Mun pöydässä ei onneks oo kuin jalat ja kansi. Sit se on ikävästi mun ja telkkarin välissä niin siihen ei voi paljon ees kasata mitään kun lakkaa kaket toimimasta :)
Mut sit mulla on kyllä sellanen sivupöytä ja kirjahylly... Kuuluuko niitä muka raivata vai, häh?
Mut sit mulla on kyllä sellanen sivupöytä ja kirjahylly... Kuuluuko niitä muka raivata vai, häh?
Onko jollain hyviä vauvantumppujen tai pipojen ohjeita jossain netin syövereissä?
Nyt jos sitä menis ulos kävelylle ennenkuin mennään neuvolaan
Sen verran on puuhaa, että tankkaan tiskikoneen ja laitan tulet uuneihin. 
Piti viedä roskapussi... Omakotitaloasumisen ihania puolia, pöntön kansi oli jäätyny kiinni ja mies tulee kotiin perjantaina. Ensin ajattelin että mä paiskaan sen pirun pussin siihen hankeen mutta sit rupes vilisee mielikuvat variksista, rotista, kulkukissoista ja naapurin koirasta...
Päätin hakea petkeleen portaiden pielestä. On siinä taas ollu näky ku tämmönen pallomahainen kääpiö hutkii itteensä puol metriä pidemmällä rautatangolla roskapönttöä joka on samankokoinen ku minä itte ja puhisee mennessään...
Mutta hei, roskapussi on nyt siellä mihkä se kuuluuki. Ja toki siinä tuli nälkä eli nyt on hyvä syy taas SYÖDÄ välillä...