Äitiyspakkaus?

mamabel88

Sukkela juttelija
Heinäkuunmammat 2015
Toukokuun äidit 2019
Elokuiset 2024
Meinaatteko ottaa pakkauksen vaiko rahana? mitä mieltä 2014 pakkauksesta?me otetaan kyllä pakkaus, mutta haluisin nähdä 2015 vuoden, milloinkohan tulee esille?
 
... niin ja jakeleehan ne 2014 pakkaukset alta pois ennen uusia:)
 
Aion ottaa pakkauksen. Odotan ainakin siihen asti, että uusi julkaistaan ennenkuin tilaan. Yleensä on muistaakseni alkuvuodesta julkastu, lapsimessuilla muistaakseni?
 
Niinpä Zeni onkin! mulla vaan kävi niin että sain -08 pakkauksen kun neiti kesäkuussa -09 syntyi:/ milloinkas olikaan viimiset hetket laittaa hakemusta?
 
Mäkin sain viime vuoden pakkauksen vaikka typy on viime kesäkuussa syntyny :/ Tai oikeestaan sain sellasen paskan (anteeks) sekapakkauksen, jossa oli uudesta ja vanhasta sekasin juttuja. Kaikki rumimmat ja tyhmimmät :angry3 Oliks se 2kk ennen laskettua pitää hakea? Mä en muista, kelan sivuilta varmasti selviää :)
 
Mä otan pakkauksen. Koen että siitä on enemmän hyötyä meillä kuin tuosta rahasta. :)
 
Luulen, etten hae pakkausta, vaikka periaatteessa haluisin. Meillä on vaatteita niin tolkuttomasti (reilut kolme jätesäkillistä kokoa 50-74) ja sit KOLME niitä äp-toppahaalareita ja vanupukuja. Ja niitä kylpymittareita sun muita ei toista kappaletta tarvii. Ja siis oon ite ottanut viimeks pakkausen ja se oli tosi hyvä ja suosittelen sitä jokaiselle! Ihana sitä oli hypistellä viimeks ja kuvitella vauva niihin vaatteisiin. :)

Ja huhtikuisena sain sen 2012-2013 pakkauksen, millä ei ollut mitään merkitystä. Hain sitä heti kun vaan pysty ja se tuli jo joulukuussa 2013. Samat kuteet niissä aina on. (toi on kuitenkin ETUUS, jonka sisällöstä mun mielestä on turha valittaa. Muualla maailmassa ei ees tota pakettia jaeta ja täällä Suomessa kehdataan valittaa sen pakkauksen värimaailmasta.)

Yks vaihtoehto olis tietty ottaa pakkaus ja myydä se sit koskemattomana eteenpäin. saa nähä, en nytkään oo mitään pieneks jääneitä ja turhia kamoja saanut myytyä, varmaan käyn vaan jostain keräyslaatikon luukusta niitä tunkemassa eteenpäin.
 
Aion ottaa pakkauksen ja oikeestaan toivon, et saisin sen tän vuoden pakkauksen, kun se on tosi kiva :grin. Vaikka eihän sitä tiedä, mitä kaikkea ihanaa siinä ens vuoden pakkauksessaan on....
 
Mekin otetaan pakkaus. Esikoiselle kans otettiin ja vaatteet siitä jäi kyllä vähälle käytölle mutta se ihana siilimakuupussi oli aivan ykkönen:Heartred Säästän laatikon ja sinne makuupussin ja semmoset lempparivaatteet saa sitten joskun lapset ne itselleen ja mahdollisesti omille lapsilleen :)
 
Otettiin esikoiselta ja nyt ei oteta enää. Toppapukua ei voitu käyttää, oli aivan liian iso ekan talven ja toka talvena ei mahdu enää päälle :sad001 Ainoa oikeesti kiva juttu oli toppatumput, toppapeite ja itse laatikko :)
 
Mä kysyin mieheltä et otetaanko pakkaus vai rahana niin kysy että ai saako sen valita :) Päädyttiin sit et rahana ja ostettaan sillä sitä niitä vaatteita ja tarvittavia ku esim jos pakkauksessa on niitä kestovaippoja niinku 2009 pakkauksessa niin ei ole tarvista meille. Tietty siellä on jotain nättiä mut käydään ostaa sit vaik tammikuun alennusmyynneistä tai kesällä :)
 
Minust se 2014 pakkaus on aika kiva! Tietty ei voi tietää millanen seuraava on. Aiotaan ottaa :) kahden ekan kohdalla en ottanut kun saatiin niin paljon kaikkea..nyt haluun ihan vaan siksi etten oo sitä ikinä ottanu. Makuupussi ja tumput on tosiaan ainaki käytännöllisiä..ja villahaalari ym. Menisköhän se toppapuku esim.kevättalvella ku on niin iso??
 
Kyl mä uskoisin että keväällä menee puku, niin ainakin meidän kesäheinän kanssa kävi:) muistaakseni se kevytvanupuku on aika pieni? menisköhän alkusyksystä.. jännää:p
 
Meillä synty huhtikuussa ja jo kesällä käytettiin sitä vanupukua kylmemmillä keleillä (mm. heinäkuun eka viikko, kun sato tyyliin räntää). Se on muistaakseni 70cm. Nyt 8-kuisena alkaa olla pituudesta jo nafti ja meillä on varmaan aika keskikokonen tyttö. Toppapuku on nyt käytössä, se on 68-74cm ja pituudesta menee justiinsa. Jos hujahtas pituutta nyt, niin sit pitäs lopputalveks ostaa isompi puku. Onneks kasvu tässä kohtaa jo vähän talttuu.
 
Ehdottomasti otetaan äitiyspakkaus. Minä taas toivon etten saa sitä tän vuoden pakkausta, kun musta se on aika ruma. :D Ei pahalla. :) Mutta vaikka ne oliskin rumia, niin otetaan joka tapauksessa. :)
 
Mä oon aatellu ton äippäpakkauksen niin että hienoa että meillä on mahdollisuus semmosseen etuuteen ja toki otetaan vastaan mitä annetaan MUTTA jos koen 2015 enemmän silmää hiveleväksi niin pyrin saamaan sen, ajattelen niin että 2014 pakkauksessa on jonkin verran sellasta vaatetta joita en vaan värimaailman puolesta tule käyttämään, joten jos 2015 on mui bien niin onhan se ekologista että vaatteet tulee käytettyä. ugh! olen puhunut.
 
Olisipa kiva, kun tulis jo kuvat siitä ens vuoden pakkauksen sisällöstä :smiley-bounce012. Mie tykkään hirveesti siitä Aappa-makuupussista mikä on täs vuoden pakkauksessa, mut toki jos ens vuoden on paljon kivempi, niin yritän saada mielummin sen, ihanaa jokatapauksessa saada se pakkaus :Heartbigred.
 
Takaisin
Top