Äitiysloman puuhailut :)

Täytyy kyllä arvostaa, kun ihminen osaa tehdä käsillään jotn!! nimim. osaan virkata ketjusilmukoita miljoonan putkeen, mutta.......

Mä kävin kattoo tota linkkiä ni siellä oli kyl mahtavia kaikkia... Pöllöjä ja pingviinejä. :) helppo nuo ois varmasti tehä, mutku sitä on heti: emmä viitti enkä mä osaa. Mulla ainaki, siks en vihti ees alottaa... :o

No nyt se alkoi... Puol sukua ja kaverit pommittaa tsemppiviesteillä huomisen takia. En enää tiedä kuka tässä jännittää eniten. Huolestuttavinta on että Uppiksen setä-mies laitto sydämen kuvilla höystetyn viestin ja toivoo että pieni veljenpoika sit kans syntyy jo huomenna niin saavat jakaa saman syntymäpäivän... :eek: Ei mitään paineita mulla tässä ja sillee :arghh::wideyed:

Mä oon tehnyt jotain hyödyllistä tänään. Hyvä minä! :hello2 Oon ollut niin saamaton kaikkien vauvavalmistelujen suhteen, että nyt kyllä aplodeeraan itselleni. Peli on avattu, joten ehkä me saadaan meidän makkari kuntoon vauvaa varten ennen kuin se syntyy.

Pesin ja ja ripustin pari koneellista normipyykkiä, siivoilin ja pesin tytön toppatakin ja -housut sekä kengät, jotka sai vähän osumaa eilisen migreenikohtauksen ykäilystä. Eilenhän toikin ois jo pitänyt tehdä, mutta oli itsellä sen verran kehno olo, että mies sai hoitaa pintaputsauksen ja varsinainen pesu sai jäädä tähän päivään.

Lisäksi sain VIHDOIN itsestäni irti sen verran, että tyhjensin eteisessä olevan lipaston ja kävin läpi sekä uudelleen sijoitin koko sen sisällön. Tuo lipasto siirtyy siis meidän huoneeseen vauvan vaatteiden, vaippojen ja hoitotarvikkeiden säilytyspaikaksi.

Pienimmät vaipat ja vaatteet on nyt tuossa valmiiksi eroteltuina. Pääsevät huomenna pesun ja silityksen kautta lipaston laatikoihin viikattavaksi. :happy:

Siis voi että mä oon iso! Oon kaupoilla pyörimässä ja näin oman kuvani heijastuvan lasista. Meinasin melkein pysähtyy ihmettelee! Ei ihme et ei äitiysvaatteetkaan enää meinaa sopii, legginsit on haaroista revenneet ja mahaa saa vetää sisään et takki mahtuu kiinni. Siis huh huh.. Ilmankos mua autetaan joka paikassa, mitään ei tarvii kaupoissa kantaa kun hlökunta tulee hakee ostokset kassalle odottaa :D

Takaisin