Äitiysloman puuhailut :)

Niitä on erilaisia. Meillä sellane mihin voi kirjottaa odotusajasta, syntymästä ja vauva ja kasvu ajasta :)

Tuossa Nalle Puh-versiossa on yks aukeama raskausajasta. Se mistä oon tykännyt tuossa kirjassa on että siinä on paljon kuvia. Sit voi ite päättää haluaako että ne Nalle Puh- kuvat koristaa sivuja tai liimaa päälle valokuvia. :) Tosi monissa kirjoissa on meinaan todella vähän tilaa kuville tai sit on lopussa erikseen tyhjiä sivuja kuville.

Minä söin juuri ennen nukkumaanmenoa ruisleipää ja omenan. Sanoin vielä miehelle, että mulla on aamulla kuitenkin karsee nälkä. Ja tattadaa! Niin olikin. Mikään ei riitä, pohjaton kaivo koko akka.

Oon ollu nyt vimoset 4 vko kotona joululomalla ja saikulla, mut tänää pitäs mennä töihi :'( Ei jaksa eikä huvita, mut ois muutamia asioita, mitkä pitäs tehä.. Onneks tänää on vähä vähemmän kipee päivä, mut voipi olla et käyn tänää siel ja haen sit saikkua loppuajalle. Ens viikon ke alkaa äippäloma :) vähän luulen et ei tuu töistä mitään kun eilisenki makoilin vaan sohvalla ja söin ja silti oli ihan väsy olo koko ajan..

Jaa se ois uus päivä ja uudet kujeet sohvan mutkassa :p Jos aloittas sen vaikka aamupalalla ja foorumilla (niinku tähänki asti) :happy: ja sit vois vähä siivoilla. Saa nähä jääkö suunnittelu asteelle. :p
Olin kyllä suunnitellu meneväni kaupungille, mut taitaa siirtyä toiseen päivään. Mies meni "mun" autolla töihin ku toisessa autossa jäätyny ovet kii ja jos ei pakkanen lauhu ni tuskin saan niitä auki ku siinä ei oo sisätilanlämmitin kytkettynä :mad: Eväätki sillä kiireessä levis eteisen lattialle :laughing001 :rolleyes:

Mun päivä alkoi kauneushoitolassa :) kävin ottaa ripset ja kulmiin värin. Ripsissä ollut 3kk tauko, oi että nyt näyttää hyvältä!! :) Oli kyllä tuskaa makaa 1h20min, vähän välii sai olla vaihtamassa asentoo. Muutama supistuskin tuli, tuntu et koko kroppa tykytti niitten jälkeen, tai varsinkin kaula valtimo..outoo.. Nyt teetä ja pullaa et sais itsensä taas hereille et jaksaa ajaa kotiin! :)

Miss T, mä jo tuonne oireisiin kirjottelinkin, että mulla nousee nykyään sykkeet tosi korkeelle supistusten aikaan. Näytän siltä, että voisin räjähtää :eek:

Mulla on huono omatunto, kun tänään olis ollut neuvolan äitiryhmä ja siellä asiaa synnytysasennoista ja rentoutumisesta, enkä mä jaksa vääntäytyä sinne.. :sorry: nyt mä en varmaan osaa synnyttää ollenkaan :shifty: (huom pieni ironia tässä, mutta vain pieni :facepalm:) Oikeesti, meni niin hermot meidän räksyttävään rakkiin jo heti aamusta, että tuntuu että koko päivä meni pilalle :mad: Illalla taas olis imetysasiaa neuvolassa.

En osaa minäkään enää synnyttää :D
Häpäsen ihteni, miehen ja ennen kaikkee mun siskon joka on lupautunut mukaan ja se on sentään sen työpaikka! Nyt lensi Pepsit nenästä kun pokka petti sitä savottaa ajatellen!

Mä tuijottelen ikkunasta lumenpeittämää pihaa ja mietin että mihkä kohti vois istuttaa pojan kunniaks keväällä puun... Ja funtsin vielä, että mikä puu olis kiva. Omenat saa kyllä pojan ihan villiks, mutta meillä kasvaa pihassa jo 2 omenapuuta. Puuhoroskoopin mukaan Uppiksen syntymä osuis sypressin kohdalle, mutta ku se on mun mielestä vähä sellanen hautausmaapuu. Kaikkea sitä funtsii ku on aikaa... :grin Noh, parempi puut ku synnytyksen miettiminen koko ajan :rolleyes:

Takaisin