Äitiyspakkaus?

kertokaapa sit heti.. mulle sanottii neuvolasta että ois paikkakunta kohtasta?? mut eks kaikki tuu samasta varastosta?

Joo mieki luin jostain et tulee at samast varastosta ni tuskin on väliä paikkakunnalla

Kela-Kerttu on aikonut Facebook-sivuillaan kertoa kun pakkaus vaihtuu. Vielä ei ainakaan sitä infoa ole näkynyt

Nyt oli FB:ssä että huomisesta alkaen lähtee uudet 2015 pakkaukset jakoon, eli sellainenhan sitten meille näyttää tulevan kun ensiviikolla menee tilaukseen paperin saatua. Jos jollain on käyttämätön apina makuupussi 2014 pakkauksesta ja haluaisi 2015 vuoden elefantti ym pussin niin voisin vaihtaa, mutta vaihdan vaan uuden uuteen eli niin himo ei ole että vaihtaisin uuden käytettyyn. Meille kelpaa kumpi vaan mutta olen "allerginen" tietylle sinisen sävylle ja tuossa fantissa sininen näyttää juuri sille :D

Eli voi laittaa hakemuksen menemään. :) onhan tätä odotettukin :)

Just laitoin hakemuksen menemään äitiysavustuksesta rahan muodossa :) Esikoiselta niin paljon vaatetta ja tavaraa, et toiselle pakkaukselle ei todettu olevan tarvetta, rahasta enemmän apua, kun tuplarattaat ym. hankinnassa.

Sitä makuupussia ajattelin kyllä kuikuilla fb- äitiyspakkauskirpparilla, siitä pidin kovasti ja olis ihan kiva, jos molemmilla olis sit omavuotiset pussit, mitkä vois säästää :)

"Vihdoinkin! Kela-Kertulla on mieluinen tehtävä julkistaa, että ensimmäiset uudet äitiyspakkaukset lähtevät postiin tiistaina 24.3! Pst! Tykkäämällä Kertusta kuulet lapsiperheiden ajankohtaisista asioista ensimmäisten joukossa myös jatkossa!" Näin oli Facebookin Kela-Kertun sivuilla tänään laitettu.

mä luovun tosta uudesta makuupussista sitte ku saan pakkauksen että jos jotaki kiinnostaa :) en paljon pyydä.. kuha pöäsen eroo.. saa tarjota!

Jeee huomenna siis hakemus menemään! (Säästelin sen tekemistä sittenkin, kannatti kun -15 pakkauksen tahdon! :) )

Ma taalla taas kuokin ja muistuttelen et jos joku ei itse tahdo aippapakkausta, niin mulle saa tarjota rahaa vastaan. :)

Kelan sivuilla oli joku arvio tai keskimäärä käsittelyajasta, ja jos en ihan väärin muista niin äitiysrahat/-avustukset kohdalla oli jotain kolme viikkoa tuo missä ajassa pitäisi tulla päätös.
Mä täällä mietin, että pitäisikö se raskaustodistus sittenkin toimittaa paperisena(kin), vaikka jo kuvana sähköisesti laitoin liitteen? Että toimiihan se? Ei ole enää toista kertaa koitettu soittaa Kelastakaan.. Kai ne kyselisi perään? Vai kyselisikö?

Takaisin