa tuntuu että vois käydä uudestaan). Myöskin hölkkääminen aiheuttaa akuutin pissahädän o.O :D

Meillä viikon päästä ultra. Toivon, että näkyis sukupuoli. En tosin vaatteiden takia, ku ei se varmaan niihin kauheesti vaikuta, ainakaan mitä ite hankkii. Mut ois vaan kiva tietää. Ainakin sitä on kiva ajatella tässä ultraa odottaessa, niin ei ehi miettimään, onko kaikki hyvin vai jotain hullusti.

Mä taas toivon ettei se ultraaja vahingossa möläytä kumpi sieltä on tulossa. :grin Täytyy varmaan sanoo heti, ku ovesta astuu sisälle, että ei haluta tietää kumpi on tulossa! Mun tutulle on käynyt molempien kohdalla niin, että ultraaja on vahingossa sanonut tyyliin, että ihan terveen oloinen tyttö täältä on tulossa. Ei sekään kiva ole, jos ei halua tietää. :meh:

Tulin tuolta elokuisista huikkaamaan, etta taalla on kans yks ulkosuomalainen, joka olisi kiinnostunut vaihtamaan aitiyspakkauksen kateiseen rahaan jos joku ei sattuisi pakettia itselleen haluamaan. :wink

Mä muistan vielä, kun pienenä käytin äitiyspakkauksesta vuonna -88 saatuja prinsessapikkareuta, sellaset valkoset missä on pitsihörhelöt pepussa :) Tai ainakin äiti sanoi, että ne oli pakkauksesta :D Vaippamahtuviksi tehtyinä sopi mun jalkaan vielä leikki-ikäsenäkin, tosin muistan myös, että ne alko kiristää reisistä, heh :) Sellaset jos löytäisin, niin heti ostasin tytölle :love017

Voi voi.. Käyköhän tässä nyt niin, että minun tuleva lapseni on se joka joutuu sitten kerhoissa ja tarhoissa häpeämään vaatteitaan kun äiti ei osaa huolehtia että onko ne tarpeeksi kivoja ja nättejä :D

Minulle käy mikä vaan pakkaus, olen jotenkin tosi ummikko kaikessa vauvatavarassa, kun lähipiirissä ei ole vauvoja tehty ja itselle tulee ensimmäinen. Värillä ei ole niin väliä, saahan sitä sitten itse ostaa niitä omaa silmää miellyttäviä juttuja. Katselin jostain iltapäivälehden kuvista paketin sisältöä, ja mietin joistain osista että "jaa.. Mihinkähän tuota sitten tarvitaan...". :P

Voi lapsi raukkaa! :D

Jebsu, mä olin aina pienenä ihan hirveen näkönen. Esim.tarhakuvissaan sisko aina näteissä vaatteissa ja mä kaikenmaailman riemunkirjavissa, ruudut, raidat ja pallot sekasin. Olin ja oon edelleen sellanen, et tosi monet materiaalit, saumat ja nypyt kutittaa, enkä oikeen suostunut pukeen mitään päälle. Siskon ja serkkujen vanhoja vaatteita oli kuitenkin isot kasat, niin äiti aattel, että turha mun kanssa tapella ja sain valkata aina vaatteet ite.

Ilmeisesti onkin ollut mulle tosi vaikee juttu ne vaatteet, koska edelleen muistan jotain tiettyjä vaatekappaleita, jotka on täytynyt johonkin juhliin pukea ja joissa saumat tai kangas on tuntunut pahalta.

Edelleenkin kyllä iso kriteeri vaatehankinnoissa on, että on pehmee ja mukava. Ja edelleen käytän kaikkea tosi värikästä. Toivottavasti vähän paremmin osaan niitä värejä ja kuoseja yhdistellä, ku silloin pienenä.

FBssä on äitiyspakkauskirpputori jossa myydään osia pakauksista tai koko pakkauksia.

Meillä otetaan ehdottomasti äitiyspakkaus. Haluisin mieluummin tämän vuoden pakkauksen, eli hakemuksen laitan vasta ihan viime hetkillä... Mut viime vuodenkin kelpaa. Odotan kovasti vauvatavaroiden paikalleen laittoa, mut meillä tääl remontti menossa, ni joutuu odotteleen...

