Äitiyslomatekemistä

Voi, eiiiiiiiiiiiiiiii. Kuka on antanut ruualle person Corgin syyä ittesä niin! :sad001 Voi sitä makkara lyllertäjää!
 
Nehä söis kokoajan jos niille vaan antaa! Nehä on toosi persoja ruualle!
 
Mä kävin äkkiä labrassa, kaupoilla (ostin sellaset vero modan ihanat kesähousut mitä mulla on joka kesä ollut ainakin kahdet) ja lounaalla syömässä paahdettua valkosipulikeittoa, NAM! Nyt takas foorumilla ja kohta tulee ystävä kylään.. IIK ei ehdi lukee edes kaikkia ketjuja :eek:


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Blogi päivitetty. Toivottavasti tuo ei nyt aina vie noin paljon aikaa. Kyl mie yritin temppuilla lightroomin kanssa mut en mie vaan tajua. Kai sitä ajan kanssa...
 
Kiitti! :Heartred Sen pitäis olla sit niin mettäläinen. Oon aikasemmin kirjottanu blogia mut siin ei ollu kunnon focusta, mut nytpä onkin! Tontulle omistettu :Heartred
 
Mannaryyni, toinen oli borderterrieri. Sillä elikolla oli kyllä kova otsaluu, mutta onneksi myös suuri sydän.
 
Eikä se sisäsiisteys niinkään, oppiihan sitä tyhmempikin, mutta ylipäätään koiran kouluttaminen jonkinmoiseen rotiin vaatii sen oman energiansa. Haluan olla hyvä koiranomistaja, en sellainen, joka vain heittää välillä palloa ja käyttää korttelin ympäri pissalla.
 
Nii totta. Mie oon vaa päässy helpolla, et yks oppii kaiken kerrasta ja on kyl niin kilttikin, ettei ees pentuna tehny tuhoja :)
 
Ellokselta on tulossa lisää kesähousuja :Heartred caprimallisia mitkä on myös todettu hyviksi. Ja hihattomia paitoja jotka antaa raskausmahan (lue löllönahan) anteeksi :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toi on mun mielestä niin vaikeeta ostaa nyt mitään kesävaatteita kun mistä mä tiiän minkä kokonen tuun olemaan kesä tai heinäkuussa? Tekis kyllä mieli ostaa vaikka mitä mut toistaseks oon tilannu vaan sellasen maxihameen missä pitäs vyötärö joustaa ihan hyvin. Mut housut, nii ei hajuakaan mikä koko sit oon kun vauva syntyy.
 
Ostin vertsun housut yhtää kokoa isommat kuin aiemmin (lantiokin levennyt) mut elloksen housut tilasin samaa kokoa k.aiemmin. Kokeilin tänään normi farkkuja niin kyllä ne jalkaan sujahti, ei vaan mahtunut kiinni :p
 
Kävin paria paitaa sovittamassa kaupassa, ne oli sellasii malliltaan tosi löysiä ja keveitä ja varmaan tosi kivoja kesällä. Mut en uskaltanut ostaa ku ei tiedä et miten ne sit tän raskauden jälkeiselle mahalle laskeutuu... Mies on luvannut mulle shoppailureissun kesäkuussa niin kattelen sit tarkemmin itselle jotain uutta :)
 
Mie en ees uskallakokeilla entisiä. Tää turvotus jaloissa ja lantio levinny älysti..
 
Mä käytän edelleen muuten omia normivaatteita paitsi äippäfarkut on välillä jalassa niin uskoisin et voin ihan surutta ostella saman kokosia vaatteita kun ennenkin. Mä en oo mikään kauheen kireiden vaatteiden ystävä vaan tykkään enemmän sellasista rennommista ja löysemmistä vaatteista niin koon kanssa ei sikskään oo niin justiinsa.
 
Takaisin
Top