Äitiysloman puuhailut :)

Mun pöydässä ei onneks oo kuin jalat ja kansi. Sit se on ikävästi mun ja telkkarin välissä niin siihen ei voi paljon ees kasata mitään kun lakkaa kaket toimimasta :)
Mut sit mulla on kyllä sellanen sivupöytä ja kirjahylly... Kuuluuko niitä muka raivata vai, häh?

Mä laitoin kuopuksen kahdeksaan kouluun ja painuin pehkuun. Ulkona -23 :oops:
Jatkan kohta eilisiä askareita...

Meillä pyörii pesukoneet ja kuivausrumpu, muuten pyörin täällä yökkäri päällä kun pienin tuli yllättäen taas kipeeks. Mietin justiinsa pitäiskö toi kirjahylly raivata, kun siihen on jostain syystä kertyny tavaraa mkä ei siihen kuulu. Tai sitten keskityn mun nukkekoti projektiin :)

Keksikääs mitä voisin alkaa neuloa/virkata vauvalle? Jotain pientä mutta oikeasti tarpeellista. Tossuja meillä on jo ainakin kahdet ja villasukkia kolmet niin ei niitä. Mulla ois vajaat kerät luonnonvalkoista ja vaaleanruskeaa vauvalankaa. Pipoa vähän pohdin, mutta oisko muita ideoita?

Niitä on yhdet vaan. Sellaisethan vois kanssa tehdä! Eiköhän noi pari kerää riitä tarvittaessa sekä pipoon että tumppuihin, kun ovat niin pieniä ja söpöjä :Heartpink Onko jollain hyviä vauvantumppujen tai pipojen ohjeita jossain netin syövereissä?

Mulla ei ole mitään hyvää ohjetta itselläkään. Päättelen juuri näitä kahta vaununpeittoa ja jatkan sitten tuota toukkapussia. Jätin sen hetkeksi tauolle kun meinasi hermoon ottaa... Dippapii!
Mutta tumput ja töppöset vois vielä neuloo samaan sävyyn muitten kotiintulotamineitten kans.

Neuvolqs kehotettiin lepäämään, mut päätin kiuitenkin pestä lattiat ja nyt on maha todella kipee :-( onneks esikoinen nukkuu päikkäreitä et saa vähän levätä...

Minä touhusin eilen niin paljon, että tänään onkin sitten ollut veto pois. Tuntuu etten lähde käyntiin!

Happy, täällä ei myös lähe päivä käyntii.. Eilen olin tosissaan töissä, ja tänpäivästen olojen perusteella en oo kyllä enää menossa. Onneks nyt on tullu vaan semmosia kivuttomia supistuksia.. Mut muuten on kyllä ihan vetämätön olo, meni kolme tuntii et sain keitettyy teetä :rolleyes:

Argh, eilinen oli touhun päivä ja sain tehtyä vaikka mitä, ja se on kyllä kostautunut tänään.

Muokattu viimeksi:
Yritän tehdä käsitöitä edes, mutta tuntuu etten löydä hyvää asentoa siihenkään. Ehkä parempi lepäillä vaan. Kävin kyllä happihyppelyllä äsken ulkona, tuo pakkanen vähän terästi oloa.

Oon saanu makaroonilaatikon aikaseks... Äiti soitti ja väitti et tarvis men käymää.. Miksei vois olla vaan 4-seinän sisällä tekemättä mitää:/

:bored: Piti viedä roskapussi... Omakotitaloasumisen ihania puolia, pöntön kansi oli jäätyny kiinni ja mies tulee kotiin perjantaina. Ensin ajattelin että mä paiskaan sen pirun pussin siihen hankeen mutta sit rupes vilisee mielikuvat variksista, rotista, kulkukissoista ja naapurin koirasta...:greyalien: Päätin hakea petkeleen portaiden pielestä. On siinä taas ollu näky ku tämmönen pallomahainen kääpiö hutkii itteensä puol metriä pidemmällä rautatangolla roskapönttöä joka on samankokoinen ku minä itte ja puhisee mennessään... :facepalm: Mutta hei, roskapussi on nyt siellä mihkä se kuuluuki. Ja toki siinä tuli nälkä eli nyt on hyvä syy taas SYÖDÄ välillä...:smug:

Hei, te jotka ootte tehny sitä toukkapussia, niin miten ootte tehny ne 2x4silmukan lisäykset 7cm välein? Alotin siis sillä 100 silmukalla ja nyt oon kojta tehny sen 7cm mutta ei mitään käsitustä miten lisäilen silmukat. Yhden ehkä jotenki osaisin mutta 4 apua!?

Takaisin