Kunhan ensimmäiset hakijat laittaa hakemukset vetämään ja saatte pakkaukset, niin kertokaahan täällä et kumman vuoden pakkauksen sit saitte :) Itse vähän tuota hakua varmaan pitkitän, että saisin sen tämän vuotisen pakkauksen ;)

Nyt kun kattelin videolta tuota uutta pakkausta niin se alkokin jotenkin näyttämään paremmalta. Mutta toisaalta en malttais oottaa että sais sen pakkauksen niin tekis mieli jo hakea, tuli sit kumpi tuli. Mutta jotenkin haluais optimoida, että kun tuollasen setin saa niin sitten tulis kanssa hyödynnettyä sitä mahdollisimman paljon, niin tottakai haluais sitten mielekkäitä kuoseja ym. Ja en yhtään tiiä miks ees mietin tätä näin paljon kun ei mulla alunperin ees ollu mitään väliä/hajua mistään, oisin vaan onnellisena ottanu vastaan sen mitä annetaan jos en ois eksyny tutkimaan noita pakkauksia. :D Noh, kai se on vaan plussaa jos äitiyspakkaus on ainoo mistä joutuu stressaamaan...?

Ja Jebsu, en usko että ne lapset siellä tarhassa kauheesti toistensa vaatteita kattelee, eiköhän niillä oo parempaakin tekemistä. :) Ja vaikka esim. ite tykkäänki etsiä kivoja vaatteita ja mahollisuuksien mukaan mätsätä niitä niin ei tosiaankaan tulis mieleen arvostella muitten lasten vaatteita, eiköhän se oo tärkeintä että on puhdasta ja suht ehjää yllä. Kaikki muu on vaan ekstraa johon voi käyttää aikaa jos ei oo muuta elämää niinkuin mulla tällä hetkellä. ;) Totuuden hetki iskee sitten kun se vauva on täällä ja puklaa ne kaikki hienot mätsätyt vaatteet monta kertaa päivässä. :P

Mie ajattelin jo ihan alussa, että otan pakkauksen, koska siinä kuitenkin kaikkea tarpeellista tulee ja se on vähemmän sitten itse hankittavana. :D
Viikko sitten sain raskaustodistuksen ja laitoinkin jo hakemuksenkin menemään. Vaikka toisaalta olis kivempi saada se 2015 pakkaus (sen nännirasvan ja kuumemittarin takia nyt ainakin ja sen puvun, jonka saa pussiksi), niin en mä kauheasti pety, että sitten ko päätös tehdään, jos ne lähettääkin sitten sen 2014 pakkauksen. Katselin googlaamalla kuvia siitä, eikä siinä mielestäni mitään vikaa ollut, kivan värisiä vaatteitakin. Kyllähän se värimaailmaltaan se 2015 pakkaus miellytti enemmän mun silmiä, mutta mä olen onnellinen että ylipäätään tulee koko pakkaus, oli sitten kumpi tahansa! ^^

Kyl taidan laittaa hakemuksen huomenna menemään samalla ku äippälomaaki haen, tuli sitte vanha tai uus pakkaus :P tärkeintä että sen saa! Ja ne ällöt retrovaatteet voi modata jotenki jos ei muuta, musta tuntuu että ku esikoinen on sylissä ni en edes tajua millasia vaatteita sille puen vauvahuumaltani :P

Haluaisin kyllä sen uuden pakkauksen, sain neuvola-ajan perjantaille ja lähden sopivasti ulkomaille sunnuntaina, meinaan vaan että jos malttaisin odottaa pakkauksen hakemista :) toisaalta pakkaus kuin pakkaus, vauvaa täällä jo niin odotetaan maailmaan :)

Jebsu, samaistun niin sinun kirjotukseen, en osaa ollenkaan kyseenalaistaa noiden pakettien eroja, musta ne kaikki vaatekappaleet kaikissa paketeissa näyttää tosi hyviltä :D yleensäkki kriteereinä vaatteille mitä on nyt jo saatu paljon sukulaisilta on vaan että ovat puhtaita ja siistejä. yritin kaupassa hipelöidä poikien vauvanvaatteita ja saada shoppailufiilistä mutta ei, ei onnistu. ei tuu sellasia "vooi tuo on pakko saada kuinka ihana ja söpö namnam.", katon vaan että siinäpä toimivan näkönen ja tuossahan kivasti noi nepparit ym. en saa itelle vielä ollenkaan semmmosta hössötystä päälle.. vähän huvittaakin kun sukulaiset miettii pää punasena että kelpaako tämä teille ja katoin et voi kun ois lastenrattaat, hyvät on muttaku kuomu on väärän värinen että ei se varmaan teille ym. eihän niitä käytetä ku pari vuotta :D

tilattu täälläkin, onko se nyt sellanen aika et voi tulla kumpi vaan? vai onko viimevuotinen?

Takaisin