Äitiysloman puuhailut :)

Se tarvis lähteä kauppaan ostamaan 5 päivän safkat ja kaikki muu mitä mahdollisesti rupeaa tekemään mieli vkon aikana... Vaatii keskittymistä...:blackalien:

Eriika, suloset kalusteet. Tirpalle tulee aluksi tilanpuutteen vuoksi vaavilta sänky. Saan lisäaikaa siten myös miettiä sänkyä. Ajattelin, että se saa olla iso ja tukeva niin että siinä voisi nukkua hyvinkin 2-vuotiaaksi. Juuri tuommoinen missä on säilytystilaa alla olisi hyvä.

Onko eerika sullakin tuo hoitopöytä? Rakastuin siihen heti ku näin sen, ja kolmannella ikea käynnillä sainkin sen. Mutta nyt oon jotenki pettyny, se on tosi epäkäytännöllinen. Tai sit en vaan tajuu:( kun sen tason aukasee kokonaisuuteen,ni kauheen kyykistely ja kumartelu et saa laatikosta sit tavaraa..? Voih, olsin kans tarvinnu tommosen lokerikon, onko toi beige ikealaisia kans?

On jos nuita minun kuvia tarkotat.
Meillä tuo hoitis tulee kylppäriin joten sinne ei mitään tyylikästä tarvii.

Ei helv**** mitä mä teen... :nailbiting: katon nauhalta rakas, sinusta on tullut pullukka ja vedän samalla isännältä eilen jäämiä sipsejä :hungry: se siitä herkkulakosta :laughing021 todella hyvä itsekuri jollaki :rolleyes:

Ensimmäinen ajatus: kenellä on enää vhs-nauhuri :D mutta jos pitää saaha suolaa ja rasvaa niin sit vaan pitää :p

Ei oo vhs-nauhuria :grin vaa mikä tuo tallentava on... :joyful: mun ei todellakaa kannata laittaa itteni mihinkää lakkoihin ku ne ei pidä koskaa :shifty:

Onko eerika sullakin tuo hoitopöytä? Rakastuin siihen heti ku näin sen, ja kolmannella ikea käynnillä sainkin sen. Mutta nyt oon jotenki pettyny, se on tosi epäkäytännöllinen. Tai sit en vaan tajuu:( kun sen tason aukasee kokonaisuuteen,ni kauheen kyykistely ja kumartelu et saa laatikosta sit tavaraa..? Voih, olsin kans tarvinnu tommosen lokerikon, onko toi beige ikealaisia kans?

Meillä tulee vaatteet laatikoihin. Lokerikkoihin semmosta tavaraa mitä tarvii silloin tällöin. Mut semmoset pikkutarvikkeet, joita tarvii usein (tyyliin topsit), ajattelin sijoittaa ihan siihen pöydälle joka aukeaa eli tavallaan toiselle hyllylle, jos pöytä on lipastomallina. Sit kun aukaisee sen hoitopöydäksi, niin ne tarvikkeethan löytyy sieltä valmiina hoitopöydältä. Hoitoalustakin on sen verta kapea, et sivu(i)lle sopii tavaraa. Eli vaatteet ja lokerotarpeet täytyy kyllä nakata valmiiksi siihen hoitopöytäosioon ennen kuin sen aukaisee (jos ei halua kurotella), mutta kyllähän sitä tietää mitä tulee tarvitsemaan. Joten en näkis kauhean epäkäytännöllisenä, mut sithän se käytössä selviää :)

Ja lokerot on kans IKEAsta.

No kyllä se noin kuulostaa viksulta ku joku muu selittää sen. :) itse ku yrittää järjestää ni menee ihan lukkoo ja mikää ei luonaa. Ja ku oon ihan pihalla että mikä toimii ja missä, mitä tulee tarvitsemaan ni en osaa senkää vertaa tehä nyt mitään valmiiks.

Mitä tekis huomenna...? Rupiaa tympäsee tää "jouten" olo... ei voi mennä päivällä mihinkää kyläänkää ku kaikki on töissä :shifty: kaupungilla vois tieten käydä. Mulla ois 2 puukehykset joista aattelin tehä valokuvakehykset, niihin pitäis käydä ostaa lasit ja muut värkit.

Otettiin tänään meidän palapeli-pöytälevy esille ja aloitettiin tyttären kanssa 2000 palan palapeliä. Nyt on sit alaselkä kipee kun istuin matalalla tuolilla pöydän yli kumartuneena...
Ja löysin vauva-kirjan! Katoin ekaks Suomalaisessa kirjakaupassa (siellä oli n 20 eri vaihtoehtoa mut en osannut päättää... Sit mentiin Cittariin ja ostin Nalle Puh-kirjan. :) Pojalla on tuo Nalle Puhin alkuperäisillä piirroksilla oleva kirja, tyttärellä se Disney-versio ja tämä on nyt kans Disney-versio mutta uudistettu painos niin ei ihan samanlainen kuin tyttären. Ja oli muuten Cittarissa 10€ edullisempi kuin Suomalaisessa!

Noniin muuta ku täyttelee. Päivällä luin mitä oon jo ehtiny kirjoitella meidän kirjaan ja mulle tuli sellanen olo et tahtoisin ostaa uuden.. en tiiä miks :rolleyes: ei tossa mitää vikaa oo, tahtoisin vaa kirjottaa kaiken uudestaan :woot:

Täälä mettäsä oo mitää tekemistä. Kaikkialle nii pitkä matka. :/ keskiviikkona olis neuvola... Perjantaina ultra... Pläääh...

Mimmosii juttui se kirja pitää sisällään? Onko siä mahollisuus kirjottaa jo raskausajasta? Tai onko kummien oma osio?

Takaisin