Äitiyspakkaus?

Mä kans olin ottamassa rahat, mut toi uus pakkaus on kyl musta tosi ihana! :) ...miksei pakkausta, kun ei toi 140€ oo kyl mitään...neljäs toppapuku...

Tykkään tykkään TYKKÄÄN :happy: Mitä enemmän tota kattelen, niin sitä miellyttävämpi on. No, haalarista en niin välitä, mutta ei ne muutkaan oo mun makuun olleet, ja -14 pakkauksen makuupussi oli kivempi, mutta on toikin tosi hauska ja ihanan värinen! Turkoosia vois olla vähemmän, niin kiva väri kun onkin, mutta mä en halua tytölle niin paljoa sitä pukea.
Hyvät uudistukset tuo kuumemittari ja nännirasva :)

Ystävä soitti töihin ja sano heti, että nyt on teiän tyylinen äitiyspakkaus. Oli pakko käydä koneella kattoos ja ah, ihana!! :) <3

Mie katoin alkuun et en yhtään tykkää tuosta makuupussista, mutta nyt sekin alkaa miellyttää silmää!

Vaatteet oli tosi kivan näköisiä! Kivoja värejä ja kuoseja! Etenkin verrattuna 2013 pakkaukseen, siinä oli kiva pussi ja kevyttoppis, muut ei yhtään miun mieleen.

Tykkäsin kanssa. En oikeen osaa päättää kumpi on kivempi, tää vai edellinen. Saadaan vasta parin viikon päästä se todistus, millä sitä pakkausta voi hakea, mut ei oikeastaan väliä kumpi saadaan. Piti siirtää sitä neuvola-aikaa kun aika äitiyspolille samana päivävä ja aikasemmin ei saanut aikaa. Toivottavasti nyt sinne asti päästään.

Kertokaahan, kun haette ja saatte pakkauksen, että kumman saatte?

Voi miten sieviä vauvan vaatteita yms. Nätti on tämän vuoden pakkaus ja tarpeellinen tulevalle esikoiselle! :oops:

Tykkän, ja pilvi vaippa on yks meidän suosikeista, tosin en oo tähän mennessä tykänny noista "yhdenkoon" vaipoista mut ehkä toi on hyvä :)
Ihana et tulee sellanen puku minkä saa pussiksi. Ja muutenkin värit oli kivat. Ainut mikä oli edellisen vuoden pakkauksessa parempi oli se makuupussi, mutta toikin on nätti :)
Eli haen vasta kun joku turkulainen sanoo saaneensa uuden paketin :D

Tykkän, ja pilvi vaippa on yks meidän suosikeista, tosin en oo tähän mennessä tykänny noista "yhdenkoon" vaipoista mut ehkä toi on hyvä :)
Ihana et tulee sellanen puku minkä saa pussiksi. Ja muutenkin värit oli kivat. Ainut mikä oli edellisen vuoden pakkauksessa parempi oli se makuupussi, mutta toikin on nätti :)

Kuinka moni teistä joilla ennestään on jo lapsi, aikoo uuden pakkauksen tän tulokkaan kohdalla ottaa? Itse puntaroin kovastikin pakkauksen tarpeellisuutta, enkä oo vielä osannut päättää..
Esikoisen kohdalla käytettiin kyllä isoa osaa laatikon sisällöstä, mutta onhan siitä ne edelleen jäljellä ja käytettävissä uuden vauvan kohdalla myös..
Ja onko jollain kokemusta, jolla ennestään kesävauva, että oliks tuo toppahaalari talvella sopiva? :grin Meilläkin kun sen käyttö lokavauvan kanssa jäi.. ..ja
nythän se ois senkin puolesta kätevä kun saa pussiksi.. Ja kuumemittari on jokatapauksessa ostettava oma ja harja ja ja.. :rolleyes:

Kalaäiti & Kyytiläinen 21+0 *poks* :happy:

http://www.kela.fi/aitiyspakkaus

Huhtikuussa syntynyt tyttö käyttää tota äp-toppapukua edelleen. Mut varmaan on isommalle muksulle jo tiukka. Meillä tyttö siis ehkä just 74cm pitkä tällä hetkellä. (ja n. 9kg)

äää toi nii ihana pakkaus!!! toivottavasti saadaan toi.. haetaan sitte nahd myöhääm nii paremmmat mahollisuudet ?

Meillä -13 heinäkuussa syntyny tyttö, ekana talvena hukku siihen, lopputalvesta rupes olee hyvä. Tänä talvena jo liian pieni.

Olin eka sitä mieltä et otetaan pakkaus et säästän molemmille niitä omia vaatteitaan ym mieluisia leluja muistoks siihen laatikkoon, mut kun ei oikeesti tarvita niin ei varmaankaan oteta.. Mieluisimmat vaatteet siitä löytää varmasti paikallis kirpparilta ja kun rahanmenoa on tässä muutenki ku meinaan ostaa uuden turvakaukalon :D eniten tykkäsin siitä keltasesta kokopotkarista ja uudesta toppahaalarista kun sen saa pussiks :)

Ihana kyllä toi uusi paketti <3, toivottavasti ei vaan saada sitä vanhaa, kun pitää hakemus laittaa jo menemään viimeistään toukokuun alussa. Se -14 pakkaus on mun makuun ihan liian retro x[

Mie en tiiä! Kumpi ottaa? En tykkää yhtää uuden vihreistä sävyistä, inhoon vihreetä..

Takaisin