Äitiyslomatekemistä

Huah, lyhensin just kahdet shortsit pitkistä housuista itelleni kun ei jaksa kaupoille lähteä!!! Ei näissä hormoneissa vielä mielellään mene koneen ääreen, pää on ihan täynnä vauvaa ja rakkautta :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä kans tänään nöyrryin ja kaivoin mun ehkä 48 kokoiset farkut kaapista ja saksin niistä shortsit. Maharölly menee näihin mukavasti mutta onneks reisiin jää vähän tyhjää.
 
Mulla on ollut kiire äitiyslomalla tai ainakin vauvan syntymän jälkeen. Ensin oli valtava kyläilyrumba, sitten näyttöjen takia siivousta ja nyt ystävillä sekä miehellä on kesälomat ja päivät sekä illat kuluu ystäviä ja sukulaisia tavatessa. Josko tää tästä taas rauhoittuis kun mies menee töihin.
 
Mulla on taas pienen pieni autonlaittokuume nostellu päätään :)
Varastossa oottelis autoon toisenlainen etupuskuri ja paremmassa kunnossa oleva konepelti, ajattelin josko kantas ne tuohon terassille ja tekis vähän pohjatöitä niihin niin sais ne sitten annettua maalaukseen iskälle...Ei tästä kuitenkaan ite taida vielä irtautua mihinkään maalaushommiin, ja vois olla et menis pitkän tauon jälkeen melkoseks opetteluks ruiskumaalaus. Mut hiontahommiahan pystys tekee pihallakin kun tyttö nukkuu.
 
Mäkin haluisin osata rempata autoja! Kun on ajanu melkein koko autoilu-uransa vanhoilla rohjoilla niin välillä tullut vaihdettua suodattimia ja paikannettua öljyvuotoja isän puhelinkonsultaation varassa ja silloin aina miettii et hitsi jos ymmärtäis näistä laitteista enemmän. Kaverini kyllä katsoi mua ihmeissään kun manailin että tarttis alkaa ajovalojen polttimoiden vaihtoon et voiks ne muka vaihtaa itse :D

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon oppinu (teoriassa) tekeen yhtä sun toista autoille, mies kun on autoinsinööri ja ropailee niitä jatkuvasti. Oon siis ollu kuunteluoppilaana. Aina välillä mies pitää mulle testejä, näyttää jotain auton osan kuvaa ja kysyy mikä se on. Usein jopa vastaan oikein :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on automaalarin koulutus. :D
En vaan ole enää vuositolkulla enää ollu tekemisissä noiden hommien kanssa. Joku projekti olis kyllä mahtava!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tuu tänne maalaamaan nuo omegan osat! :grin Sit jos jää vielä kytö tehä, niin yhestä löytyy hitsattavaa ja toiseen autoon vois laittaa tekniikan paikalleen ja ois mulla sit yks mikä on ihan vaan riisuttu kori.... :eek:
Huomaa, että ei oo itelläkään enää muutamaan vuoteen ollu aikaa, paikkaa, kaverii, eikä ihan hirveetä kiinnostustakaan :grin
 
Meidän mies kolaroi viime talvena meidän Golfin lokasuojan, enkä tähän päivään mennessä ole saanut myllytettyä siitä maalinjämiä pois. :D Tosi kaunista kun mustassa lokarissa on valkoisia maaliviiruja..
Olis unelma kun joskus saisi oman autotallin, ei tuossa rivitalon pihassa oikein saa mitään tehtyä, ja mulla ei ole enää ketään tuttua jolla olisi maalaamotilat.

Eipä sitä siis nykyään edes huomaa että jollain tässä taloudessa on autoalan koulutus. Tylsää.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Lelukorihommia, toivon että kuteet jää tähän koriin.. :D Voi sit taas vaik puolen vuoden päästä tehdä uusia hommia!
ImageUploadedByVau Foorumi1406534982.431493.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihmeen paljon automimmejä täällä. Mä osaan kans tankata, lisätä pissapoikaan ainetta, tarkistaa ja lisätä öljyä sekä teoriassa vaihtaa renkaat :wink

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Sama vika spiraali! Oon kerran varmaan vahingossa onnistunut vaihtamaan öljynsuodattimen. Siihen se jääkin! Mulla oli pitkään firman auto ja sillä oli kiva posottaa kun pojat hoiti kaikki pakolliset tankkauksesta lähtien. Nyt oman auton kanssa joutuu miettimään ihan liikaa kaikkea mahdollista kun lähtee ajelemaan. :sad001
 
Mie en tiedä autoista mitään :D En edes omistanut autoa ennen miehen tapaamista :wink Vieläkin oon ehdotellu, ettei se pakollinen ole kolmeen vuoteen..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ja mie en osaa ommella. Enkä neuloa tai virkata. Tai no osasin mie jokunen vuos sitten virkata sellasen pyöreen patalapun kun taas vaihteeks innostuin kokeilemaan.
Nyt ois kyllä iso hyöty siitä jos osais vaikka ommella kaikkee pientä ja sulosta neitille :)
 
Nyt on tullut jonkun verran tehtyä pipoja pienelle. Yritän opetella tossujen teon, ja parit tumput pitää tehdä talveksi. Kivaa ajankulua, harmittaa vaan kun ei enää pysty tekemään omaa tahtia noita. :D
 

Liitteet

  • 1406546377464.jpg
    1406546377464.jpg
    36.3 KB · Katsottu: 24
Mä osaan tankata! Jee! Ja ehkä laittaa pissapoikaan nestettä :grin! Nyt taas pikkuhetki foorumilla ja sitten jatkamaan siivoamista kun on perhana vieköön katsoja tulossa asuntoesittelyyn :) Jee!
 
Mä oon autoasioissa ameeban kans samalla tasolla :D mutta ei mulla oo autoakaan! Muuton myötä saan auton käyttöön ja se on kyllä vähän hurja ajatus!
 
Takaisin
Top