Äitiysloman puuhailut :)

Mun ukolta varmaa lähtee taju ku se näkis sen :laughing001 luin eilen synnytys kirjaa ja se sit kysy multa et tarviiko hänen olla missä siellä salissa. Kysyin et mitä se tarkottaa. Nii et tarviiko kattoo alapäähän sillon ku se tulee sieltä, sanoin et turpaan otat jos sinne meet kuikkii :laughing021 oli toinen melko huojentuneen näkönen, kauankohan se reppana on sitäkin asiaa miettiny :laughing025

Alkaa tuntua siltä että mulla on kohta 2 lasta täällä. Yks poikavauva ja yks 35-vuotias iso pölkkypää :bored: Ja mitä mä sitte teen ku vauva kasvaa?? Mulla on 2 rasavilliä poikaa paimennettavaks... Apua!!! :dead:

No hei joo, sanoin miehelleni et jos ne synnytyssalis kysyy "haluaako mies tulla kokeilee vauvan päätä" ? Ni ei oo sit mitään asiaa mennä kokeileen..

Julkaistaan nyt ekan ä-lomapäivän kunniaksi puuhailun tulosta:
Vähän ois voinu viirata tarkemmin noita mittoja mutta en jaksanu raahata lootaa mukana kun lähin ompelee :)

Liitteet

• nukkupaikka1.jpg
    nukkupaikka1.jpg
    74.8 KB · Katsottu: 41
  • nukkupaikka2.jpg
    nukkupaikka2.jpg
    67.3 KB · Katsottu: 38
Onpa tylsää...tässä alkaa melkein toivoa että pääsis jo synnyttämään. :bookworm:

Sama täälä.. Ja tätä voi jatkua viä viis viikkoo... Äääää... Mitä mää sitte tee.!?!? Lähen laivalle:happy:

Mulla on tää vika kituviikko. Alkaa olla todella levoton oloki. Ei oo tekemistä, ei jaksa lähtee mihinkään ja kipuja on liikaa. Muuta tee ku makaan ja syön ja telkkaria tuijotan päivät pitkät.

Mä haluisin kans jotenki tiätää päivän koska vauva syntyy.. Mua ahdistaa jotenki tämmönen tiätämättömyys. Ja ku oon niin pirun kärsimätönki. Ei se sit haittas vaikka menis yli lasketunki jos vaan tiätäs ees vähä et tällä viikolla vai helmikuun lopus:)

.. ja mulla on pahimmillaan viel yli 7vko ;) Kieltämättä alkaa käydä aika pitkäksi, sitten kun tuo mies viel saikulla niin en saa sen vertaakaan aikaseksi kun en osaa touhuta kun hää on kotona (Yleensä aina keskeyttäny mun puuhailut ja sitä inhoon :D ).

Tänään on tullut puuhailtua niin niin paljon, että nyt on pieni isomahainen ihminen hyvin hyvin väsynyt... Kun sanoin, että tällä viikolla saan Tirpan viimesetkin tavarat paikoilleen niin en tietenkään tarkoittanut tänään. Vaan yritys oli hyvä!

En sit muuta keksiny ni heitin kaukosäätimen sängyn alle. :bored: Olihan jumppa saada se pois sieltä :shifty:

Pieni iltajumppa ei oo ikinä pahitteeks :p pitäskö itekki alkaa viskoo... se voi kyl olla et jää sinne ku meidän sängyn alle ei mahdu ees imurin suulake ni pitäis koko sänky siirtää. Nyt ei ehkä vihti ku kuulostaa tuo mies joka meillä asuu kuorsaavan tossa vieressä :dead:

Mä olen järjestellyt vauvan huoneen kuntoon, makkariin nurkkauksen vauvalle aluks, oon siivonnut keittiön jne mutta jostain syystä en saa aikaseks järjestellä/tyhjentää olohuoneen pöytää! Meillä on suht iso pöytä missä on myös alahylly ja molemmat tasot täynnä tavaraa! Pöydällä on vielä joulukoristeita, kynttilöitä, karkkipapereita, askartelutarvikkeita, pari dvdtä jne ja alatasolla on papereita, lehtiä ja kirjoja... Mä istun joka päivä ja tuijotan tuota pöytää mutta en saa mitään aikaseks! :/ Huoh...

Minä hävitin meiltä olohuoneen pöydän muuton yhteydessä pois siksi, että se näytti aina aivan kamalalta. Siihen kerääntyi tavaraa mikä ei siihen kuulu niin, että pöydästä näkyi vain jalat. Nyt ollaan oltu vuosi ilman eikä sitä kukaan kaipaa. Pikkuveli pitäköön sillä pöydällä mitä lystää ;)

Meiltä lähti kanssa pöytä olkkarista romua keräämästä ku myllättiin täällä. Tilalle laitettiin iso pajuarkku jonka sisään mahtuu hyvin vkonloppulapsen petivaatteet säilöön ja isäntä voi pitää sen päällä kinttujaan ku istuu sohvalla. Kevyt nostaa sivuun siivotessa ja kun Uppis tarvii tilaa leikkimiseen.

Me ei osattais olla ilman olohuoneen pöytää! Ja kun se oon pääasiassa minä joka oon tuohon tavaroita kerännyt... Muiden jättämiä tavaroita siinä on huomattavasti vähemmän. :/ Koitan ottaa tuon tän päivän projektiks! Ainakin ylätason... :D

Takaisin