Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, te jotka ootte tehny sitä toukkapussia, niin miten ootte tehny ne 2x4silmukan lisäykset 7cm välein? Alotin siis sillä 100 silmukalla ja nyt oon kojta tehny sen 7cm mutta ei mitään käsitustä miten lisäilen silmukat. Yhden ehkä jotenki osaisin mutta 4 apua!?
Mä tein tälläsen pipon: http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=90113 Tumput tein päästä, sama Novitan Ipana 50g, 100% akryylikerä riitti molempiin ja jäi vielä vähän ylikin.Keksikääs mitä voisin alkaa neuloa/virkata vauvalle? Jotain pientä mutta oikeasti tarpeellista. Tossuja meillä on jo ainakin kahdet ja villasukkia kolmet niin ei niitä. Mulla ois vajaat kerät luonnonvalkoista ja vaaleanruskeaa vauvalankaa. Pipoa vähän pohdin, mutta oisko muita ideoita?
Toi on aika helppo, kun siinä tehään vaan oikeeta koko ajan ja toisessa reunassa lisätään yks ja toisessa kavennetaan yks. Eli ei tartte opetella kuin kolme asiaa: oikee silmukka, kaks yhteen ja yhden lisäys :)Mäki haluun osata tehä tollasia en osaa ja tiiän ettei hermot kestä opettelua nimim. Alulanka palaa 5 sekunnissa