Munkin mielestä pitää saada levätä ja nauttia viime hetkistä!
Itse asetin itselleni tavoitteeksi, että vauvaa varten ois tietyt asiat valmiiksi tehtyinä...
Onneks laitoin ne vaatteet jne enne äippälomaa jo, eipähän tarvi niitä ressata. Tällä viikolla meinasin vähän sosialisoitua, saattaa olla vika kerta kun näkee tuttuja ennen vaven syntymistä..
Nanna, minä luulen, että kun vaan tartut toimeen niin se pikkuvaatteitten laittelu imasee sut mukaansa ja huomaat kohta ettet raski ees taukoo pitää
Tai onko sulla joku vauvakuumeileva kaveri? Pyydä kaveriksi! Tai tuleva kummi?
Mulle kelpais joku energia piikki :)
Kävin just nuorimman vasu-keskustelussa ja kolasin autopaikan, nyt veto ihan pois.
Tekemistä olis, mut taitaa olla turha haaveilla muusta kun sohvalla makaamisesta.
Pakkohan se oli testata tuota happyn ohjetta.. Ai että tuli hyvää! Laitoin vaniljakreemiä, kanelia ja siirappia väliin. Onneks ei tullu tätä ohjetta alkusyksystä vastaan, vedin sillon aika monta kaupan bostonkakkua.. Jos ois ollu hyvä ohje, oisin varmaan leiponu & syöny yhen per päivä :D ja oisin nyt 120 kg :D
Nextiltä tilasin→tyttäret valitsi. Täällä ois kaikki pinkkiä jos ne sais päättää :) Ite tykkään beigestä&valkeesta, keltanen, lila, omenanvihree... Mikä vaan väri mikä menee semmosen pienen keijukaisen niityn väreihin
Hei oikeesti! Jos Tirpasta tulee tutinsyöjä niin minä oisin jo yksi asiakas. Yhden ostin kaupasta varuiksi, se kelpasi koska siinä oli pikkulintu (tirppa) ja se sopi tutin väriin
Mutta ite tehty/käsin tehty on aina paras!
Ite en viittis alkaa... mulla on toinen toukkapussi kesken, harsoja värjään huomenna jos oon paremmassa kunnossa. Lenssu alkaa ehkä pikku hiljaa väistyä! Siis keksin koko ajan lisäaktiviteettia. Tekis mieli vielä kolmas peitto neuloa kun löysin niin ihania lankoja... Puhun jo tytöille mitä teen niitten vauvoille kun ne saa lapsia