Äitiyspakkaus?

Voi apua, oonks miä ainut kenen mielestä lähes kaikki vaatteet oli (niitä valkoisia perusbodyja lukuunottamatta) ihan kamalia?

Mää voisin ottaa sen pelkän laatikon (ja ehkä makuupussin), mutta eipä kannata sitä varten tilailla :D Jos joku oululainen ottaa 2015 pakkauksen ja ei tarvi laatikkoa, niin mää voisin ostaa sen!

Edellinen äitiyspakkaus jäi tosi vähälle käytölle kun vaatteet oli sopiva ihan vääriin aikoihin :( Esim. se toppapuku oli ensin aivan liian iso ja sitten ei kesän jälkeen mennyt enää päälle...Huonoa tuuria siis.

En mäkään noita kaikkia välttämättä kaupasta valitsisi, mutta oon älyttömän positiivisesti yllättynyt kun vertaan siihen viime vuotiseen pakettiin. :D

Tosi kivan näkösii vaatteita, haalari oli etenki ihanan värinen ja ne pöllökuosit :). Värit sopii ehkä paremmin pojalle, tai miksei tytöllekki, mut en taida pakkausta ottaa kun poikamaisii vaattei löytyy ennestäänki niin paljon, ni ois kiva hankkii tulevalle tytölle jotain oikeen tyttömäistäki :Heartred. Ei viitsi ihan liikaa vaatteita haalia kun harmittaa jos jää käyttämättä. Makuupussistakin tykkäsin.

Ainoot mistä en ehkä tykänny oli nuo ruskeeraitaiset :)

Olihan siellä aivan ihania vaatteita ja kuoseja, mutta varmaan otetaan rahana. Esikoisen pakkauksesta on paljon vaatetta tallessa, siksi kallistutaan rahan suuntaan.

Ihana tuo uus pakkaus. Mielestäni paljon hienompi mitä saatiin esikoiselle 2013 vuonna. Täytyy tosiaan hakee mahdollisimman myöhään, että saadaan toi uusi. :rolleyes:

Ihana on tuo uusi pakkaus munkin mielestä. :) Ei vaan tiedetä vielä, että otetaanko. Meillä on kyllä esikoisen vauva ajoilta tallella tavaraa ja vaatetta.

Mä en kanskaan oo ihan ton uuden fani, turkoosi ei vaan oo niin kiva väri mun silmään. Mutta sen otan mikä annetaan, varmaan se vanha tuleekin, kun jo tilasin :)

Meillä varmistu entisestään että ehdottomasti rahana otetaan, kun ollaan saatu melkoinen määrä vaatteita kavereilta. Kestovaippoja ja harsoja on myös ilmaantunut, kuumemittarit ja kynsisakset löytyykin jo.

Äitiyspakkaus on ihan älyttömän hieno juttu, erityisesti ennen vanhaan ollu korvaamaton. Ehkä enää sille ei ole niin suurta tarvetta, kun pääasiassa tuntuu olevan se, onko siinä olevat vaatteet kivan näköisiä. Toisaalta itse en ole omankaan pukeutumisen suhteen kovin tarkka ollut, ja muoti on kirosana, joten ehkä mulla ei ole valmiuksiakaan ymmärtää niiden ulkonäköön keskittymistä.

Äitiyspakkaukseen suoraan liittymättä oon tässä miettiny että meneekö vauva rikki jos sen vaatteissa on jotain vahvoja värejä? Tuntuu että kaikki on niin vaaleaa ja hemmetin hempeää että oksettaa :D

Vähän vielä uumoillaan tota pakettia, todnäk otetaan rahana tällä kertaa, kun esikoiselta jäänyt hirveeeesti vaatteita.. Makuupussi ja pussilakana ihanat tässä uudessa :)

Kivan näköisiä ovat! Tällä kerralla varmaan otetaan rahana, kun vanhasta on kaikki vielä tallella ja käyttökuntoisia ja kai sitä jotain uuttakin tulee ostettua, ainakin, jos uusi tulokas on tytteli...

Ihan totta Harakraah, mutta sellasekshan meidän kerskakulttuuri on kovasti mennyt :) Mulle jotenkin äitiyspakkaus on kyllä paljon enemmän, enkä vois kuvitellakaan ottavani rahana. Tää on kuitenkin ainoa pakkaus, jonka tuun saamaan, (jos nyt elämä menee niin kun on suunniteltu) kun kirjat siirtyy loppuelämäksi tänne ulkomaille. Muutenkin oon jotenkin niin ylpeä Suomesta ja suomalaisuudestani sekä siitä, että tuollainen avustus on :)

Muoks. Täällä kyllä annetaan ilmeisesti $1000 vauvarahaa mutta silti äitiyspakkaus on paljon hienompi asia! :D

Muokattu viimeksi:
Mä en kyllä pitänyt tota pakkausta yhtään poikamaisena. Varsin neutraali, tommosia perinteisen herkkiä vauvavärejä.

Me otetaan pakkaus. Kivan värisiä vaatteita :happy:

Halusin hakee pakkauksen het ku todistuksen saa, nyt joutuu himmailee ettei vaan sais viime vuoden retroällötystä o.O
Muutenki ihan kärsimätön ku tahtois hankkia jo kaikki vauvakamat ja rempata vauvahuoneen - ru vasta tiistaina ja auta armias jos baby pitää haarat kii nii ettei saa mitään tietoo kumpi sielt on tulossa!! :D eihän tieto koskaan varma oo mut ru tiedolla sisustetaan ;D

Halusin hakee pakkauksen het ku todistuksen saa, nyt joutuu himmailee ettei vaan sais viime vuoden retroällötystä o.O
Muutenki ihan kärsimätön ku tahtois hankkia jo kaikki vauvakamat ja rempata vauvahuoneen - ru vasta tiistaina ja auta armias jos baby pitää haarat kii nii ettei saa mitään tietoo kumpi sielt on tulossa!! :D eihän tieto koskaan varma oo mut ru tiedolla sisustetaan ;D
Hih. Meillä joudutaan just tekee kaikki suht neutraalisti ku vauveli päätti istua ihan mamman mahanpohjassa jalat yhdessä. Välillä kyllä kutitteli toista jalkapohjaa toisen varpailla, mutta ei siitä selvää silti saanu. Onneks meillä oli muutenkin tulossa suht neutraali sisustuksen mukaan..

Takaisin