Äitiyslomatekemistä

Wuhuu!!!tuttipullot ja tutit keitelty!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mää kans keittelen tuttipulloja ja rintapumppua justiinsa. Onnistuin myös roiskasemaan kiehuvaa vettä mahalle. Voittajafiilis!!!
 
Mä laitoin kaikki vauvan pikkutilpehöörit ja hygieniakamat koreihin hoitopöydän alle. Alunperin oli ajatus, että oltaisiin muutettu ennen vauvan syntymää, mutta ei tää asunto sitten mennytkään kahdessa kuussa kaupaksi niin nyt vasta laitoin nuo tavarat.

Ja nukuin kahdet päikkärit, väsyttää ihan kamalasti edelleen!
 
Käytiin ikeassa. Vitsi et sain sääliviä katseita osakseni! Eikä mulla ees ollut vaikeeta liikkua, vaikka vaappuminen siltä ehkä vieraan silmään näyttääkin. Kannoin osan huonekalu laatikoista autosta sisään supistuksien toivossa, ja ei niiin mitään! Mut tuntuu et häpy repee kahtia.
 
Ilta hommina putsaan loppuun aivan ihanan 1920 luvun kätkyn! :Heartred

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä on TYLSÄÄÄÄ kun mies ei oo ikinä kotona. Mä vaan löhöön tai siivoon eikä kumpikaan oo kauheen kivaa. Mut ainakin kylppäri kiiltää tän päivän jäljiltä!
 
Tänään olikin ompelupäivä ---> yhdet esikoisen ulkohousut lyhennetty viikon pöydällä lojumisen jälkeen (kohta taas kylmenee), yksi välihaalari paikattu 3:sta eri kohtaa, yhdet housut paikattu.
Usein vihaan ompelua - mutta ilman sitä olisi kyllä tullut kalliiksi, jos aina pitäis ostaa uudet kun jostain vähän repeää tms.. :)
Nyt oli fiilis, että ois voinut ommella pidempäänkin mutta esikoinen hieman vaikeutti asiaa ja tossa keittiössä on niiiin hot! Onneksi vielä vauvantulon jälkeenkin kerkeää :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Sit ois ne virkkaushommat odottamassa.. Saunan pesu sekä jääkaappi!
Ja huomenna kirpparille.
Sitten lista on loppu.
Toi rahi vaatii kyllä oikean fiiliksen tai muuten menee pieleen :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mie sain tuttipullot ja tutit keitettyä... Tuli ihan sellanen olo että ei miusta vaan oo tähän, en osaa.
Kiehuvat roiskeet päällä pariin kertaan, näpit palo myös useemmin ku kerran, kuivaustelineen osia uunin ja tiskialtaan välissä, kaks korkkiosaa TIUKASTI kiinni toisissaan ja vettä välissä,meinasin puukottaa ne irti toisistaan mutta turvallisuussyistä jätin minäkin sen puukon käytön ja annoin vaan olla. Ehkä niitä ei tarttee ihan heti.

Ja tätäkö pitäs tehä kohta ehkä päivittäin?!
 
Ei helv.. 5 minuuttia ja tuo kissa ehti jo varastaa yhen tuttiosan :mad:
 
Ja sitte läks se kierreosa. Hienosti alkaa tämä.
Lyyti et haluis toista kissaa :grin
 
Mullakin unohtu levy päälle kun vähän steriloin..Ja ne kamat unohtu kattilaan jotain 30min. Onneks mä otin kattilan levyltä ennen ku se ehti pahemmin kiehua, joten mitään ei kai ehtiny mennä pilalle.. Ei taida mustakaan tulla steriloijaa :grin
 
Ehkä ihan hyvä että mulla on se sterilointilaite. Silti, tuli just mieleen että meidän kämpässä ei vissiin oo palohälytintä. Ei oo käyny mielessä että sellainen voisi edes puuttua kun täällä on ennen meitäkin asuttu mutta se pömpeli, jota luulin häläriksi onkin ovikello :oops:
 
Täytyy varmaan harkita ihan tosissaan myös sellasta munakellon ostoa, onks se munakello? Se mikä soi ihan hemmetin pahaäänisesti sitten kun on mukamas valmista. Meinas mullakii ajantaju mennä että minkä aikaa oli mitkäkii siellä kiehunu ja itteni tuntien se ei oo hyvä juttu :confused:
 
Mä ajattelin tänään tsempata itseni käymään ostoksilla. Listalla siis dödöä, siteitä ja hammastahnaa, että ihan on pakko lähtee itikseen sen takia. Oon niin kiukkunen koko ajan ku oon vaan kotona, mitään ei jaksa tehdä, aina sattuu johonkin mut jos nyt jaksais siellä käydä, jos nyt piristäis edes vahingossa.
 
Kovien lelujen pesupäivä ---> bakteerikammo nähtävästi kuuluu mun odotukseen (normisti pesen lelut ehkä 1,5 v:n välein :D).
Etuna on nyt se, että esikoinen tykkää kylvettää lelujaan, joten se pääsee auttamaan innoissaan mua kun haen sen päiväkodista :)

Sauna edelleen pesemättä ----> ei kiinnosta!
Jääkaappi pesemättä -----> ei kiinnosta.

Raskaana oleminen --------> kiinnostaa vähiten. "Teen nää ja sit voin taas olla raskaana, 5 min. Korkeintaan." Tällä hetkellä raskaana oleminen tarkoittaa mulle kipeimmin sitä, etten pääse juoksemaan omia juoksuja lenkkipolulle, rullaluistelemaan enkä lapsien perään, en voi käyttää kivoja vaatteita, haluan pois omista maailmoistani <----- eniten haluan taas olla läsnä muille, mutta aika vaikeaa kun mielialat vetää miten sattuu, ensin vituttaa, sit naurattaa, sit on viikon kestomökötys kun ei vaan jaksa enää olla raskaana tai joku muu paska syy mitä en vaan ymmärrä itsekään.
Prkl.



Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Meil oli eilen koko päivä löhöpäivä! 12-23 maattiin vaan sohvalla kattomassa töllöä. Pyry käytettiin ulkona kyllä välillä ja mies sai lämmitettyä meille ruokaa. Siinä sen päivän hommat. Tuloksena eilisestä tämän viikon pysyy TV kiinni! Saatais hommia tehtyä TV.n kattomisen sijaan.

Tänään luvassa pyykkien pesua ja viikkausta, lakanoiden ja peiton ompelua haikarakehtoon, verhojen ompelua. Näillä lähtee viikko liikenteeseen! :)
 
Äitiyslomatekemistä: työ! Vauva on 9 vrk vanha ja mulle tulee jo työpuheluita :mad:.
 
Paska päivä: vettä ja räntää tulee taivaalta, vettä pitää juoda kun janottaa ja turvottaa, ilma on yhtä paska kuin mieli, lelujen pesu sai selän jumiin - supistuksia 0.ImageUploadedByVau Foorumi1399296252.029671.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top